۱۳۸۸ آذر ۱۰, سه‌شنبه

جهش چهار پله اي پيام

تيم پيام خراسان در ديدار معوقه هفته اول رقابت‌هاي ليگ دسته اول فوتبال ايران، برابر پيام مخابرات فارس پيروز شد.
در اين ديدار كه در مشهد برگزار شد، حميد مروي در دقيقه 44 از روي نقطه پنالتي گل پيام خراسان را به ثمر رساند.
علي حنطه سرمربي تيم فوتبال پيام خراسان، براي دومين هفته متوالي، پس از بازي تيمش در جمع خبرنگاران حاضر نشد و از مصاحبه با آن‌ها امتناع كرد.
اما جعفر فتاحي، سرمربي تيم فوتبال مخابرات فارس پس از شكست تيمش مقابل پيام خراسان در جمع خبرنگاران گفت: شكست در اين بازي حق ما نبود و مي‌توانستيم پيروز شويم.
وي افزود: در نيمه اول بازي اين تيم پيام بود كه بر بازي مسلط بود و موفق به گلزني شد اما در نيمه دوم بازي توپ و ميدان در اختيار ما بود و ما موقعيت‌هاي زيادي به دست آورديم كه با بدشانسي از دست رفتند. ما حتي مي‌توانستيم تيم پيام را در مشهد شكست دهيم.
سرمربي تيم فوتبال مخابرات فارس با انتقاد از داوري اين ديدار تصريح كرد: براي وضعيت داوري متاسفم. داور پنالتي مسلم ما را نگرفت اما در عوض به اشتباه براي پيام يك پنالتي گرفت و پيام موفق شد با همين يك گل ما را شكست دهد.
وي ادامه داد: بازيكنانم وظايفي را كه به آن‌ها محول كرده بودم به خوبي انجام دادند و از بازي‌ آن‌ها راضي‌ام اما تيم ما در چند نقطه دچار مشكلاتي است از جمله در خط حمله كه با كمبود يك تمام كننده مواجهيم.
وي افزود: در فصل پيش رقابت‌ها، حسن ابراهيمي كه هم‌اكنون در تيم تراكتورسازي بازي مي‌كند اين وظيفه را انجام مي‌داد اما با جدايي او هنوز نتوانستيم جايگزين مناسبي برايش پيدا كنيم.
فتاحي در ادامه با اشاره به تعويق بازي‌هاي تيم پيام در ابتداي فصل خاطرنشان كرد: اگر اين بازي در همان هفته اول برگزار مي‌شد، قطعا پيام را مي‌برديم، اما اين تعويق مسابقات كاملا به ضرر ما تمام شد و ما در شرايطي كه در 11 روز بايد سه بازي پشت سر هم انجام دهيم، در مقابل پيام قرار گرفتيم و بازي را باختيم.
سرمربي تيم فوتبال پيام مخابرات فارس درخصوص وضعيت تيمش در ادامه رقابت‌هاي ليگ دسته اول فوتبال كشور تصريح كرد: من در يك وضعيت بحراني اين تيم را تحويل گرفتم و ما نتوانستيم يارگيري مناسبي انجام دهيم اما هم‌اكنون مديريت باشگاه شرايط خوبي براي ما فراهم كرده است و به آينده اميدواريم.

هیچ نظری موجود نیست: