۱۳۸۹ آذر ۱۱, پنجشنبه

پیام خراسان-داماش گیلان/بازهم عابدینی به پیام رسید

عصر امروز در ورزشگاه تختی مشهد دو تیم پیان خراسان و داماش گیلان به مصاف یکدیگر می روند.
پیام خراسان:
تیم پیام در شرایطی امروز به مصاف حریف گیلانی خود می رود که به نوعی تازه از حواشی بسیار زیادی خارج شده،انها پس از دو تساوی در مشهد و دو شکست در تهران و تبریز وارد فاز جدیدی از حاشیه شد و بازیکنان این تیم بدلیل عدم پرداخت مطالباتشان تمرینات تیم را ترک کردند و بدنبال این قضیه مصاحبه های مالک و.........
اما طبق خبری که از اردوی این تیم می رسد پس از تساوی امیدبخش مقابل گل گهر این تیم تمرینات منسجمی را پشت سر گذاشته و اماده این رقابت بزرگ شده،علاوه بر این نبود هیچ مصدوم و محرومی امیدهای پیامی ها را دوچندان کرده
داماش گیلان:
داماش با وجود یاگیری بسیار خوب و عالی(طبق معمول)شروع بسیار ضعیفی در لیگ داشت و با مربی ضعیفش نتایجی کسب کرد که در حد و اندازه های این تیم نبود.
اما با کنار رفتن ان مربی خارجی و روی کار امدن مربی سابق این تیم توان مضاعفی پیدا کرده و بسیار خوب نتیجه گرفته:اتکا را شکست داده و تیم چغر همیاری را مغلوب کرده و در مقابل پرسپولیس با نمایشی فوق العاده قرمز های پایتخت را به سختی بیندازند.
دید کلی به بازی:
این بازی برای هردوتیم مدعی بسیار بسیار حایز اهمیت است.
دوتیم از تیم های مدعی این گروه هستند و می دانند که نتیجه این بازی تاثیر مستقیم در تکلیف صعود یا عدم صعودشان دارد.
جذابیت و اهمیت این دیدار وقتی مشخص می شود که بدانیم دو دشمن دیرینه یعنی شخص عابدینی و باشگاه پیام رودرروی یکدیگر قرار خواهند گرفت.
داماش گیلان می تواند حتی با تساوی در این بازی به نوعی از جهنم تختی به سلامت بکذرد و با حفظ روحیه تیم های دیگر را به راحتی شکست بدهد و به صدر برسد.
در ان طرف میدان این بازی برای پیام اهمیتی دوچندان دارد چراکه شرایط در پیام به شکلی خاص درامده
پیامی ها با پیروزی در این دیدار خواهند توانست نظر مدیرعامل و مسئولان استان را به نوعی جلب کنند و راه را برای هموار شدن مشکلاتشان فراهم اورند.
علاوه بر پرداخت مطالبات این تیم می تواند دی نگودی و مهاجم و دروازه بان افریقایی را جذب کنند و کارشان در ادامه رقابت ها بسیار راحت شود.
البته باید این مسئله را در نظر داشت که امروز پیامی ها در حالی می خواهند با انگیزه ظاهر شوند که باید از غیرت و تعصب خراسانیشان برای نیرو بخشیدن مضاعف به ساق هایشان استفاده کنند چراکه هنوز یک ریال هم دریافت نکرده اند!
=
امیدوارم پیام با تعصب خودشو نشون بده
محمد جان در مورد پخش زنده تلویزیونی هیچ اطلاعی ندارم متاسفانه

هیچ نظری موجود نیست: