۱۳۸۹ آذر ۱۰, چهارشنبه

و بلاخره هیئت مدیره باشگاه هم تکانی خورد

ضو هيئت مديره باشگاه پيام: وضعيت تيم فوتبال پيام نامناسب است
عضو هيئت مديره باشگاه پيام خراسان گفت: صفايي به عنوان مالك و مديرعامل باشگاه پيام نتوانسته است حركت تأثيرگذاري در اين تيم داشته باشد و نتيجه آن هم نامناسب بودن وضعيت حال حاضر اين تيم است.
غلامرضا اسداللهي اظهار داشت: از زمان تشكيل هيئت مديره در باشگاه پيام تنها دو يا سه جلسه برگزار شد و بعد از آن نيز قرار بود صفايي جلسات ديگري را برگزار كند تا سياست‌هاي باشگاه را در آنجا تصميم‌گيري كنيم.
عضو هيئت مديره باشگاه پيام خراسان افزود: گويا مالك باشگاه پيام براي نظرات اعضا احترامي قايل نبوده است چراكه اگر اينگونه بود بايد جلسات بيشتري برگزار مي‌شد، ‌با اين وضعيت ايشان بازهم ناله دارد كه كسي به من كمك نمي‌كند.
وي ادامه داد: از آن زمان به بعد نيز صفايي نتوانسته است به تعهدات خود نسبت به بازيكنان تيم عمل كند، البته من تمامي تقصيرها را متوجه وي نمي‌دانم چرا كه معتقد هستم استانداري و تربيت بدني خراسان رضوي هم بايد به اين تيم كمك كنند.
نماينده مردم تربت حيدريه و تايباد در مجلس همچنين افزود: تيم‌هاي ابومسلم و پيام حيثيت ورزشي استان هستند و روز به روز هم وضعيت آنها حادتر مي‌شود.
وي تصريح كرد: البته ابومسلم در چند روز اخير نسبت به پيام توفيقات بهتري را به دست آورده است، اما وضعيت حقوقي مالكيت اين تيم هنوز نا مشخص و مبهم است، چرا كه خود من در قضاياي حقوقي اين تيم دستي داشتم و از آن مطلع هستم و اين مسئله هنوز داراي نقاط بسيار تاريكي است.
اسداللهي ادامه داد: ابومسلم و پيام به لحاظ جايگاهي هم وضعيت نامناسبي دارند و اداره كل تربيت بدني خراسان رضوي بايد خودش را در اين مسائل مسئول بداند، چرا كه به هيچ وجه اين دو تيم وضعيتشان درست نيست و مسئولان تربيت‌بدني استان و استانداري بايد پاسخگو باشند.
وي همچنين به صحبت‌هاي مالك تيم پيام نسبت به بازيكنان تيم پيام كه گفته بود، آنها بايد به روستاهايشان بازگردند اشاره كردو گفت: من واقعا براي ايشان متاسفم كه به خود اجازه مي‌دهند اين طور صحبت كنند، چرا كه به كار بردن چنين الفاظي به هيچ وجه درست نيست، تيم پيام تيم اخلاق مداري بوده است و بازيكنان با اخلاقي را تحويل ورزش كشور داده است.
دبير كميسيون اصل 90 تصريح كرد: اينكه يك مدير اينگونه در مورد بازيكنان تيم خود صحبت مي‌كند زير پا گذاشتن اخلاق است . وي ادامه داد: البته اينكه يك بازيكن از روستا آمده باشد ننگ نيست، زيرا بسياري از مسئولان كشوري ما نيز روستايي هستند و حتي خود من هم روستايي هستم و همه ما به اين مسئله افتخار مي‌كنيم، علاوه بر اين خود صفايي هم روستايي است و نبايد به خاطر در اختيار داشتن برخي از امكانات مالي به خودش اجازه مطرح كردن چنين صحبت‌هايي را بدهد.
سخنگوي هيئت مديره باشگاه پيام خراسان همچنين اظهار داشت: صفايي بايد به خودش هم نگاهي بيندازد، اصلا ايشان نسبت به باشگاه‌هاي ديگر چند درصد از مطالبات بازيكنان تيمش را پرداخت كرده است، به هر صورت بازيكنان هم در اين كشور زندگي مي‌كنند و خرج خود را از همين راه در مي‌آورند اما درست نيست كه اين قدر با آنها سخت رفتار كرد.
اسداللهي گفت: صفايي با حركات و رفتار خود علاوه بر ايجاد بي‌انگيزگي در ميان بازيكنان بي‌رقبتي و بي انگيزگي در ميان اعضاي هيئت مديره باشگاه هم شده است و به خاطر پيش‌بيني بروز چنين مسائلي چند نفر از اعضا استعفا و كناره‌گيري خود را از اين هيئت مديره اعلام كردند.
وي افزود: در چند روز آينده جلسه‌اي را با استاندار خراسان رضوي برگزار خواهيم كرد و اين مسائل را به ايشان هم انتقال مي‌دهيم و اگر شرايط بسوي صفايي بخواهد به همين صورت پيش برود قطعا تمامي اعضا هيئت مديره پيام از هيئت مديره اين باشگاه كناره‌گيري مي‌كنند.

هیچ نظری موجود نیست: