۱۳۸۹ مهر ۷, چهارشنبه

چمنيان:به عنوان نماينده خراسان در جام حذفي ابروداري مي كنيم


سرمربي تيم فوتبال پيام خراسان رضوي گفت: هدف ما حفظ صدر جدول است.
عباس چمنيان افزود: پيروزي مقابل اتكاي گلستان به معناي اتمام كار ما نيست، بلكه تازه شروع كار است و قطعا براي تيم كاوه تهران كه هفته آينده در تهران با اين تيم بازي خواهيم کرد حساب ويژه‌اي باز كرده‌ايم. با وجود اينكه بازي در تهران است اما تلاش مي‌كنيم كه با پيروزي از تهران برگرديم.
وي ادامه داد: فكر مي‌كنم بازي با كاوه تهران در ليگ دسته اول بازي خوبي باشد و تلاش مي‌كنيم كه با دست پر برگرديم، فعلا كه صدر جدول را كسب كرده‌ايم و تمام تلاشمان اين است كه صدر جدول را از دست ندهيم و اگر تيم بتواند در چهار يا پنج بازي اول به خودباوري برسد و در جدول جايگاه خوبي داشته باشد مطمئن باشيد در ادامه‌ بازي‌ها، كار راحت‌تري خواهيم داشت.
چمنيان با بيان اينكه ما با دو هدف در مسابقات جام حذفي شركت مي‌كنيم، افزود: اولين مسابقه‌ي ما در جام حذفي پنج شنبه هفته جاري با تيم قهرمان قم است كه اين مسابقه در قم و ساعت 20:30 برگزار مي‌شود. جام حذفي نسبت به ليگ مسابقات متفاوتي است كه از شركت در اين مسابقه دو هدف را دنبال مي‌كنيم، اول اينكه تيم به انسجام بهتري برسد و با توجه به اينكه بازي تداركاتي زيادي هم نداشتيم و اولين بازي مقابل تيم اتكا انجام شد، فرصتي به دست مي‌آيد كه تيم به انسجام بيشتر و وحدت تيمي بهتري برسد.
وي ادامه داد: هدف دوم نيز اين است كه به عنوان نماينده‌ خراسان در اين مسابقات موفق باشيم و تا جايي كه مي‌توانيم در اين جام جلو برويم. بازيكنان ما جوان هستند و نياز به فرصت براي بازي كردن دارند تا خودشان را پيدا كنند و فكر مي‌كنم جام حذفي فرصتي خوبي براي اين كار است. ما با تمام قدرت در جام حذفي شركت خواهيم كرد و با اينكه بعضي از تيم‌ها در اين جام با تيم دوم خود شركت مي‌كنند ولي استراتژي ما اين است كه با بازيكنان اصلي و با تمام قدرت در اين مسابقات حاضر شويم.
سرمربي تيم فوتبال پيام خراسان با بيان اينكه جام حذفي فرصتي است براي ميدان دادن به بازيكنان جوان‌تر، افزود: سعي مي‌كنيم به بعضي از بازيكنان جوان‌تر فرصت بازي كردن را بدهيم تا خودشان را پيدا كنند كه به موقع بتوانيم از آن‌ها در تيم استفاده كنيم و اميدواريم با دست پر از اين مسابقات برگرديم.
چمنيان در خصوص شناخت تيم كاوه تهران خاطرنشان كرد: بازي اول تيم كاوه با تيم اراك را ديديم و آن را تجزيه و تحليل كرده‌ايم و يك شناخت نسبي از اين تيم به دست آورديم كه فكر مي‌كنم اين شناخت به ما كمك كند، البته تيم‌ها را در چند هفته‌ اول به طور صد درصد نمي‌توان ارزيابي كرد چرا كه تيم‌ها قطعا تغيير مي‌كنند و در هفته‌هاي اول نقاط ضعفشان را برطرف مي‌كنند و آماده‌تر مي‌شوند.
وي در خصوص مصدومان پيام و زمان بازي با كاوه عنوان كرد: رضا عافيت طلب در بازي اول مقابل اتكا مصدوم شد كه بعيد است به بازي با كاوه تهران برسد؛ دو مصدوم ديگر هم داريم كه در حال بازتواني‌اند كه احتمالا به بازي با كاوه مي‌رسند.
چمنيان با بيان اينكه صفايي به عنوان مالك باشگاه به تنهايي نمي‌تواند از پس هزينه‌هاي تيم‌داري در سطح ليگ دسته يك برآيد، تصريح کرد: مهمترين مساله اين است كه تيم با يك سري مشكلات مالي مواجه است كه هنوز برطرف نشده است. مسوولان استان و شخص استاندار قول‌هايي داده‌اند كه اميدواريم تا بازي با كاوه تهران مساعدت صورت بگيرد و ما با دغدغه‌ي كمتري بتوانيم در اين بازي شركت كنيم.

هیچ نظری موجود نیست: