۱۳۸۹ مهر ۱, پنجشنبه

پيام خراسان-اتكا گلستان/همسايگان سبزپوش رخ به رخ

عصر امروز در اولين هفته رقابت هاي ليگ ازادگان89-90 در ورزشگاه تختي مشهد دو تيم پيام خراسان و اتكا گلستان در مقابل يكديگر به ميدان خواهند رفت.
اتكايي ها با رفتن هادي برگي زر وارد فاز جديدي از بحران شده اند و به دليل نبود امكانات مالي با مشكلات زيادي دست و پنجه نرم مي كنند با اين حال وضع اين تيم به وخامت تيم هاي خراسان نمي رسد.
نماينده استان گلستان در فوتبال ايران امروز در شرايطي به ميدان مي روند كه هنوز تلخي شكست فصل گذشته اي كه در ورزشگاه ثامن از پيام دريافت كردند روي زبانشان سنگيني مي كند،فصل گذشته در حالي كه تيم اتكا تا دقيقه 86 برنده ميدان بود با دريافت 2گل مغلوب مقابل پيام مغلوب شد و همان باخت اين تيم را عملا از گردانه رقابت براي صعود خارج كرد.
در مقابل سبزقبايان خراساني در حالي از اتكا ميزباني خواهند كرد كه چندان اوضاع بهتري نسبت به اتكا ندارند.اختلافات مديريتي و ضعف هاي فاحش مديريت به اين تيم ضربه هاي سنگيني وارد كرده و سبب عدم جذب بازيكنان مناسب نيز شده است.
نديده مي گوييم كه پيام در خط حمله بسيار ضعيف است چراكه وظيفه سنگين تمام كنندگي را بر دوش داريوش رضاييان گذاشته اند كه هنوز كسي از او اسمي نشنيده در حالي كه بازيكن پرسپوليس بوده!
بنابراين امروز جدال جالبي از نوع بحراني را در مشهد شاهد خواهيم بود

۱ نظر:

یونس گفت...

سلام بابت تبریک ممنونم-اما لطفا یکی از کارهایی که اکبری در بازی انجام داد رو برام بگو؟اصلا توپ به پاش خورد؟با انتقادت از دفاع کاملا مخالفم.بهترین خط ما در بازی دفاع بی نقص ما بود.اینو من نمی گم مربیان گفتند.در آینده به این مطلب میرسی.