۱۳۸۹ مهر ۴, یکشنبه

عباس چمنيان:پيام براي صعود با 2مشكل بزرگ روبروست

سرمربي تيم فوتبال پيام خراسان رضوي گفت: براي صعود به ليگ برتر با دو مشكل بزرگ كه ميراث گذشته شده است، روبه‌رو هستيم.
عباس چمنيان امروز اظهار داشت: بازيكنان پيام از نظر فني در شرايط مطلوبي قرار دارند و اگر از لحاظ مالي هم حمايت شوند قطعاً توانايي آن را داريم كه تيم را براي گرفتن رتبه‌هاي بالاي جدول آماده كنيم.
سرمربي تيم فوتبال پيام خراسان رضوي افزود: با اين حال البته دو مشكل بزرگ بر سر راه سبز پوشان پيام قرار گرفته است كه مسائل مربوط به تعليق باشگاه و همچنين بدهي‌هاي گذشته پيام از جمله مواردي است كه عرصه را بر موفقيت‌هاي ما تنگ كرده است. وي در ادامه سخنان خود در زمينه شروع طوفاني تيمش در هفته اول مسابقات ليگ دسته اول گفت: هر كاري كه با برنامه‌ريزي پيش برود، به سرانجام مي‌رسد و بر همين اساس ما نيز براي تيم برنامه‌هاي خوبي را در نظر گرفته بوديم كه در ادامه توانستيم به نتيجه دلخواه‌مان برسيم.
چمنيان تصريح كرد: البته اين برد براي خودمان غير منتظره نبود و با توجه به تمرينات ايده‌آل بازيكنان، قابل پيش‌بيني بود و ما در جلسات قبل از بازي گفته بوديم كه مي‌توانيم با اقتدار پيروز ميدان شويم.
وي با بيان اين‌كه تزريق انگيزه به بازيكنان از بزرگترين وظايف سرمربي است، ادامه داد: بازيكنان پيام از ميانگين سني نسبتا پاييني برخوردارند و بنده به همراه كادر فني سعي مي‌كنيم تا بهترين شرايط روحي و رواني را براي تيم فراهم كنيم تا انگيزه كافي در بازيكنان ايجاد شود.
سرمربي تيم فوتبال پيام خراسان رضوي اظهار داشت: به هر صورت من به عنوان رهبر تيم همواره به بازيكنان گفته‌ام كه انجام كارهاي بزرگ از افكار متعالي بر مي‌خيزد و براساس همين تجربه اميدوارم بتوانيم مجموعه تيم را براي صعود به ليگ برتر آماده كنيم.

هیچ نظری موجود نیست: