۱۳۸۹ دی ۸, چهارشنبه

چمنیان:پیام نباید نادیده گرفته شود

سرمربي تيم فوتبال پيام خراسان گفت: ديدار با شهرداري ياسوج با همه بازي‌هاي خارج از خانه‌ ما متفاوت است.عباس چمنيان در آستانه ديدار تيمش با شهرداري ياسوج، عنوان كرد: اين ديدار براي ما با همه‌ بازي‌هاي خارج از خانه متفاوت است، تيم ياسوج تيم بسيار خوبي است و باحذف ذوب آهن اصفهان در جام حذفي ثابت كرد يك تيم منسجم و قدرتمندي است و نقطه‌ قوت ديگر اين تيم، تماشاچيان پرشوري هستند كه در هر بازي حدود 10 هزار نفر حاضر مي‌شوند.
وي اظهار داشت: با اين وجود، ما هم نااميد نيستيم چون در تمامي بازي‌ها عملكرد خوبي داشته‌ايم، در مقابل فولاد نطنز هم با وجود 87 دقيقه حمله شكست خورديم، به هر حال ضعف‌هاي بازي با فولاد نطنز را رفع كرده‌ايم، به خصوص تقويت خط حمله مدنظر ما بود تا با استفاده از توانايي‌ بازيكنانمان و عمل كردن آن‌ها به برنامه‌هاي كادر فني، دست خالي از ياسوج برنگرديم.
چمنيان از محروميت مصطفي سخت رزم و وحيد فارغ به دليل دو اخطاره بودن و مصدوميت چند بازيكن تيمش خبر داد و تصريح كرد: سلمان زحمتكش، يونس مسعودي، ميلاد جعفري و حسين آقايي مصدومان تيم‌ هستند كه سعي مي‌كنيم آن‌ها را به بازي برسانيم، در غير اين صورت بايد از جوانان تيم استفاده كنيم كه فكر مي‌كنم آن‌ها هم انگيزه كافي براي اين ديدار را داشته باشند.
وي با گلايه از مسوولان ورزش استان به دليل عدم حمايت و عمل نكردن به قول‌هايشان در حمايت از پيام گفت: بازي باشهرداري ياسوج در هفته‌ يازدهم رقابت‌هاست و تنها دو بازي تا پايان نيم فصل باقي مانده،‌ اما پيام همچنان با مشكلات مالي درگير است و بخشي از عملكرد ما در سايه اين مشكلات قرار مي‌گيرد و اگر الان كمكي براي حمايت از پيام صورت نگيرد دير مي‌شود و وقتي براي جبران باقي نخواهد بود.
چمنيان افزود: اگر پيام تا الان نسبتا خوب ظاهر شده نشان دهنده‌ پتانسيل اين تيم است و ما توقع داريم مسوولان و دلسوزان ورزش استان زودتر به فكر چاره براي حل مشكل اين تيم بيفتند.وي ادامه داد: ما با روح تيمي و غيرت تيمي، خودمان را تا اين جاي كار رسانديم و شايد در بين 28 تيم ليگ دسته اول هيچ تيمي اين مشكلات را نداشته باشد پس پيام نبايد ناديده گرفته و فراموش شود.
سرمربي تيم پيام خراسان خاطرنشان كرد: توقع نتيجه گرفتن از پيام با اين شرايط بي‌جاست، مگر اينكه شرايط لازم فراهم شود، به طور مثال جذب مهاجم از نيازهاي ما بود كه شرايط مالي مناسب را مي‌طلبد و اگر هم مهاجم خوبي جذب كرده بوديم در حال حاضر با اختلاف 5 – 4 امتياز مي‌توانستيم در صدر جدول باشيم.
وي از بازگشت مهاجم آفريقايي مورد نظر تيمش به دليل بيماري هپاتيت به كشورش خبر داد و گفت: وقتي قرار شد او را جذب كنيم هزينه گرفتن رضايتنامه وي را نداشتيم و بعد از آن هم از آزمايشات مشخص شد كه اين مهاجم هپاتيت دارد و نمي‌توانيم او را جذب كنيم.
وي تاكيد كرد: تا زماني كه كساني كه قول حمايت داده‌اند، در خواب غفلت باشند نمي‌توان انتظار معجزه از پيام داشت، فرصت‌ها به سرعت در حال گذر هستند و باز به انتهاي ليگ مي‌رسيم و خراسان نماينده‌اي در ليگ برتر نخواهد داشت.
چمنيان در خصوص جريان انتقال باشگاه پيام به خارج از مشهد اظهار داشت: من و صفايي، مالک باشگاه به انتقال راضي نيستيم اما در 10 هفته گذشته هيچ حمايتي صورت نگرفته و شايد يكي از راهكارهاي حل مشكلات پيام جريان انتقال باشد، چون اگر پيام در مشهد باشد و مسوولان مشهد حمايت نكنند، فايده‌اي ندارد.
=
واقعا به معنای واقعی کلمه پیام صددرصد نادیده گرفته شده حالا اقایونی که می گفتن استاندار پیامیه و مسئولان می خوان ابومسلم رو به خاطر اسمش نابود کنن و پیام رو بکنن تیم اول مشهد کجان؟
برن فقط و فقط یه نگاهی به سرتیترهای بندازن:
.باشگاه ابومسلم خراسان اعلام کرد:پيوستن يک بازيکن ملی غنايي به تيم فوتبال و راه‌اندازي سامانه اطلاع‌رساني پيام کوتاه باشگاه
.طرح توجيهي اسپانسري باشگاه ابومسلم خراسان تهيه شد
.تيم فوتبال ابومسلم خراسان دو بازيكن جديد جذب كرد
(ابومسلم هم نماینده خراسانه و دوسشم داریم ولی اینو فقط در جواب به اون اقایونی که اون حرفا رو زدن گفتم)

۲ نظر:

محمد گفت...

سلام به عاشقان پیام
قرار بود این اقای مالک بودجه2/5میلیاردی در نظربگیره برای پیام این اقا که خودش رو همه کارپیام میگیره وهر جور میخواد صحبت میکنه چرا نمیتونه 400میلیون خرج کنه وبه کمک نیاز داره نمیدونم چی میخواد ودنبال چه سوءاستفاده ای هستش
به هر حال هوداران پیام تااخرش با تیم هستن وباید پیام رو حمایت کنن

ناشناس گفت...

چرا صفايي بايد جرات كنه كه هواداران را ناديده بگيره اصلا تو بحث انتقال يه جوري حرف ميزنه كه انگار پيام درمشهد يك هوادار هم نداره