۱۳۸۹ مهر ۲, جمعه

سرمربي اتكا:پيام يكي از مدعيان اصلي صعود است/چمنيان:اميدوار كننده بود

سرمربي تيم فوتبال اتكا گلستان پس از شكست در مقابل پيام خراسان رضوي گفت: پيام يكي از مدعيان صعود به ليگ برتر خواهد بود.
حسين قزل سفلو افزود: تيم پيام از سازماندهي خوبي برخوردار بود و اگر در اين فصل حمايت شده و مشكلات مالي‌اش حل شود قطعا يكي از مدعيان صعود به ليگ برتر خواهد بود.
وي ادامه داد: اتكا امسال دير تشكيل شد و ما فرصت چنداني براي آمادگي تيم نداشتيم و در واقع اين بازي اولين بازي تداركاتي ما در اين فصل نيز به حساب مي‌آيد، بازيكنانم مشكل بدني دارند و نتوانستند پا به پاي بازيكنان پيام بدوند و در اواخر بازي توانشان را از دست دادند.
سرمربي تيم اتكا گلستان در خصوص وضعيت تيمش در فصل جاري ليگ دسته اول باشگاه‌هاي كشور تصريح كرد: با بودجه متوسطي كه ما داشتيم يك تيم متوسط بسته‌ايم، هدف ما ابتدا ثبات تيم در جدول ليگ است، تيم اتكا سال گذشته در ليگ پنجم شد و تلاش مي‌كنيم در سال جاري به مكان بهتر از آن دست يابيم، ضمن اينكه نيم نگاهي هم به صعود داريم.
وي افزود: به بازيكنانم اعتقاد دارم و آن‌ها توانايي‌هاي زيادي دارند و نسبت به صعود نااميد نيستيم اما هيچ قولي بابت صعود نداده و نمي‌دهم و تيم هم براي صعود بسته نشده است.
=
سرمربي تيم فوتبال پيام خراسان رضوي: "رضاييان" هنوز به 100 درصد آمادگي نرسيده است
عدم هماهنگي بازيكنان در هفته‌هاي آغازين ليگ اجتناب ناپذير است
سرمربي تيم فوتبال پيام خراسان رضوي پس از پيروزي تيمش در مقابل اتكا گلستان گفت: عدم هماهنگي كامل بازيكنان در هفته‌هاي آغازين ليگ اجتناب ناپذير است.
عباس چمنيان افزود: با اينكه نتيجه بازي كاملا راضي كننده بود اما در دقايقي ناهماهنگي بازيكنان نيز به چشم مي‌خورد اما در هفته‌هاي آغازين ليگ تمامي تيم‌ها به ارزيابي توانايي‌هايشان مي‌پردازند و اين مشكلات اجتناب ناپذير است.
وي ادامه داد: نقطه روشن بازي مقابل اتكا اين بود كه بازيكنانم در 90 درصد زمان بازي آنچه را كه از آن‌ها خواسته بودم به اجرا گذاشتند و كاملا در اختيار تيم بودند كه اين مساله كاملا اميدوار كننده بود.
چمنيان در خصوص حضور داريوش رضاييان بر روي نيمكت تيمش گفت: رضاييان هنوز به 100 درصد آمادگي نرسيده است و با توجه به توانايي‌هاي زيادش به محض اينكه آماده شود از او استفاده خواهم كرد.

۱ نظر:

محمد گفت...

سلام ودرود
امیدوارم مشکلات مالی وبحث مدریریتی گریبان گیر پیام نشه چون برای هر سعودی وکسب مقام مدیریت اولین وموثرترین قسمت باشگاه است وبه فکر رفع تعلیق کلی باشگاه باشند واز فرصت 2ماه به نحو مطلوب استفاده کنند