۱۳۸۹ شهریور ۲۸, یکشنبه

پيام همچنان در تعليق

اول از همه از دوستان عزيز عذرخواهي مي كنم بابت غيبت يه هفته اي كه دليلش سفرم بود
تو اين يه هفته هيچ خبري نبود جز مصاحبه هاي صدتاي يه غاز اقايون و قول هاي رو هواشون:
استاندار يك ماه براي ابومسلم و پيام مهلت گرفت؛
مالک باشگاه پيام: رفع تعليق شديم و از فردا قراردادها ثبت مي‌شود
مالک و مديرعامل باشگاه پيام خراسان رضوي گفت: استانداري خراسان رضوي براي پرداخت بدهي باشگاه‌هاي ابومسلم و پيام از فدراسيوان فوتبال مهلت گرفته است.
محمود صفايي افزود: با هماهنگي و رايزني استانداري خراسان رضوي و اداره کل تربيت‌بدني استان خراسان رضوي با مسوولان فدراسيون فوتبال، اين فدراسيون مهلتي يک ماهه به هر دو تيم ابومسلم و پيام براي پرداخت بدهي‌هايشان داده است و بنابراين هر دو تيم از تعليق خارج شدند. وي ادامه داد: مبلغ بدهي باشگاه پيام 400 ميليون تومان است که رضايت تعدادي از شاکيان از جمله حسين واقعي و عباس چمنيان گرفته شده است و در حقيقت با پرداخت 150 ميليون تومان ديگر مشکل پيام حل مي‌شود. مديرعامل باشگاه پيام خرسان تاکيد کرد: قرارداد بازيکنان تيم آماده شده است و فردا کار ثبت قرارداد آن‌ها انجام مي‌شود و پيام هيچ مشکلي براي حضور در ليگ دسته اول و ثبت قراردادهايش ندارد.
=
کمیته انضباطی به پیام ؛و ابومسلم مهلت نمي دهد!
کمیته انضباطی با دادن مهلت 4ماهه به پیام و ابومسلم برای پرداخت بدهی‌های خود و رفع تعلیق مخالفت کرد.گفته مي‌شود وفايي، مالك اسمي ابومسلم چندي پيش با حضور در دفتر كفاشيان خواستار مهلت 2ماهه به تيم متبوعش شده و اعلام داشته كه استاندار خراسان رضوي چنين درخواستي را مطرح كرده است. از همين رو كفاشيان نيز خواستار نامه كتبي دكتر صلاحي به فدراسيون شده كه وفايي نيز راهي مشهد شده و از استاندار نامه‌اي گرفته كه در آن تقاضاي فرصت 4ماهه! براي پيام و ابومسلم شده بوده است.
اين نامه پس از رسيدن به دست كفاشيان با دستور «اعلام نظر كميته انضباطي و سازمان ليگ» به اين دو بخش ارجاع داده شده است.کمیته انضباطی نيز پس از تشکیل جلسه، با اعلام مخالفت قاطع اعضا، تصمیم‌گیری در این‌باره را به شخص کفاشیان واگذار کرده است.کمیته انضباطی در این نامه ضمن هشدار بابت اعتراض دیگر تیم‌های تعلیقی، به کفاشیان اعلام کرده در صورتی که خودش پاسخگوی سایر تیم‌هاست، با این مهلت موافقت کند.همچنين شنيده مي‌شود، بهروان رئيس سازمان ليگ دسته اول نيز در پاسخ به اين نامه خطاب به كفاشيان اعلام كرده در صورتي كه اين بار به تيم‌هاي پيام و ابومسلم فرصتي داده شود ،متن استعفاي خودش را تقديم رئيس فدراسيون خواهد كرد، چرا كه سال گذشته هم عدم پرداخت بدهي تيم‌هاي مشهدي برنامه‌هاي ليگ دسته اول را به كلي به هم ريخته است.اگرچه علی کفاشیان هنوز پاسخی به اين نامه‌ها نداده است، اما پيداست كه وي با اين همه مشغله كاري مسئوليت پاسخگويي به ديگر تيم‌هاي تعليقي را نخواهد پذيرفت و با اين حساب بايد منتظر اتخاذ يك تصميم خطرناك از سوي فدراسيون، كميته انضباطي و سازمان ليگ دسته اول بود.

هیچ نظری موجود نیست: