۱۳۸۹ آذر ۱۰, چهارشنبه

چمنیان:فردا راحت گل نخواهیم خورد

هفته هشتم رقابت‌هاي ليگ دسته اول كشور فردا با انجام چند بازي در سراسر كشور آغاز مي‌شود. در مشهد تيم فوتبال پيام در حالي بار ديگر در ورزشگاه تختي مشهد به ميدان مي‌رود كه تنها پيروزي اين تيم هم در همين ورزشگاه و در هفته اول مسابقات به دست آمد. پيامي‌ها اميدوارند فردا با حمايت تماشاگرا‌شان مثل ابومسلم از پس حريف قدرتمند خود برآيند. اين همه در حالي است كه مشكلات مالي پيام و پرداخت معوقات بازيكنان همچنان به عنوان مهم‌ترين موضوع حاشيه‌اي اين تيم قلمداد مي‌شود.
سرمربي تيم پيام در آستانه ديدار با داماش گيلان گفت: در بازي فردا تلاش مي‌كنيم كه مثل چند بازي قبل راحت گل نخوريم و از برتري خود در طول مسابقه استفاده كنيم.
عباس چمنيان در گفتگو با شهرآرا افزود: تيم داماش را به خوبي آناليز كرده و از تمام نقاط قوت و ضعف آن اطلاع داريم و مي‌دانيم كه بازيكنان بسيار خوبي دارد.
وي با اشاره به اينكه تيمش همچنان با مشكل گل‌زني دسته و پنجه نرم مي‌كند، اظهار داشت: در بازي هفته گذشته مقابل گل‌گهر سيرجان برعكس هفته‌هاي قبل بازيكنان از موقعيت‌هاي گل به خوبي استفاده كردند اما متاسفانه خط دفاع و دروازه‌بان ما ضعيف كار كردند.
چمنيان ادامه داد: ما همانطور كه از اول فصل هم بارها به مديريت باشگاه گفته‌ايم به يك دروازه‌بان ششدانگ و يك مهاجم گل‌زن نياز داريم تا مشكلات تيم در اين دو پست مهم برطرف شود.
وي افزود: از هفت ديداري كه تا كنون انجام داده‌ايم به‌غير از بازي با اتكا در تمام مسابقاتمان از حريف بهتر بوده‌ايم اما به دليل اين مشكل، امتيازات زيادي از دست داديم كه اگر وجود نداشت به جرائت مي‌توانم بگويم اكنون با اختلاف سه، چهار امتياز در صدر جدول قرار داشتيم.
سرمربي تيم فوتبال پيام در خصوص مشكلات مالي اين تيم و پرداخت نشدن معوقات بازيكنان هم گفت: روز دوشنبه بازيكنان جلسه ويژه‌اي ‌با صفايي داشتند كه در اين جلسه همه بازيكنان مشكلات خود را با مديريت باشگاه در ميان گذاشتند و قول‌هاي خوبي از طرف ايشان به بازيكنان داده شد كه اميدوارم محقق شود.
چمنيان با اعلام اين خبر كه به دليل آماده نشدن مدارك ژان نگودي اين بازيكن به بازي در برابر داماش نمي‌رسد، افزود: به غير از نگودي يك دروازه‌بان اهل مالي و يك مهاجم كامروني با ما تمرين مي‌كنند كه از عملكرد فني آن‌ها رضايت داريم و به باشگاه گفته‌ايم اقدامات لازم را براي عقد قرارداد با آن‌ها انجام دهد.
وي بازگشت پيام به ورزشگاه تختي را به فال نيك گرفت و تصريح كرد: از همه هواداران مي‌خواهم فردا با حضور درورزشگاه ما را در كسب يك نتيجه خوب برابر تيم قدرتمند داماش ياري كنند.گفتني است؛ ديدار پيام خراسان رضوي با داماش گيلان فردا راس ساعت 14 در زمين شماره يك تختي برگزار مي‌شود.
=
بازی فردا بغایت بازی مهمیه واسه پیام
این بازی صددرصد مهمترین بازی پیام در این فصل خواهد بود که در مورد دلایلش ایشالله فردا صحبت می کنیم

۱ نظر:

محمد گفت...

سلام ودرود به عاشقان پیام
امیدوارم بازی فردا رو پیام پیروز باشه چون اگه پیروز نشن اتفاقات بسیار بدی در تیم رخ میده
درمورد صحبت های اسداللهي دمش گرم که با صراحت صحبت کرده لحضه ای تاخیر کردن درمورد مدیریت باشگاه ظلم کردن به هواداران هستش وباید صفائی هرچه زود تر از تیم بره
قابل توجه مسئولینی که خود را دلسوز وبه فکر ورزش استان می دونن ورزش استان خراسان باسرعت زیاد رو به پسرفت وعقب میرود وتو این چند تیمهای استان هیچ گونه پیشرفتی نداشتن تیمهای استان ما حتی یک زمین تمرین اختصاصی ندارن وهمیشه باید تیمهای استان رو به یک چشم دیده شوند
درضمن علی اقا عزیز شنیده میشه که ازاین هفته قراره که بازیهای تیمهای استان پخش مستقیم بشه راسته یا دروغ