۱۳۸۹ دی ۱۰, جمعه

جوک های محمود صلاحی

بعد از این دیگه به این شخص استاندار نمی گم چون اعتقادم اینه حتی به اندازه روستادار هم ارزش خارجی نداره!
واقعا جوک سال گفته 177میلیارد بودجه ورزش سالیانه به خراسان؟!!!!!!
سعیدلو؟؟؟؟این اقا فعلا درگیر انتخابات نایب رییس ای اف سی اه تازه بعدشم اگه یه وقتی هوس همچین کاری کرد یه اصفهانی همچین قشنگ بهش می گه بتمرگ سرجات که مو به بدنش سیخ بشه و یه بله قربان جانانه حوالش کنه
=
در مورد اون قضیه صفایی هم باید بگم که واقعا تازگی نداره همین دو ماه پیش بود که می گفت خودش پیام ملک شخصی منه و هروقت دلم بخواد هرکاری می کنم به قول شما کاش پول خرج می کرد و اینو می گفت حداقل
میراث زحمت 30و اندی ساله فوتبال خراسان رو این الدنگ ها به تاراج بردن زیر نظر همین صلاحیه.................
ما از هرکی انتظار داشتیم به غیر از جواد اقای ارین منش که خودش حداقل یه گذری تو پیام داشته/نماینده نیشابور می گه می تونم بودجه رو تامین کنم ولی این اقا به همراه سایر نماینده های شهر ما....................
=
ضمنا یه نکته جالبش اینه که مشخص بشه که این اقایون فقط چون باید به خبرنگار یه چیزی بگن رو شما ببینین که داره می گه به ابومسلم و پیام یعنی چی؟یعنی این اقا اصلا از اول فصل به بعد از اوضاع هیچ خبری نداره نمی دونه که ابومسلم ماشالله به سامان رسیده
=
رييس مجمع نمايندگان خراسان رضوي:استاندار به ابومسلم و پیام کمک می‌کند
نبايد عملكرد ورزش استان را با احساسات ارزيابي كنيم
خراسان در مسابقات آسيايي وضعيت قابل قبولي نداشته‌ است

رييس مجمع نمايندگان استان خراسان رضوي گفت: نبايد عملكرد ورزش استان در مسابقات آسيايي را با احساسات ارزيابي كنيم.
جواد آرين منش در حاشيه‌ مراسم تقدير از مدال‌آوران مسابقات آسيايي و پارآسيايي گوانگجو در جمع خبرنگاران، اظهار كرد: براي ارزيابي عملكرد ورزش استان در اين مسابقات نيازمند شاخص و معيار مناسبي هستيم و نبايد با احساسات اين ارزيابي را انجام بدهيم. اگر قرار باشد وضعيت خراسان رضوي در بين استان‌هاي كشور با توجه به جمعيت ارزيابي شود، طبعا ما جزو استان‌هاي بزرگ كشور هستيم، پس اگر به تناسب جمعيت استان در مسابقات آسيايي و جهاني اخذ مدال داشتيم وضيتمان متوسط است، يعني اگر 30 مدال طلا در پاراآسيايي كسب شد يك دهم آن يعني 3 مدال طلا بايد متعلق به خراسان رضوي باشد كه وضعيت همينطور است و ما در سطح متوسطي مدال آوري داشتيم.
وي تصريح كرد: به نظر مي‌رسد در بعضي رشته‌ها عقب ماندگي‌هايي در خراسان رضوي داشته‌ايم مثل كشتي كه ما هميشه تغذيه كننده‌ تيم ملي بوده‌ايم اما مدتي است كه افول داشته و رشته‌اي مثل هندبال كه هميشه حرف‌هاي زيادي براي گفتن داشتيم؛ اما در رشته‌هاي جديد مثل كبدي و ووشو وضعيتمان از متوسط بهتر بوده است. در پارآسيايي وضعيت متوسط رو به خوب داشته‌ايم اما در مسابقات آسيايي وضعيت قابل قبولي نداشته‌ايم.
آرين‌منش تاكيد كرد: نداشتن يك تيم در ليگ برتر فوتبال نشان مي‌دهد كه ما نسبت به گذشته در اين رشته افت داشته‌ايم و از گذشته فاصله گرفته‌ايم و ارزيابي در غير اين صورت با احساسات است. ما به جاي ارزيابي بر اساس تعداد مدال اخذ شده بايد بر اساس درصد مدال‌هاي كسب شده اين ارزيابي را انجام دهيم.
وي در پاسخ به اين سوال كه آيا جريان كمك فولاد نيشابور به تيم‌هاي اصفهاني صحت دارد، گفت: بررسي‌ها نشان مي‌دهد كمک انجام شده است اما نه با آن مقداري كه در جرايد عنوان شد، بلكه با مقادير كمتري بوده است كه استاندار با اين موضوع برخورد كرده و حالا آن‌ها موظفند مبلغي را در اختيار تربيت بدني استان قرار دهند.
نماينده مردم مشهد و كلات در مجلس شوراي اسلامي تاكيد كرد: تيم‌هايي كه از حمايت صنايع برخوردارند به طور چشم‌گيري وضعيت خوبي در فوتبال كشورمان دارند، همانطور كه مي‌بينيم صدر جدول ليگ برتر تيم‌هاي صنعتي هستند و تنها تيم خصوص کشور در رده آخر است و اين نشان مي‌دهد كه خصوصي سازي به خوبي در كشور ما تدوين نشده است.
وي افزود: در برنامه پنجم توسعه کشور پرداخت هر گونه وجه و کمک به تيم‌ها و بازيکنان حرفه‌اي از محل منابع دولتي را ممنوع کرده‌ايم و بنابراين دولت مجبور است ساز و کار و زيرساخت‌هاي خصوصي سازي را فراهم کند.
وي در خصوص انتقال تيم پيام به نيشابور اظهار كرد: در اينكه نيشابور جزوي از خراسان است شكي نيست اما حضور تيم در مشهد به اين معنا نيست كه فولاد نيشابور نمي‌تواند از آن با نام خودش حمايت كند. خروج دو تيم ابومسلم و پيام تحت هر شرايطي از استان ممنوع است؛ ضمن اينكه استاندار مبلغي را براي حمايت از اين دو تيم در روزهاي آينده در نظر گرفته است.
آرين‎‌منش گفت: بايد شرايط را به گونه‌اي فراهم كنيم تا صنايع بخش خصوصي براي سرمايه‌گذاري در ورزش استان رغبت داشته باشند.
نايب رييس کميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي در ادامه در خصوص طرح ايجاد وزارتخانه ورزش و جوانان تصريح کرد: کليات اين طرح در مجلس به تصويب رسيد و دليل اين کار اين است که دو سازمان جوانان و تربيت بدني که در حوزه جوانان و اوقات فراقت و ورزش فعال هستند تحت نظارت مجلس نيستند و براي اعمال نظارت بر آن‌ها اين طرح مطرح شده است.
وي افزود: مجلس براي پيگيري و نظارت بر اين دو سازمان بايد از رييس جمهور در قالب سوال توضيح بخواهد که با توجه به اهميت و گستردگي فعاليت اين دو سازمان توجه به آن‌ها زياد است و نمي‌شود دائما به خاطر کوچکترين مشکلي رييس جمهور را به مجلس کشاند و از او سوال کرد که اين کار در شان رييس جمهور و مجلس نيست اما اگر اين دو سازمان با هم ادغام و تبديل به وزارتخانه شوند، وزير بايد از مجلس راي اعتماد بگيرد و به نمايندگان مجلس پاسخگو باشد و مجلس مي‌تواند مستقيما بر آن نظارت داشته باشد.
وي در پاسخ به اين سوال که با ادغام اين دو سازمان و تشکيل يک وزارتخانه جديد و با توجه به تفاوت وظايف آن‌ها، آيا ممکن نيست در وظايف يکي از اين دو سازمان خللي ايجاد شود، گفت: اگر ساختار اين وزارتخانه به درستي ايجاد شود، مشکلي براي هيچ بخشي به وجود نمي‌آيد و اين وزارتخانه مي‌تواند در مسائل مربوط به جوانان و ورزش، به درستي وظيفه‌اش را انجام دهد.
=
تجليل از مدال‌آوران مسابقات آسيايي و پارآسيايي گوانگجو؛
استاندار خراسان رضوي:تنها با حرف نمي‌شود به ورزش استان كمك كرد
بايد در زمينه ورزش جزو 3 استان برتر كشور باشيم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(بله چشم شما یه زحمت بکش..................بکن تا ایشالله دهم بشیم)
مراسم تجليل از مدال‌آوران مسابقات آسيايي و پارآسيايي گوانگجو با حضور استاندار خراسان رضوي برگزار شد.
مراسم تجليل از مدال آوران مسابقات آسيايي و پارآسيايي گوانگجو با حضور محمود صلاحي، استاندار خراسان رضوي، عفت شريعتي و جواد آرين‌منش، نمايندگان مردم مشهد و كلات در مجلس شوراي اسلامي، روساي فدراسيون‌هاي شنا و باستاني و مدال‌آوران و نمايندگان هيات‌هاي ورزشي استان خراسان رضوي، در سالن همايش‌هاي اداره كل تربيت بدني خراسان رضوي برگزار شد.
استاندار خراسان رضوي در اين مراسم با بيان اينکه امروزه جامعه اسلامي بايد در تمام زمينه‌ها درخشش وي‍ژه‌اي داشته باشد، اظهار داشت: كشور ما بعد از پيروزي انقلاب اسلامي داراي نظامي مردمي با ارزش‌هاي ديني شده و بايد الگوهاي خود را به ساير كشورها معرفي كند كه يكي از اين الگوها، الگوي ورزشي است و ورزش يكي از پر جاذبه‌ترين ميدان‌هاي معرفي تاريخ و فرهنگ و ارزش‌هاي مردم ايران است.
وي افزود: امروز مردم ما با ديدن صحنه‌ به اهتزاز در آمدن پرچم ايران در مجامع بين‌المللي اشك شوق مي‌ريزند و به وجد مي‌آيند و اين نشانه‌اي است از ارزنده بودن سابقه‌ فرهنگي بي نظر ايران بر روي كره‌ زمين و حكايت از تمدن بالاي ايران دارد.
صلاحي با اعتقاد بر اينكه ايران در مسابقات آسيايي به خوبي درخشيد، ابراز كرد: ما در بين كشورهايي كه فوق تصور ما براي ورزش هزينه مي‌كنند، مقام چهارم را كسب كرديم و اين نشان دهنده‌ غيرت جوانان ما در اين مسابقات است.
وي خاطرنشان كرد: امسال زنان و دختران ما نسبت به گذشته مدال‌هاي رنگارنگ متعددي گرفتند و اين باعث افتخار ماست كه ايران در ميان كشورهاي اسلامي بيشترين مدال را كسب كرد و زنان و دختران ما با حجاب اسلامي خود جنگيدند تا اين مدال‌ها را كسب كنند و از اين بابت بسيار خرسنديم.
صلاحي ادامه داد: از اينكه خراسان رضوي نيز نسبت به دوره‌هاي گذشته عناوين بيشتري كسب كرد خوشحالم اما خواهشم از تمام مسوولان در تمام زمينه‌ها كه ورزش نيز جزو آن‌هاست اين بوده كه ما بايد در بين تمام استان‌هاي كشور بين سه استان برتر باشيم چون به لحاظ جمعيتي و فرهنگي جزو استان‌هاي سرآمد و در سابقه ورزشي در رشته‌هايي مثل باستاني و كشتي خاستگاه بوده‌ايم.
وي با بيان اينكه تنها با حرف نمي‌شود به ورزش استان كمك كرد بلكه در عمل بايد اين امر را نشان داد، خاطرنشان کرد: ما درخواست داريم كه همه كمك كنند تا خراسان رضوي در تمام رشته‌هاي ورزشي جزو سه استان برتر كشور باشد، صنايع و كارخانجات در تمامي استان‌ها به ورزش كمك مي‌كنند اما در خراسان رضوي كه بيش از 90 درصد صنايع و كاخانجات و بخش كشاورزي خصوصي است، هيچ كمكي در زمينه‌ ورزش نمي‌شود و در مقابل تبريز و اصفهان از كمك صنايع خود در ورزش نهايت استفاده را مي‌بينند.
استاندار خراسان رضوي اضافه كرد: من امروز مجبور شدم كه به صورت كتبي به يكي از كارخانجات دستور بدهم كه چه مقدار و به چه صورت از ورزش استان حمايت كند.
همچنين افشين داوري، مديركل تربيت بدني خراسان رضوي با تقدير از عملكرد ورزشكاران اعزامي به مسابقات آسيايي و پارآسيايي گوانگجو گفت: در 30 سال گذشته بهترين مقام توسط ورزشكاران خراساني در مسابقات آسيايي تنها كسب 7 مدال بوده كه امسال از 16 ورزشكار اعزامي به مسابقات آسيايي 6 مدال و از 18 ورزشكار اعزامي به مسابقات پارا‌آسيايي 19 مدال حاصل شد كه اين موفقيت نشان دهنده‌ استعداد پروري و مديريت ورزش خراسان رضوي است و اين موارد وقتي به وجود مي‌آيد كه پشتيباني لازم صورت بگيرد كه البته در اين بين كاستي‌هايي هم وجود داشته است.
وي خاطرنشان كرد: هيات‌هاي ورزشي مدال‌آور در اين مسابقات شامل هيات ووشو، بسكتبال، كبدي، جودو، هندبال، واليبال و هيات‌هاي بسيار زحمتكش جانبازان و معلولين و نابينايان بودند كه تلاش زيادي در سال‌هاي اخير داشته‌اند كه توانسته‌اند اين ورزشكاران مدال‌آور را پرورش دهند و براي هر كدام آرزوي موفقيت دارم به خصوص هيات جانبازان و معلولين كه مديريت سختي دارد و همه‌ رشته هاي ورزشي جانبازان و معلولين را تحت پوشش قرار مي‌دهد.
=
10 درصد بودجه فرهنگي خراسان رضوی سهم ورزش است؛
استاندار:پس از تاييد سعيدلو، اين سهم پرداخت خواهد شد
صنايع استان، حق كمك به تيم‌هاي ورزشي ساير استان‌ها را ندارند

استاندار خراسان رضوي گفت: پس از تاييد رييس سازمان تربيت بدني سهم ورزش از بودجه فرهنگي استان پرداخت خواهد شد.
محمود صلاحي در حاشيه مراسم تجليل از قهرمانان و مدال‌آوران خراسان رضوي در مسابقات آسيايي گوانگجو در جمع خبرنگاران افزود: به زودي به تيم‌هاي ابومسلم و پيام و ساير تيم‌هاي ورزشي استان كمك خواهيم كرد. 10 درصد از بودجه 177 ميليارد توماني فرهنگي استان سهم ورزش است كه كارهاي تخصيص آن انجام شده است و آماده است و به محض اينكه سعيدلو، رييس سازمان تربيت‌بدني موافقت خود را با ابلاغ آن اعلام كند، اين بودجه در اختيار اداره كل تربيت بدني استان قرار خواهد گرفت و بخشي از آن به عنوان کمک به تيم‌هاي ابومسلم و پيام داده خواهد شد.
وي ادامه داد: ما از همه تيم‌هاي ورزشي استان حمايت خواهيم كرد.
صلاحي خاطرنشان كرد: امروز هم ابلاغي به يكي از صنايع استان داديم تا به ورزش كمك كند و به زودي مقدار اين كمك اعلام خواهد شد.
استاندار خراسان رضوي در ادامه در خصوص عملكرد ورزشكاران استان در مسابقات آسيايي و پارآسيايي گوانگجو تصريح كرد: خراسان رضوي از گذشته در ورزش سرآمد بوده است و ما با توجه به امكانات و جمعيت خود بايد حداقل در رده دوم تا سوم كشور باشيم، در اين چند سال گذشته از نظر تعداد ورزشكار و مدال‌ها در مسابقات جهاني و آسيايي رشد داشته‌ايم و اداره كل تربيت بدني استان تا جايي كه توانسته تلاش كرده است و هر سال نتايج ما بهتر از سال قبل بوده است، اما هنوز تا رسيدن به جايگاه اصلي خود در ورزش بايد تلاش كنيم.
صلاحي در پاسخ به سوالي در خصوص اخبار موجود مبني بر كمك 15 ميليارد توماني فولاد نيشابور به تيم‌هاي اصفهاني سپاهان و ذو‌ب‌آهن گفت: فولاد نيشابور كمك كرده است، اما نه به اين مقدار. پس از بررسي‌هاي ما مشخص شد كه مقدار اين كمك بسيار كم بوده است اما به هر حال صنايع استان ما حق كمك كردن به تيم‌هاي ورزشي ساير استان‌ها را ندارند و طبق ضوابط اگر مي‌خواهند كمك كنند بايد به تيم‌هاي محلي كمك كنند.
وي افزود: تعدادي ديگر از صنايع استان چنين كاري كرده بودند كه به آن‌ها تذكر داده شده است. بودجه صنايع استان ما نبايد خارج شود و اگر مي‌خواهد خرج ورزش شود، بايد خرج ورزش همين استان شود.

هیچ نظری موجود نیست: