۱۳۸۹ دی ۲, پنجشنبه

زیر پا گذاشتن سی سال زحمت با بی عرضگی و بدبختی مسئولان چلمن

امکان انتقال تيم فوتبال پيام خراسان به شهر ديگر!
عباس چمنيان:خيلي زود براي حمايت از ابومسلم و پيام دير مي‌شود
با پيروزي بر فولاد نطنز، خود را به صدر جدول نزديك‌تر خواهيم كرد

سرمربي تيم فوتبال پيام خراسان گفت: با كسب سه امتياز از تيم فولاد نطنز خود را به صدر جدول نزديك‌تر خواهيم كرد.
عباس چمنيان در خصوص ديدار روز جمعه تيمش در مقابل تيم فولاد نطنز در مشهد افزود: تيم در شرايط خوبي است و پيروزي موثر هفته گذشته شرايط تيمي و همچنين جدول رده‌بندي را بهبود بخشيد و ما براي بازي اين هفته كاملا آماده هستيم.
وي ادامه داد: براي اولين سال است كه در گروه ما تيم‌ها رقابتي اين چنين نزديك با يكديگر دارند و رقابت آن‌ها در جدول رده‌بندي فشرده و تنگاتنگ است به نحوي كه با يك امتياز جايگاه تيم‌ها در جدول تغييرات زيادي مي‌كند و اين باعث شده است كه تيم‌ها با چنگ و دندان براي كسب امتياز تلاش كنند.
سرمربي تيم فوتبال پيام خراسان درخصوص تيم فوتبال فولاد نطنز گفت: فولاد تيم بسيار خوبي است و از مربي با دانشي همچون چرخابي استفاده مي‌كند كه سابقه زيادي در ليگ دسته اول دارد و ما در مقابل اين تيم بازي آساني نخواهيم داشت اما اگر بازيكنان تيم با تمركز به ميدان رفته و برنامه‌هاي كادر فني را اجرا كنند پيروزي دور از دسترس نيست.
چمنيان در خصوص غايبان تيمش در اين ديدار گفت: بازيكن محروم نداريم ولي سلمان زحتمكش دچار آسيب‌ديدگي است و نمي‌تواند به ميدان برود ضمن اينكه ميلاد جعفري و علي واقف نيز دچار مصدوميت هستند اما تلاش مي‌كنيم آن‌ها را به بازي روز جمعه برسانيم.
سرمربي تيم فوتبال پيام خراسان با اشاره به مشكلات مالي تيمش خاطرنشان كرد: در شرايط فعلي نكته مهم در خصوص هر دو تيم فوتبال مشهد حمايت مسوولان از اين دو تيم است،‌ اين دو اكنون فرصت رسيدن به صدر جدول گروه خود و صعود را دارند و اگر به آن‌ها توجه نكنيم ممكن است خيلي زود براي حمايت از آن‌ها دير شود.
وي افزود: در شرايط فعلي تيم پيام مي‌تواند به صعود اميدوار باشد اما با مشكلات مالي دست و پنجه نرم مي‌كند. بازيكنان ما سعي كرده‌اند با وجود تمام اين مشكلات بدون حاشيه كار كنند و تاكنون از جان مايه گذاشتند، اما ديگر زمان براي كمك به پيام در حال از دست رفتن است و تاكنون هيچ كدام از قول‌هاي مسوولان در جهت كمك به پيام عملي نشده است و وضعيت روز به روز بدتر مي‌شود.
چمنيان تصريح كرد: در جلسه روز گذشته كادر فني با مديريت باشگاه وضعيت بغرنج تيم كار را به جايي رساند كه صحبت از انتقال تيم به شهري ديگر كه در آن مسوولان آن شهر به خاطر حرمت شهر خود هم كه شده حاضر به كمك به تيمشان هستند مطرح شد و شايد مسوولان تيم تصميم بگيرند پيام را به شهري ديگر در استان انتقال دهند.
وي ادامه داد: بخش عمده مشكلات تيم، مشكلات مالي است و در حالي كه بايد تاكنون 40 درصد از قرارداد بازيكنان پرداخت مي‌شد اما تنها دو درصد به آن‌ها پرداخت شده است ضمن اينكه مشكل عمده‌تر بحث امكانات و تجهيزات است و تا قبل از اينكه فرصت‌ها از دست نرفته است مسوولان بايد فكري به حال پيام بردارند و از آن حمايت كنند.
سرمربي تيم فوتبال پيام خراسان از هواداران تيمش خواست براي كمك به تيم خود روز جمعه در ورزشگاه تختي حاضر شوند.
=
رييس هيات فوتبال خراسان رضوي:بازی‌های ابومسلم در تختی برگزار می‌شود
فكر نمي‌كنم پيام به شهر ديگري انتقال پيدا كند

رييس هيات فوتبال خراسان رضوي گفت: فكر نمي‌كنم پيام به شهر ديگري انتقال پيدا كند و اين مساله را جدي نمي‌گيرم؛ البته اگر استاندار بخواهد پيام انتقال خواهد يافت.
سيد هاشم حسيني در خصوص صحبت‌هاي چمنيان درباره انتقال پيام به شهر ديگري از استان خراسان رضوي افزود: تا جايي كه من اطلاع دارم، باشگاه پيام در كليه قراردادهايي كه در هيات فوتبال و اداره كل تربيت بدني به ثبت رسيده دو اصل قيد شده كه اين تيم نمي‌تواند تغيير نام بدهد و همچنين اينكه تيم بايد با نام خراسان رضوي در مسابقات شركت كند.
وي ادامه داد: انتقال تيم به استان‌هاي ديگر به هيچ عنوان امكان ندارد، اما در خصوص انتقال به شهرهاي ديگر خراسان اطلاع دقيقي ندارم ولي در عين حال فكر نمي‌كنم اين اتفاق به اين راحتي صورت بگيرد. البته به لحاظ قانوني مي‌توان در اين مورد بحث كرد و اگر اين انتقال مورد تاييد استاندار هم باشد اين انتقال انجام مي‌شود چرا كه استاندار طبيعتا استان را مي‌بيند نه شهر مشهد را.
وي با بيان اينكه احتمال انتقال تيم به شهرهاي ديگر خراسان را ضعيف مي‌دانم، افزود: انتقال پيام به شهرهاي ديگر خراسان ضعيف است چرا كه پيام در مشهد داراي هواداران بومي و خاص خودش است و اين تيم با مشهد عجين شده و اكثر بازيكنان آن بومي هستند.
رييس هيات فوتبال خراسان رضوي به علت صحبت‌هاي چمنيان در خصوص اين اتفاق اشاره كرد وگفت: فكر مي‌كنم بايد كه ديد كه ريشه‌ اين صحبت‌ها كجاست؟ يعني شهر مشهد واقعا حمايت نمي‌كند كه اين صحبت‌ها مي‌شود. فکر مي‌کنم اين صحبت‌ها بايد شفاف گفته شود كه اين شهر به تيم كمك نمي‌كند و مي‌خواهيم به شهر ديگري انتقال بدهيم تا شايد يک کمکي شود.
وي با بيان اينکه من به عنوان مسوول هيات فوتبال خراسان رضوي از اين انتقال نگران ‌ نيستم، خاطرنشان كرد: در هر صورت چنانچه شهر ديگري از استان خراسان توان تيم‌داري در حد ايده‌آل را داشته باشد و همه بخواهند، مي‌توان اين انتقال را انجام داد. خوشبختانه چمن‌هاي خوبي هم در شهرهايي مثل كاشمر و تايباد داريم و اگر بتوانند از اين شهرستان هم استفاده كنند، چه ايرادي دارد.
حسيني با بيان اينكه بازي‌هاي ابومسلم با نظر استاندار فعلا به ثامن انتقال نخواهد يافت، افزود: استاندار به دليل راحتي تماشاگران و با توجه به شرايط فصلي تصميم گرفتند بازي‌هاي ابومسلم در ورزشگاه تختي ادامه پيدا كند و فعلا در ثامن انجام نشود.
رييس هيات فوتبال خراسان رضوي تصريح كرد: صحبت‌هاي كادر فني ابومسلم براي انتقال بازي‌ها به ثامن به لحاظ فني كاملا به جاست و گفته‌اند كه زمين تختي با توجه به اينكه فوتبال روي زمين انجام مي‌شود، اجازه کار فوتبالي را به بازيكنان نمي‌دهد و در اين خصوص استاندار دستور داده‌اند كه زمين تختي را به دليل راحتي حال تماشاگران فعلا با غلتک مسطح كنند.
بله چه ایرادی دارد؟
کک امثال تو و اون داوری و اون استاندار چلمنمون هم نمی گزه

هیچ نظری موجود نیست: