۱۳۸۸ دی ۱۰, پنجشنبه

پيام خراسان1-كاوه تهران0/زمين و زمان هم از پس پيام برنيامدند

هفته‌ي يازدهم رقابت‌هاي ليگ دسته اول فوتبال ايران هفته تیم فوتبال پیام بود! سبزپوشان در حالی در خانه 3 امتیاز گرفتند که رقبای اصلی شان در جدول یا باختند یا مساوی کردند.پیام خراسان 5شنبه موفق شد با تک گل جان نگودی در دقیقه 4 کاوه تهران را شکست دهد تا با 17 امتیاز دوباره به رده چهارم جدول بازگردد.
جالب که دی نگودی برای اولین بار در ترکیب سبزپوشان قرار می گرفت. این پیروزی باعث شد انگیزه پیام برای ادامه رقابتها و صعود به لیگ برتر بیش از پیش شود. آنهم در شرایطی که صدرنشینان بد نتیجه گرفتند.اما داوری یکطرفه و کاملا جانبدارانه قاضی میدان به نفع کاوه تهران به حدی بود که داد همه را درآورد. داور کم تجربه بازی یک گل صحیح پیام را نگرفت، حنطه را اخراج کرد، کارت زردهای بی جهت به پیامی ها داد و هرچه فرصت بود با کمک کمک هایش! از سبزها گرفت.
حاشیه دیگر بازی ناراحت شدن مجدد خبرنگاران از علی حنطه بود. حنطه که معمولا بعد از بازی بی خیال خبرنگاران می شود و آنها را می پیچاند! این بار فقط با خبرنگار صدا و سیما مصاحبه کرد تا صدای خبرنگاران مطبوعاتی استان در بیاید.در رقابت‌هاي ليگ دسته اول و از هفته يازدهم اين بازي‌ها امروز پيام مخابرات شيراز 2 بر يك صنعت نفت آبادان را شكست داد.كارگشا در دقيقه شش و زارعي دردقيقه 35 براي پيام گلزني كردند. داسيلوا در دقيقه 14 از روي نقطه پنالتي تك گل صنعت نفت آبادان را به ثمر رساند.
ديدار سپاهان نوين اصفهان نيز با گل دقيقه هشت "علي محمدي" در مقابل شهرداري تبريز با گل دقيقه 86 انتظاري با تساوي يك بر يك خاتمه يافت.
اتكا گرگان با ايران جوان بوشهر به نتيجه تساوي بدون گل دست يافتند. تيم‌هاي تربيت يزد و شهرداري بندرعباس نيز در يزد با يكديگر بازي كردند كه اين ديدار با تساوي يك بر يك به پايان رسيد.
ديدارهاي تيم هاي مس رفسنجان(حریف هفته آینده پیام) و داماش گيلان نيز با برتري 2 بر صفر تيم رفسنجاني به پايان رسيد كه گل‌هاي اين ديدار را نيز خليل زاده در دقيقه 15 و مهدي زاده گودرزي در دقيقه 60 به ثمر رساندند.

هیچ نظری موجود نیست: