۱۳۸۸ آذر ۱۹, پنجشنبه

علي حنطه:پيام در مقابل صنعت نفت هيچ غروري نخواهد داشت



علي حنطه عنوان كرد: پيروزي با 10 نفر در مقابل تيم ايران جوان بوشهر دليل نمي‌شود كه بازي با نفت را آسان بگيريم و بازيكنان پيام نبايد گمان كنند كه بازي را از پيش برده‌ايم.
وي افزود: با برنامه‌اي دقيق به ميدان خواهيم رفت، فيلم بازي‌هاي نفت را هم ديده‌ايم و در اين هفته تمرينات متناسب با تاكتيك‌هاي اين تيم را انجام داده‌ايم. حنطه تاكيد كرد: به خاطر بازي‌هاي سنگيني كه داشتيم، سعي كرديم با کم کردن فشار تمرينات آمادگي تيم را به نيمه برسانيم تا با روحيه‌اي خوب و تمرينات شاداب اين آمادگي تا روز بازي به صد درصد برسد.
وي در پاسخ به اين سوال كه چه اقدامي براي جلوگيري از ايجاد غرور در بازيكنان انجام داده‌ايد، گفت: تاكتيكي به نام غرورشكني در تيم داريم كه از ديروز در تمرينات پياده كرديم، بازيكنان اگر با غرور وارد زمين شوند بازنده خواهيم بود اما اگر فكر كنند در بازي عقب هستند به پيروزي خواهيم رسيد.
سرمربي تيم فوتبال پيام خراسان رضوي در ادامه در خصوص تيم صنعت نفت آبادان، خاطرنشان كرد: تيم نفت به خاطر سيستم و بازيكنانش، ‌تيم شناخته شده‌اي است ضمن اينكه در اين فصل هم مرتضي برگي‌زر كاپيتان سابق پيام در اين تيم بازي مي‌كند و از وي آشنايي كامل داريم.
وي گفت: مشكلي بابت تقابل با او نداريم چون با وجود اينكه فوتبال ما در عمل هيچ چيز حرفه‌اي ندارد اما به طور اسما حرفه‌اي است و مربي و بازيكن بايد حرفه‌اي فكر كنند، پس برگي‌زر براي تيمش زحمت مي‌كشيد و ما هم براي پيروزي پيام تلاش مي‌كنيم. حنطه معتقد است تا زماني كه حمايت‌هاي مالي از تيمش انجام شود پيام مشكلي ندارد و فراهم كردن پول خريد سه بازيكن خارجي مورد نياز باشگاه نبايد براي مسوولان سخت باشد.
وي ابراز داشت: ديدار با استاندار پيش از بازي با ايران جوان بوشهر در افزايش روحيه تيم و پيروزي در آن بازي بسيار موثر بود و از وي مي‌خواهم تا به مسوولان دستورات لازم را بدهد تا كارها هر چه سريع‌تر صورت بگيرد.

هیچ نظری موجود نیست: