۱۳۸۹ شهریور ۲۹, دوشنبه

به احتمال90درصد:بلاخره يك خبر خوش از پيام(پيام رفع تعليق شد)

اول تشكر مي كنم از لطف دوستان عزيز كه مارو شرمنده مي كنن
خوشبختانه به احتمال زياد پيام رفع تعليق شده و ما بعد از يه سال يه خبر خوش از پيام مي شنويم
دليل اينكه با اطمينان كامل هم نمي گم اينه كه هيچكدوم از مسئولان رسمي تربيت بدني خراسان هنوز اين خبر رو نگفتن و مرجع ما مصاحبه مالك و مديرعاملمون جناب صفاييه كه چندين بار ديگه هم از رفع تعليق تيم صحبت كرده بوده!
=
باشگاه پيام خراسان دوباره رفع تعليق شد!
مديرعامل باشگاه: قراردادها در هيات ثبت مي‌شود
مالك و مديرعامل باشگاه پيام خراسان رضوي در حالي از رفع تعليق تيمش خبر داد که هفته گذشته نيز اين خبر را اعلام کرده بود اما توسط مسوولان فدراسيون فوتبال تکذيب شد.
محمود صفايي گفت: پيام از حالت تعليق درآمد و هم اكنون نماينده تيم در هيات فوتبال حضور دارد و قراردادها در حال ثبت شدن است. وي در ادامه در مورد بازيكنان اين فصل پيام عنوان كرد: 10 تا 12 بازيكن سابق تيم پيام در ليست حضور دارند و همچنين هفت يا هشت بازيكن جديد كه اكثرا بومي هستند و از شهرستان‌هاي استان خراسان آمده‌اند، جذب تيم شدند. وي در خصوص بازيكنان جذب شده گفت: اين بازيكنان، بازيكنان خوب و فني هستند و اميدواريم تيم موفق شود.

۱ نظر:

محمد گفت...

سلام خدمت علی اقای گل
هرروزی که به شروع مسابقات نزدیکتر می شیم امیدم کمتر می یشه تو یک وبلاگ می نویسندابومسلم وپیام تعلیقندونمی تونند بازی کننددیگه خسته شدم ازاین وضعیت فوتبال خراسان قولهای می دهندکه هیچگاه عملی نمی شوداین وسط فقط هوادار اذیت میشه امروز هم که نامجو مطلق استعفادادوبشتر حال مارو گرفت به گفته سرپرست باشگاه نساجی بازی ابومسلم بانساجی انجام نمیشه وهمه اینها از فوتبال خصوصی است خراسان بدون شک جزسه استان برتر ایران از همه لحاظه وباید تیم های ما خصوصی باشند بدون شک فوتبال خراسان در حال نابودی کامله چون در هیچ یک از ردهای ملی بازیکن ملی پوش نداریم امیدوارم یکی بیاد وتیم های مارو ازاین وضعیت نجات بده امیدوارم هرچه زودتر صفائی از پیام بره چون ماندنش فایدهای که نداره ضررهم داره قرار بود برای پیام یک و نیم میلیارد هزینه بشه که فکر کنم دویست میلیون یا سیصد میلیون قرار داد کل باز یکنانش باشه در کل خواستم باشما ودیگر هواداران درد دلی کرده باشم در ضمن چرا وبلاگی که در مورد ابومسلم می نویسی رو اپ نمی کنی