۱۳۸۸ دی ۲, چهارشنبه

دردل هاي علي حنطه

سرمربي تيم فوتبال پيام خراسان رضوي گفت: به عنوان ديداري تداركاتي به مصاف كاوه تهران در جام حذفي مي‌رويم.
علي حنطه در آستانه ديدار تيمش در مقابل كاوه تهران در جام حذفي گفت: به عنوان ديداري تداركاتي به مصاف اين تيم مي‌رويم و برد و باخت برايمان مهم نيست و تنها مي‌خواهميم از جريان مسابقات دور نباشيم.
وي افزود: در بازي مقابل تيم كاوه با تغييرات بسيار زيادي به ميدان خواهيم رفت تا بازيكناني که در ليگ فرصت بازي نداشته‌اند به خصوص بازيكناني كه از پيراهن شماره 16 به بعد را در تيم برتن مي‌كنند محك بزنيم و توانايي آن‌‎ها را ببينيم و از تيم كاوه هم شناخت خوبي پيدا كنيم، چون هفته آينده مقابل همين تيم در ليگ دسته اول ديدار خواهيم داشت.
وي با بيان اين كه در اين بازي 4 تن از بازيكنان هم به علت مصدوميت همراه ما نيستند، تصريح كرد: ايمان نعمت‌پور و سجاد اميدي در حواشي ديدار با شهرداري تبريز مصدوم شدند و مهدي حسيني و منصور جماليان هم به علت آسيب ديدگي که از گذشته داشتند نمي‌توانند با تيم همراه شوند.
حنطه ضمن گلايه از مسوولين سازمان ليگ فدراسيون فوتبال به علت تغيير زمان و مكان ديدار با شهرداري تبريز، اظهار داشت: قرار بود بازي با شهرداري تبريز در روز جمعه برگزار شود و ما هم برنامه تمريني و خريد بليت هواپيما را طبق همين برنامه انجام داديم اما بازي را يك روز عقب‌ انداختند و تمام برنامه‌هاي ما به هم خورد و بازي كه قرار بود در زمين تختي برگزار شود به زمين تراكتور انتقال يافت كه از لحاظ ‌رفت و آمد و امكانات در حد استاندارد نبود.
وي عنوان كرد: پيش از اين ديدار هم از سوي يكي از افراد منتصب به باشگاه شهرداري تبريز با سه تن از بازيكنان من صحبت شده بود كه شماره‌ آن فرد را هم دارم و بايد بگويم تمام كارهاي غيرفوتبالي كه هر تيم انجام مي‌دهد روزي در همين ورزش بايد جواب بدهد. وي افزود: طرفداران شهرداري تبريز هرچه فحش و ناسزا بود به من و تيمم گفتند و به همين دليل براي دقايقي بازيكنانم را از زمين بيرون كشيدم تا كمي جو بازي آرام شود و مي‌دانم اگر مسايل غيرفوتبالي دخالت نمي‌كرد ما شكست نمي‌خورديم.
سرمربي تيم فوتبال پيام خراسان رضوي مدعي شد: در آينده نزديك صحبت‌هايي را در باره فوتبال در تبريز خواهم گفت تا تمام ايران بداند، اما اين مسايل را بعد از بازي با كاوه خواهم گفت تا جو روحي تيمم به هم نخورد.
حنطه با اعتقاد بر اينكه از نظر تقسيم بودجه‌ ورزشي نهادهاي دولتي به استان خراسان رضوي ظلم شده است، ‌تصريح كرد: چرا شهرداري تبريز مي‌تواند براي تيم فوتبال خود هزينه كند و شهرداري مشهد نمي‌تواند اين كار را انجام دهد و يا فولاد در خوزستان تيم داري مي‌كند و فولاد خراسان نمي‌تواند اين كار را انجام دهد و مي‌بينيم كه در اينجا به خراسان ظلم شده و انگار اين استان جزو ايران نيست و تنها تهران، خوزستان، اصفهان و تبريز دولتي هستند.
وي افزود: اگر قرار است تيم‌ها از بودجه دولتي استفاده كنند ما هم بايد در اين مقوله قرار بگيريم و چرا اوضاع پيام و ابومسلم بايد اين طور باشد و شخصي اداره شوند در حالي كه در استان خوزستان يكي از دو تيم، دولتي اداره مي‌شوند و اگر تربيت بدني به پرسپوليس و استقلال كمك مي‌كند تربيت بدني خراسان رضوي هم براي دو تيم استان بايد خرج كند و شرايط براي همه بايد يكسان باشد.
حنطه خاطر نشان كرد: اميدوارم سازمان تربيت بدني و شخص رييس جمهور روي اين مسايل تجديد نظر كنند و به همه تيم‌ها و استان‌ها توجه كنند.

هیچ نظری موجود نیست: