۱۳۸۸ آذر ۳۰, دوشنبه

بهترين طرفداران فوتبال ايران اينان بودند؟/اكبر با تعصب او بود؟

قبل از هرچيز واسه غيبت يه هفته اي از دوستان عذرخواهي مي كنم
========
واقعا متاسفم واسه ايران كه پرشورترين طرفداراش اينا هستن!
واقعا متاسفم واسه تبريزي ها كه مي خوان اينجوري دومين تيمشون رو راهي ليگ برتر كنن
واقعا متاسفم واسه ما خراساني ها كه اكبر ميثاقيان رو به عنوان يه مشهدي مي شناسن
بله تيم شهرداري تبريز وقتي مي بينه تو نيمه اول در مقابل پيام كم مياره و فقط يه گل شانسي به ثمر مي رسونه و چندين گل رو نمي خوره به طرفداراش خط مي ده كه تو نيمه دوم سر پيام رو ببرين.و همين كار رو انجام مي دن.
نكته اينه كه در اون لحظه سران اين حركت زشت چه فكري كردن؟:بايد پيام رو ببريم تا بتونيم فاصلمون رو با بقيه بيشتر كنيم اگه از پيام ببازيم و پيام هم اون دوتا بازي معوقش رو ببره همين پيام فقير مياد امتيازاش با مايي كه اونهمه خرج كرديم مساوي مي شه بايد يه كاري كرد.با مشورت همديگه به اين نتيجه مي رسن كه اون اقدام رو انجام بدن اره همينكار بهترينه تو طول مسابقه همشونو اب مي كشيم.فوتبال اينجا بي صاحابه كي مياد به ما گير بده؟؟؟فوقش اون شريفي مياد يه دو هفته مارو از مسابقات درون خونه محروم مي كنه كه اونم با نماينده هاي قويمون ميايم يه دادخواست عفو مي ديم به مناسبت عيد فلان مارو عفو مي كنن غير اينه؟؟؟
========
پيام عزيز من اينا به غيرت و تعصب تو حسادت مي كنن اينا مي سوزن وقتي مي بينن با اون همه خرجشون و تيمي ساختن كه نمي دونم چند صدم درصدشون بوميه بازم هنوز نمي تونن از پس تيم جوون و با غيرت خراساني مثه تو بربيان
========
برگ دیگری از مرگ فرهنگ در لیگ یک
از سوت های یک طرفه داور تا بستری شدن بازیکنان پیام
بازهم تیم فوتبال پیام خراسان اسیر ناداوری و جوسازی رقیب شد.
به گزارش روابط عمومی باشگاه پیام خراسان، در جریان بازی این تیم مقابل شهرداری تبریز، میزبان به دلیل فحاشی هواداران در طول بازی و اقدام به ضرب و شتم بازیکنان پیام در انتهای بازی علاوه بر تاثیر بر داوری، تغییر نتیجه بازی و به بیمارستان فرستادن چند بازیکن پیام، بازی جوانمردانه را زیر پا گذاشتند و برگ دیگری از مرگ فرهنگ در لیگ یک را ورق زدند. هر چند از ایتدای بازی جو استادیوم به شدت ملتهب و بر ضد پیام بود اما سرمربی پیام می گوید: از ابتداي نيمه دوم برخي از ليدرهاي تيم ميزبان با صحبت‌هاي اكبر ميثاقيان شروع به فحاشي به خانواده من و بازيكنانم كردند.علی حنطه ادامه می دهد: به دلیل این فحاشی هواداران تيم شهرداري تبريز مجبور به بيرون كشيدن تيم پيام از زمين مسابقه در دقيقه 55 شدم تا جو استادیوم بر داور و بازیکنانم اثر نگذارد اما متاسفانه همین اتفاق افتاد و تمام سوتهای داور تبریزی شد! و در بيشتر صحنه ها به سود شهرداري سوت زد. وی می افزاید: بدتر از این در پایان مسابقه كمك‌هاي اكبر ميثاقيان به طرف من و بازيكنان تيم پيام فحاشي کردند كه در اين حين بازيكنان آنها هم با بازیکنان ما درگيري فيزيكي شديدي پيدا کردند که پس از مضروب شدن چند نفر از بازيكنان و مربيان دو تيم مسئله با دخالت نيروي انتظامي پايان یافت. آنها وقتي که ما قصد ورود به رختکن را داشتيم به ما حمله کردند طوري که تمام شيشه هاي رختکن ما شکسته شد و يکي دو نفر از بازيکنان از جمله ايمان نعمت پور، سجاد اميدي ، علي عالي و يکي دو نفر ديگراز همراهان تيم جراحاتي برداشتند و به دليل آسيبديدگي شديد راهي بيمارستان شدند. علی حنطه می گوید: معمولا هر وقت پيام با تيمهايي که اکبرميثاقيان سرمربي آن است بازي دارد اين گونه اتفاقات براي بازيکنان پيام مي افتد. مثل بازي چند سال پيش شموشک و پيام ، در پايان اين بازي نيز با تحريک مستقيم وی بازيکنان و تماشاچيان تيمش کاري کردند که در هيچ جاي دنيا نمي توان نظير آن را پيدا کرد. سرمربی پیام می افزاید: حتي پيش از مسابقه نيز فردي با تماس تلفني قصد داشت تا پيشنهادات مالي از حضور سه بازيكن تيمم در مسابقه جلوگيري كند كه خوشبختانه موفق نشد.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

پیام هم بازی را باخت، هم اخلاق را!

به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی عصر آزادی، پس از اینکه تیم شهرداری تبریز توانست با ارائه یک بازی کاملاً برتر حریف خود تیم پیام مشهد را شکست دهد، اتفاقات عجیبی در خارج از میدان رخ داد. اتفاقات از اینجا شروع شد که با اتمام بازی، علی حنطه سرمربی تیم پیام و دیگر اعضای کادر فنی این تیم با هجوم به سمت داور و کمک های او، اعتراضشان نسبت به نحوه قضاوت را به شکل غیر معقول نشان دادند.
عصبانیت اعضای تیم پیام به حدی بود که حتی با بازیکنان و کادر فنی تیم شهرداری نیز درگیر شده و با هجوم به سمت رختکن تیم تبریزی، درب رختکن را با لگد شکستند. در ادامه یکی از بازیکنان تیم پیام با حرکتی زننده، جلیل زنده دل مربی دروازه بان های شهرداری را از ناحیه سر به شدت مصدوم کرد و پس از آن نیز دیگر اعضای تیم میهمان با شکستن شیشه رختکن خودشان به اموال باشگاه تراکتورسازی آسیب رساندند. در حالیکه یکی از خبرگزاری ها شکستن شیشه های رختکن تیم پیام را از جانب تماشاگران تبریزی عنوان کرده اما خرده شیشه های ریخته شده به سمت بیرون از رختکن، کاملاً نشان می داد که از داخل ضربه ای به آن وارد شده است مضاف بر اینکه هیچ تماشاگری در سالن یا رختکن تیم ها حضور نداشت که اقدام به چنین کاری بکند.
در این میان، عکاس زحمتکش روزنامه عصر آزادی که مشغول شکار صحنه ها بود نیز مورد ضرب و شتم تعدادی از بازیکنان تیم پیام قرار گرفت. این درگیری در نهایت با وساطت نیروی انتظامی خاتمه یافت.
گفتنی است در طول بازی نیز حنطه و دیگر نیمکت نشینان تیم پیام بارها و بارها به نشانه اعتراض به سمت زمین هجوم بردند که در یکی از این صحنه ها و در حالیکه شهرداری یک بر صفر از حریف پیش بود، سرمربی تیم مشهدی از بازیکنانش خواست تا زمین مسابقه را ترک کنند. علی حنطه که به هیچ عنوان نمی توانست برابر اکبر میثاقیان همشهری خود در تیم مقابل قد علم کند و از سویی نیز تیمش بدجوری قافیه را به تیم تبریزی باخته بود، کاری به غیر از جنجال آفرینی و حاشیه سازی از دستش برنیامد تا این بازی که به لحاظ فنی در سطح تقریباً خوبی قرار داشت، پایانی چندان خوش نداشته باشد.