۱۳۸۸ دی ۹, چهارشنبه

علي صلاحي:قطعا كاوه فردا دست خالي به تهران بازخواهد گشت

مديرعامل باشگاه پيام خراسان از تمام تماشاچيان و فوتبال دوستان مشهدي درخواست كرد در يکي از حساس‌ترين بازي‌هاي فصل، باشگاه پيام و فوتبال خراسان را ياري كنند.
علي صلاحي گفت: در هفته يازدهم رقابت‌هاي ليگ، 5شنبه هفته جاري مقابل تيم فوتبال صنعتي کاوه تهران بازي داريم كه در صورت پيروزي در اين ديدار خانگي و با توجه به اين كه دو بازي از ساير تيم‌ها كمتر داريم گام بلندي در راه تصاحب صدر برمي‌داريم.
مديرعامل باشگاه پيام خراسان درباره اين که تيمش در جام حذفي از کاوه شکست خورده بود، نيز گفت: آن شکست فني نبود و 5شنبه خواهيد ديد تيم ما چند برابر کاوه قدرت دارد. بي شک کاوه را دست خالي به تهران مي‌فرستيم.
وي در پاسخ به اين سوال که آيا بازي با کاوه تهران آخرين فرصت براي علي حنطه است و در صورت شکست در اين بازي وي برکنار مي‌شود تصريح کرد: گرچه 2 شکست پياپي اخير و حذف از جام حذفي نتايج خوبي براي ما نيست اما قصد تعويض مربي نداريم و از حنطه کاملا حمايت مي‌کنيم، وي تا زماني که حرکت غيرفرهنگي انجام ندهد مربي ماست.
صلاحي درباره شايعه نشستن فرهاد کاظمي روي نيمکت پيام هم گفت: حتي اگر مجبور به تعويض مربي هم شديم به هيچ وجه از مربيان منشوري استفاده نمي‌کنيم و بنده خودم يکي از مخالفان آمدن فرهادکاظمي به ابومسلم بودم.
صلاحي با اشاره به حمايت‌هاي بي‌دريغ استاندار خراسان رضوي از تيم پيام و حضور در رختکن بازي اخير خانگي اين تيم به همراه شهردار و مديرکل تربيت‌بدني استان خاطرنشان كرد: بي‌شك يكي از دلايل جايگاه خوب پيام در جدول، همين روحيه و انگيزه‌اي بود كه حمايت‌هاي استاندار به بازيكنان و كادر مربيگري داده است.
مديرعامل پيام خراسان اظهار داشت: يکي از موارد مورد نظر استاندار پرداخت بدهي‌ها در زمان خودش بود که صفايي، مالک جديد باشگاه نيز روي اين قضيه تاکيد دارد و يک تيم را مامور اين کار کرده است، ما منتظر جلسات کميته انضباطي براي روشن شدن ليست نهايي بدهي‌‎ها هستيم تا با مشخص شدن مبالغ، آن‌ها را در اسرع وقت بپردازيم.

هیچ نظری موجود نیست: