۱۳۸۸ دی ۱۶, چهارشنبه

معاون فرهنگي باشگاه:پيام نيم فصل در مالزي!

معاون فرهنگي باشگاه پيام خراسان رضوي با تاييد خبر اولتيماتوم باشگاه به برخي تماشاچيان گفت: شعارهايي که در بازي قبل خانگي پيام شنيده شد مربوط به هواداران واقعي اين تيم نبود و ما از طريق کانون هواداران تاکيد کرده‌ايم هيچ اهانتي از روي سکوها پذيرفتني نيست.
وحيد ضرابي‌نسب افزود: اگر چه داور بازي با کاوه تهران خود در تحريک تماشاچيان نقش بسزايي داشت اما به همان تعدادي که خودسرانه برخي شعارها را دادند، اولتيماتوم داده‌ايم و در صورت تکرار از ورود آن‌ها به استاديوم خودداري مي‌کنيم.
معاون فرهنگي باشگاه پيام خراسان با اعلام اين که هواداران و تماشاچيان هميشگي پيام را مي‌شناسيم، گفت: قرار است به زودي براي همه آن‌ها کارت‌هاي هواداري صادر کنيم و قطعا اولين هدف ما در اين ساماندهي، فرهنگسازي روي سکوهاست.
وي از برنامه‌هاي رفاهي و امکانات ويژه درنظر گرفته براي هواداران شناسنامه‌دار پيام خبر داد و گفت: در اولين اقدام يک زمين 2 هکتاري از سوي مالک باشگاه به کانون هواداران اهدا شد تا در بين ليدرها و مشوق‌هايي که بيشترين رفتارهاي فرهنگي و حمايتي را دارند، تقسيم بندي شود.
ضرابي‌نسب همچنين افزود: پس از بازي خانگي جمعه با مس رفسنجان، به اصفهان مي‌رويم تا با سپاهان نوين بازي کنيم بعد از آن دو بازي عقب افتاده‌مان مقابل اتکاي گرگان و تربيت يزد را انجام خواهيم داد.
وي افزود: مالک و مديرعامل باشگاه به کادر فني قول داده‌اند در صورتي که پيام يکي از رده‌هاي اول تا سوم جدول را تا انتهاي نيم فصل کسب کنند، تيم در تعطيلات نيم فصل براي اردو و برگزاري ديدارهايي دوستانه عازم کشور مالزي شود.
معاون باشگاه پيام خراسان رضوي گفت: با توجه به اين که پيام با 2 بازي کمتر در رده چهارم جدول است و وضعيت در تيم‌هاي رقيب مانند اتکا و صنعت نفت به دليل تعويض مربي بحراني است، قطعا در انتهاي نيم فصل دوم يا سوم مي‌شويم بنابراين برگزاري اردوي مالزي نيز قطعي است.

هیچ نظری موجود نیست: