۱۳۸۹ شهریور ۲۸, یکشنبه

چمنيان:مقابل هيچ حريفي دست و پا بسته نخواهيم بود

رقابت‌هاي ليگ دسته اول فوتبال باشگاه‌هاي کشور پس از اين‌که با تأخير يک هفته‌اي روبه‌رو شد، قرار است از اول مهرماه سال جاري آغاز گردد. تيم فوتبال پيام خراسان که در اين رقابت‌ها حاضر است، نسبت به ديگر همشهري خود تيم ابومسلم، در گروه آسان‌تري قرار گرفته است و اميدهاي بسياري دارد تا بتواند از اين گروه به ليگ برتر فوتبال کشور صعود نمايد. درخصوص آخرين وضعيت تيم فوتبال پيام گفت‌وگويي را با عباس چمنيان سرمربي اين تيم انجام داده‌ايم که در ذيل مي‌خوانيد.
استخوان‌بندي تيم حفظ شده است
از زماني‌که تيم را دراختيار گرفته‌ام، تمامي تلاشم بر اين بوده است که بتوانيم تيم بدون حاشيه‌اي را راهي مسابقه‌ها نماييم. استخوان‌بندي تيم ما را همان بازيکنان فصل گذشته اين تيم تشکيل مي‌دهند و در کنار آن‌ها نيز سعي کرديم از بازيکنان مورد نياز و جوان و با استعداد استفاده نماييم. به همين منظور ما تمرين‌ها و برنامه آماده‌سازي خود را به 5 قسمت تقسيم کرديم. در ابتدا شروع به گرفتن تست‌ از بازيکنان کرديم، به گونه‌اي که بيش از 250 نفر در برنامه تست‌گيري ما شرکت کردند که از اين بين تعدادي را گزينش کرديم و به تمرين‌هاي اصلي تيم راه يافتند. در مرحله دوم تمرين‌هاي بدن‌سازي را آغاز کرديم و در بخش سوم يعني از ابتداي ماه مبارک رمضان برنامه‌ريزي و کار فني تيم را آغاز کرديم. در مرحله چهارم يک اردوي هشت روزه در کردان کرج برگزار کرديم و چند ديدار دوستانه را نيز برگزار نموديم و بعد از آن نيز کارهاي نهايي فني و تاکتيکي تيم را در مشهد شروع کرديم که تا به امروز بيش از 70 جلسه تمريني و 6 بازي تدارکاتي را با تيم‌هاي مختلف برگزار کرديم.
همه بايد به پيام کمک کنند
يکي از مشکلات ما بحث تعليق تيم بود، البته من از همان ابتدا هم مي‌دانستم که اين مسئله حل خواهد شد و در حال حاضر نيز اين قضيه يک ماه به تعويق افتاده است. من معتقدم در اين مدت بايد همه مسئولان به‌خصوص استاندار خراسان رضوي به تيم ما کمک کنند. سحرخيز، نهاوندي، فارغ، عابدي، جعفري، دوربينيان، آقايي، واقف، دانشور، پرويزخاني، رضاييان، مستشاري و علوي از‌جمله بازيکناني هستند که به تيم ما اضافه شدند و در کنار بازيکنان فصل گذشته تيم همچون، صنعتي، مروي، مسعودي، هوشيار، عافيت‌طلب، زحمتکش، آخوندي، بغلاني و ديگران به تيم ما کمک خواهند کرد. در حال حاضر قرار‌داد اين بازيکنان امضا شده و در فدراسيون نيز به ثبت رسيده است.
ليگ دسته اول هيچ‌گاه ليگ ساده‌اي نبوده است
ليگ دسته اول هيچ‌گاه ليگ ساده‌اي نبوده است. تيم‌هاي حاضر در اين رقابت‌ها به هيچ‌وجه قابل پيش‌بيني نيستند و بيشتر تيم‌ها انگيزه بالايي براي صعود دارند و همين امر کار را کمي سخت مي‌کند. در گروه ما اين‌طور نيست که تيم‌ها ساده باشند بلکه همه در يک سطح قرار دارند و همين يک‌دستي دليلي بر سخت و مشکل بودن بازي تيم‌ها در گروه ما خواهد بود. البته اين مسائل اين‌طور نيست که بگوييم تيم ما مقابل رقبا تيمي دست و پا بسته خواهد بود، چرا‌که ما آن‌قدر به بازيکنان خود اطمينان و اعتماد داريم که بتوانيم همه تيم‌ها را شکست دهيم.
هفته اول بازي‌ها همواره سخت است
تيم ما در هفته اول رقابت‌هاي ليگ دسته اول کشور بايد به مصاف اتکاي گلستان برود. ما شناخت نسبتا کلي به اين تيم پيدا کرده‌ايم اما هنوز نمي‌شود بر روي تيم‌ها نظر داد. به هر حال هفته اول بازي‌ها همواره سخت است و تيم‌ها در چند بازي اول يکديگر را محک خواهند زد. طبق هماهنگي‌هاي انجام شده قرار بر اين است تا اين ديدار در ورزشگاه تختي برگزار شود. البته امکانات و مسائل فني ورزشگاه ثامن از‌جمله چمن آن بسيار بهتر از ورزشگاه تختي است اما به‌دليل اين‌که مسافت آن تا مرکز شهر بسيار دور است، متأسفانه هيچ‌گاه تماشاگران و علاقه‌مندان زيادي به اين ورزشگاه نخواهند آمد. اما اگر بازي‌ها در ورزشگاه تختي برگزار شود همچون گذشته علاقه‌مندان بي‌شماري به ورزشگاه مي‌آيند و اين مي‌تواند براي ما به عنوان نکته مثبتي در ديدار با رقبا به‌شمار بيايد.

۲ نظر:

محمد گفت...

دمت گرم چه عجب کجا بودی نبودی یک مقدار زودتر اپ کن مرسی

ناشناس گفت...

به زودی قرار است آقای نادر دست نشان به سوالات بازدید کنندگان سایت شخصی خود پاسخ دهند . بازدیدکنندگان محترم سایت و فوتبال دوستان عزیزی که در ارتباط با مسائل مرتبط با فوتبال سوالاتی در ذهن خود دارند ، می توانند در بخش نظرات مطلب آنرا نوشته تا به آن پاسخ داده شود . جواب تمامی سوالات که به تائید برسد ، در زیر سوال مربوطه به نمایش گذاشته خواهد شد .
www.dastneshan.ir