۱۳۸۸ دی ۱۹, شنبه

زبردست:پيام تيم خوبي است ولي....../حنطه:مجبور بودم ضد فوتبال بازي كنم!!!

سرمربي تيم فوتبال صنعت مس رفسنجان پس از تساوي تيمش برابر پيام خراسان گفت: حق ما در اين بازي پيروزي بود.
اكبر زبردست در جمع خبرنگاران اظهار كرد: بازي در نيمه‌ي دوم كاملا يك طرفه و به نفع ما بود و حق ما زدن بيشتر از يك گل بود و بر روي اشتباهات مهاجمين تيم موفق به گلزني نشديم.
وي ادامه داد: پيام تيم بسيار خوبي است كه به تازگي از ليگ برتر به دسته يك آمده است اما،‌اين تيم با اين همه قدرت تنها ضد فوتبال بازي مي‌كند و روشي را در پيش گرفته است كه تيم‌هاي فوتبال در 30 سال پيش انجام مي‌دادند و اين تيم تنها براي نتيجه‌گيري فوتبال بازي مي‌كند.
وي تصريح كرد: در اين بازي يك فوتبال منطقي و روبه جلو انجام داديم، در حالي كه احتياج به سه امتياز اين بازي داشتيم. اما، پيام مدام توپ را به روي هوا مي‌برد و اجازه‌ي بازي‌سازي به ما نمي‌داد.
سرمربي تيم صنعت مس رفسنجان در پاسخ به سوالي درخصوص وجود دوپينگ در ليگ دسته اول فوتبال ايران گفت: تيم‌هاي ليگ دسته اول پول انجام دادن اين كار را ندارند و تمام بازيكناني كه در اين ليگ بازي مي‌كنند جوان بوده و احتياج به دوپينگ هم ندارند و من اعتقادي به انجام دوپينگ در ليگ دسته اول ندارم.
==============
سرمربي تيم فوتبال پيام خراسان پس از تساوي يك بر يك تيمش مقابل مس رفسنجان گفت: به دليل شرايط حاكم بر تيم مجبور بوديم ضد فوتبال بازي كنيم.
علي حنطه در جمع خبرنگاران اظهار كرد: در اين بازي سه نفر از بازيكنان اصلي‌ام را به دليل مصدوميت در اختيار نداشتم و سه بازيكن ديگر تيمم نيز به دليل سرماخوردگي تنها يك نيمه براي تيم بازي كردند. اما، اينها دليلي براي توجيه اين تساوي نيست.
وي ادامه داد: تيم ما در اين بازي خوب بازي نكرد و حق ما باخت بود و خدا به ما كمك كرد كه توپ‌هاي صنعت مس داخل گل نرفت. توان ما بيشتر از اين نبود و نمي‌توانستيم در برابر اين تيم پيروز شويم.
سرمربي تيم فوتبال پيام خراسان در پاسخ به انتقاد سرمربي تيم صنعت مس رفسنجان درخصوص انجام بازي ضد فوتبال توسط تيم پيام گفت: نسبت به ابزاري كه در اختيار دارم، مجبوريم كه اين طور بازي كنيم و اگر در اين بازي بازيكنانم را در اختيار داشتم، هجومي‌تر بازي مي‌كرديم. اما، سرمربي مس رفسنجان هم بهتر است ابتدا به فكر تيم خودش باشد و تيمش را از رده‌ي دهم جدول بالا بكشد و بعد درمورد ما اظهارنظر كند.
وي درخصوص داوري اين ديدار نيز گفت: دو كمك داور اين بازي از استان گلستان بودند و داور نيز از استان خوزستان انتخاب شده بود، در حالي كه از هر دوي اين استان‌ها تيم‌هايي در گروه ما هستند كه جزو رقباي اصلي ما براي صعود محسوب مي‌شوند و از كميته‌ي داوران مي‌خواهم كه داوران را با تفكر انتخاب كند.
حنطه درخصوص اردوي آماده‌سازي تيمش در تعطيلات نيم فصل ليگ دسته اول گفت: طبق صحبت مالك تيم اگر در پايان نيم فصل در ميان سه تيم اول جدول باشيم، اردوي آماده‌سازي تيم را در يكي از كشورهاي مالزي يا امارات برپا خواهيم كرد اما، اگر در رتبه‌ي چهارم و بعد از آن قرار بگيريم، به جزيره‌ كيش خواهيم رفت.

هیچ نظری موجود نیست: