۱۳۸۹ شهریور ۳۱, چهارشنبه

2 خبر ديد از پيام

اول خدمت دوست عزيز محمد جان عرض مي كنم كه ضمن تاييد همه حرفات بايد بگم كه من هيچ وبلاگي براي ابومسلم نداشتم
=
در فاصله يه روز مانده به اغاز مسابقات 2 افتضاح جديد به بار اومده رو بشنويد:
1.تلاش بي دريغ مديرعامل و مالك باشگاه براي حفظ ارامش تيم قبل از اولين بازي!!
محمود يا محمد صفايي در تازه ترين دسته گل به اب دادش در فاصله يه روزه تا شروع مسابقات زبونش باز شده و تصميم گرفته به دفاع از خودش برابر علي صلاحي بپردازه تا تيم بتونه با اين مصاحبه يه ارامش كامل تري برسه و اندك حاشيه اطراف تيم هم از بين بره!
انتقاد دوباره مديرعامل پيام خراسان از صلاحي: به جاي دلسوزي براي من، به تعهداتش عمل كند
مگر ديوانه‌ام براي پيام يك ميليارد و 800 ميليون تومان پول بدهم؟
مالك و مديرعامل باشگاه پيام خراسان رضوي گفت: اگر صلاحي دلسوز باشگاه است، 140 ميليون قرارداد اسپانسر سال گذشته را به باشگاه بدهد.
محمود صفايي مدعي شد: صلاحي، مديرعامل سابق باشگاه در فصل گذشته قراردادي را با اسپانسر تيم به ارزش 140 ميليون تومان منعقد كرده است كه هنوز اين پول به باشگاه داده نشده است، اگر او تا چند روز ديگر اين پول را تحويل ندهد مجبورم به دادگاه شكايت كنم و بايد پاسخگوي قانون باشد.
وي با اشاره به شكايتش از صلاحي و شاكري، مالكان سابق باشگاه گفت: صبح ديروز اين دو نفر در اداره آگاهي حاضر شدند و به زودي پرونده به دادسرا براي رسيدگي خواهد رفت.
وي افزود: امتياز يك تيم ليگ دسته اولي 600 ميليون تومان است، اما مگر من ديوانه‌ام كه براي پيام يك ميليارد و 800 ميليون تومان پول بدهم، اين پول را به خاطر 27 هزار متر زمين باشگاه در منطقه الهيه متقبل شدم و مالكان قبلي متعهد شدند آن را به باشگاه تحويل دهند و اگر اين زمين نبود اين قدر پول بابت تيم نمي‌دادم.
وي ادامه داد: صلاحي در مصاحبه‌اش با يكي از روزنامه‌ها عنوان كرده بود طبق بند 4 قرارداد انتقال مالكيت باشگاه، آن‎ها هيچ تعهدي نسبت به زمين ندارند اما در همين بند 4 آمده است كه واگذاركنندگان باشگاه متعهد مي‌شوند زمين باشگاه در منطقه الهيه را با هماهنگي اداره كل تربيت‌بدني استان تحويل داده و نسبت به واگذاري سند آن به باشگاه اقدام كنند؛ اگر اين بند در قرارداد نبود از آقايان شكايت نمي‌كردم.
وي افزود: صلاحي عنوان كرده بود كه به دليل عدم توانايي در پرداخت چك خريد باشگاه از او شكايت كرده‌ام اما وي فراموش كرده است كه در صورتجلسه تاريخ 30 ارديبهشت ماه،‌ كه بين من و مالكان سابق و با حضور معاون استاندار خراسان رضوي و رييس هيات فوتبال برگزار شد، آمده است كه پس از انتقال اسناد زمين قيد شده در بند 4 قرارداد فروش باشگاه، استانداري مي‌بايد چك 800 ميليوني را تحويل فروشندگان آن بدهد.
صفايي همچنين مدعي شد: صلاحي در مصاحبه‌اش گفته با وام 27 درصد باشگاه را مي‌گردانم،‌ درست است من با 27 درصد سود و با اعتبار و سندهاي شخصي‌ام وام براي باشگاه گرفته‌ام اما وي زماني كه مديرعامل پيام بود 200 ميليون وام را به بهانه اردو تيم در دبي خرج كرد، او براي پرداخت حقوق بازيكنان از من پول مي‌گرفت اما بعدا متوجه مي‌شدم كه كمتر از آن چيزي كه به صلاحي داده‌ام به دست بازيكنان رسيده است.
مالك و مديرعامل باشگاه پيام خراسان رضوي افزود: از دلسوزي‌اش براي حالم متشكرم اما خواهش مي‌كنم به جاي دلسوزي براي من به تعهداتش عمل كند.
=
2.البته در اين افتضاح تنها مسئولاي پيام شركت نداشتند بلكه نهاد قدرتمند ديگه اي هم به نام فدراسيون علي كفاشيان در اين طرح فرهنگي مشاركت به عمل اوردن!
بازم در فاصله يه روزه مونده به شروع مسابقات هنوز هيچكس نمي دونه كه فردا تيم مي تونه بازي كنه يا نه؟!
با اين حال بازم با وجود مديرعامل با صلابتي چون استاد صفايي هيچكس نمي تونه نگران وضعيت تيم باشه كه از اين نظر مشكلي واسشون پيش بياد يا خير!
در ادامه هم مي شنويد كه عباس چمنيان سرمربي تيم اين قول فوق العاده بزرگ رو به هوادارا داده كه فردا تيم پيام در خونه خودش مقابل اتكا بحران زده براي برد به ميدان مي ره!!!
سرمربي تيم فوتبال پيام خراسان: هنوز معلوم نيست كه فردا بازي مي‌كنيم يا نه!
بازي برگزار شود، براي پيروزي به مصاف اتكا گلستان مي‌رويم
سرمربي تيم فوتبال پيام خراسان رضوي گفت: فردا براي پيروزي در مقابل اتكا گلستان قرار مي‌گيريم.
عباس چمنيان افزود: ليگ دسته يك، ليگ سختي است و در هفته اول است كه تيم‎ها مورد ارزيابي قرار مي‌گيرند و دستخوش تغييرات مي‎شوند و اگر يكي دو هفته‌ اول ليگ بگذرد، بضاعت تيم‎ها و اينكه از چه توانايي برخوردار هستند، مشخص مي‌شود.
وي ادامه داد: همه تيم‌ها منتظر اين هستند كه نتايج خوبي كسب كنند چرا كه كسب امتياز در ابتداي فصل، هم مي‌تواند در رده‌بندي جدول به تيم‎ها كمك كند و هم مي‌تواند به لحاظ اعتماد به نفس براي تيم‎ها تاثيرگذار باشد و ما هم از اين قاعده مستثنا نيستيم.
چمنيان در خصوص روند آماده‌سازي تيم خاطرنشان كرد: تنها مشكل تيم نبود بازي‌هاي تداركاتي قوي است و اگر نه بقيه كارها خوب انجام شده است و توانستيم همه برنامه‌ها را اجرا كنيم و بچه‌ها هم اكنون از نظر روحي رواني آماده هستند.
وي تصريح كرد: پيام، تيم خوب و جواني است و نياز به فرصت دارد كه بتواند خودش را پيدا كند. بازي اول بسيار مهم است و اميدوارم بتوانيم تيم اتكاي گلستان را شكست دهيم.
چمنيان با بيان اينكه بازي‌ فردا خانگي است و ما فقط براي برد به ميدان مي‌رويم، افزود: استراتژي ما اين است كه هيچ تيمي ضعيف نيست و همه تيم‌ها قوي هستند و ما با تمام قوا به ميدان مي‌رويم كه بتوانيم با دست پر از زمين خارج شويم.
وي در خصوص مصدومان بازي فردا خاطرنشان كرد: دو بازيكن مصدوم داشتيم كه فكر مي‌كنم به بازي فردا با اتكاي گلستان برسند و مشكل خاصي نباشد.
سرمربي تيم فوتبال پيام خراسان رضوي با بيان اينكه بازي فردا ساعت 16 در مجموعه ورزشي تختي مشهد برگزار مي‌شود، تصريح كرد: كفاشيان براي دادن فرصت براي حل و فصل بدهي‌هاي باشگاه قول مساعد داده و رييس كميته انضباطي هم عنوان كرده كه بايد اين كار انجام شود و مسوولان باشگاه در حال رايزني هستند.
وي افزود: هنوز مشخص نيست فردا بازي برگزار مي‌شود و امروز قطعي مي‌شود و به احتمال زياد مشكلات باشگاه حل خواهد شد.
رييس هيات فوتبال خراسان رضوي: ابومسلم و پيام هنوز رفع تعليق نشده‌اند
آمادگي كامل براي برگزاري بازي پيام در مقابل اتكاي گلستان را داريم
رييس هيات فوتبال خراسان رضوي گفت: ابومسلم و پيام هنوز رفع تعليق نشده‌اند اما ما آمادگي كامل براي برگزاري بازي پيام در مقابل اتكاي گلستان را داريم.
سيد هاشم حسيني افزود: دو باشگاه ابومسلم و پيام به دنبال حل مشكلاتشان از لحاظ مالي هستند و تا اين ساعت هنوز دستورالعمل انضباطي مبني بر رفع تعليق اين دو تيم نيامده است. هم اكنون نماينده‌ فدراسيون و نمايندگان ابومسلم و پيام در فدراسيون هستند و كارهاي آن را انجام مي‌دهند.
وي در پاسخ به اين سوال كه آيا با اين شرايط بازي اين دو تيم فردا انجام مي‌شود يا نه؟ خاطرنشان كرد: تيم ابومسلم امروز به قائم شهر رفته است، در هر صورت ابومسلم بايد به قائم شهر مي‌رفت و به محض اينكه رفع تعليق شوند، كارتشان را مي‌گيرند و مي‌توانند بازي كنند.
وي ادامه داد: ما موظف هستيم كه آمادگي كامل را براي برگزاري بازي پيام و اتكا در مشهد داشته باشيم و هم اكنون نيز هماهنگي‌هاي لازم با شوراي شهر و شوراي تامين انجام شده است. خط كشي‌هاي زمين را هم امروز انجام مي‌دهيم و زمين براي برگزاري مسابقه‌ي فردا آماده است.
وي خاطرنشان كرد: حتي داور و نماينده‌ فدراسيون براي بازي فردا مشخص شده است كه اگر رفع تعليق شود، بازي را برگزار مي‌كنيم و اگر رفع تعليق نشود بازي انجام نمي‌شود.
وي در خصوص مشخص شدن زمان رفع تعليق تصريح كرد: مشكلات اين دو تيم در حال حل شدن است و در فدراسيون كارهايش انجام شده و فدراسيون تنها بايد يك نامه مبني بر روشن شدن وضعيت رفع تعليق به هيات فوتبال استان بدهد و اميدوارم كه ظرف امروز و فردا اين قضيه روشن شود.
=
به هرحال استان چند ميليوني خراسان بايد تا شب قبل از مسابقه منتظر باشن تا ببينن ايا ايران اين اجازه رو صادر مي كنه كه تيماش بتونن در ليگ دسته اول شركت بكنن يا خير؟!
يه پيش درامدي هم واسه بازي پيام-اتكا اماده كرده بودم كه با وجود تعليق ترجيح مي دم بذارم به وقتش كه اگه امشب مشخص بشه بلافاصله بعدش مي ذارم

۱ نظر:

محمد گفت...

سلام خیلی چاکرم
باتوجه به صحبتهای صفائی مشخص شد که صحبتهای مرتضی هاشمی زاده در مورد پیام وصفائی درست بودوفقط صفائی به فکر منافع خودش است نه باشگاه در مرد خرج یک میلیاردی اقای صفائی تمام ووامهای گرفته بانام باشگاه بوده واگر به امید خدا از یپام بره دوباره میشه بدهی پس نه تنها بدهی های پیام رو نداده بلکه سود بانکی زیادش گریبان گیر پیام میشه پس مسئولین توجه داشته باشند تیمهای خراسان را به کسائی واگذار کنند که منافع باشگاه رو به منافع خودشون ترجیج بدن وعاشق باشن ویک قاسمی دیگر به وجود ناید چون هشت ماه مدیر عامل ابومسلم بود وسه میلیارد به نام باشگاه وام گرفت وزد به جیب یکی دیگر از دروغ های صفائی در برنامه گزارش ورزشی (روزهای پنچشنبه ساعت 2به بعد پخش میشه ازشبکه خراسان)گفت 90درصد قرارداد بازیکنان سال پیش پرداخت شده در صورتی یونس مسعودی گفت بعضی ها 70درصد وبعضی ها 35درصد پول گرفتن درضمن علی اقا باید مواظب خودمون باشیم چون صفائی ازشما وهواداران فقط شکایت نکرده
همیشه منظر اخبار جدیدت هستم وامیدوارم مارو لایق دوستی بدونی