۱۳۸۹ آذر ۱۲, جمعه

افقی از پیام-داماش

دید کلی:
در مورد ناگفته های بازی دیروز عرض کنم که حسین هوشیار دروازه بان پیام که در طی چندبازی اخیر چند اشتباه فاحش داشت و رو اشتباهاتش چند گل رو تقدیم به تیم حریف کرد دیروز عملکرد به نسبت خوبی داشت و تونست به خوبی از چارچوبش محافظت کنه البته عدم استفاده از شوت از راه دور از طرف تیم داماش هم مزید بر علت شد.
حمید مروی بازیساز اصلی پیام دیروز خیلی کم تر از حد انتظار ظاهر شد و مشخصا تو دقایق پایانی بازی بریده بود.
فواد بغلانی هافبک جنگنده پیام که تو چندبازی اخیر به عنوان پدیده این فصل ازش یاد می شد بدلیل مصدومیت از نیمه دوم به بازی اومد و مثه همیشه با غیرت و تعصب سمت چپ داماش رو کاملا بست.
خط دفاعی پیام تو این بازی فوق العاده خوب بازی کرد و نشون داد که داره یه تغییراتی می کنه.
مصاحبه سرمربیان:
افشین ناظمی:پیام مستحق 3 امتیاز بود

سرمربي تيم فوتبال داماش گيلان پس از شکست تيمش در مقابل پيام خراسان گفت: امروز، روز خوب ما نبود و بازي خوبي انجام نداديم.

افشين ناظمي در جمع خبرنگاران افزود: امروز روز خوب ما نبود و بازيکنانم نتوانستند بازي خوبي از خود به نمايش بگذارند و در مقابل تيم پيام بازي خوبي انجام داد و موفق به کسب سه امتياز شد.

وي در خصوص داوري اين ديدار نيز گفت: اسدي داور بسيار خوبي است و امروز هم داوري خوبي انجام داد و علت شکست ما ربطي به عملکرد داور ندارد و ما خودمان بد بازي کرديم.

ناظمي تصريح کرد: ما به هدفي که در اين بازي داشتيم نرسيديم و بازيکنانم نتوانستند آن چيزي را که از آن‌ها خواسته بوديم انجام دهند اما ما تيم خوب و جواني داريم و در بازي‌هاي بعدي بهتر از امروز خواهيم بود.
چمنیان:با غیرت بازیکنانم امتیاز را به دست اوردیم

سرمربي تيم فوتبال پيام خراسان پس از پيروزي تيمش در مقابل تيم داماش گيلان گفت: با وجود تمام حواشي پيرامون تيم در چند هفته گذشته، بازيکنانم از جان مايه گذاشتند تا به اين پيروزي رسيديم.

عباس چمنيان در جمع خبرنگاران افزود: داماش تيم خوب و با تجربه‌اي است و با ترکيبي از بازيکنان ليگ برتري‌اش بازي مي‌کرد و تلاش کرديم در اين بازي از نقاط ضعف حريف و همچنين سرعت بازيکنان خود بهره ببريم و موفق شديم در حمله و دفاع بازي را در کنترل خود در بياوريم و بازي کم اشتباهي انجام داديم.

وي ادامه داد: در اين بازي با توجه به کمبود مهاجم در تيم تمهيداتي براي خط حمله انديشيده بوديم که نتيجه داد.

چمنيان با اشاره به حواشي تيمش در هفته‌هاي اخير تصريح کرد: بازيکنانم با تمام وجود بازي کردند و اين پيروزي را مديون تلاش آن‌ها هستيم.

سرمربي تيم فوتبال پيام خراسان در خصوص حضور دو بازيکن آفريقايي در تمرينات تيمش گفت: در تلاش هستيم تا در صورت ايجاد توافق اين دو بازيکن را جذب کنيم.

وي افزود: ما به يک دروازه‌بان و يک مهاجم نياز داشتيم بنابراين استفان از کشور نيجريه و شيخ عمر از کشور مالي به تمرينات تيم اضافه شدند، همچنين چند بازيکن ايراني نيز در تمرينات هستند اما ما هنوز در ليست تيم جا داريم و فرصت هم براي جذب بازيکن وجود دارد و عجله‌اي براي اين کار نداريم و فعلا اولويت ما دروازه‌بان و مهاجم است.

۴ نظر:

محمد گفت...

حضور جالب مهدی هاشمی نسب وخداداددرکنار مشاور باشگاه جالب بود
وازهمه مهمتر بالا خره بازیهای نمایندگان استان پخش شد تا یک قدم به سوی ارزش قائل شدن برای تیمها بردارن

f13 گفت...

هو
موفق باشيد

چمنیان گفت...

با سلام خدمت دوست عزیزم علی آقا ،
در پاسخ به مورد اول عرض کنم : با توجه به شرایط فیزیکی و توان دوندگی داریوش رضائیان ، امکان استفاده از او در سیستمهای تک مهاجمه وجود ندارد ، چون در اون شرایط، به مهاجمی نیاز است که توان دوندگی و حتی پرس کردن را داشته باشد و بتواند خط دفاعی حریف را آزار دهد .
بنابراین داریوش زمانی میتواند اثرگذار باشد که در سیتم دو مهاجمه به زمین بیاید و در کنار او یک مهاجم دیگر حضور داشته باشد که امکان استفاده از قدرت سرزنی داریوش را فراهم نماید.
و اما در مورد نکته دوم ، کاملا حق با شماست و سعی میکنیم در بازی بعدی شان و قدر زحمات هواداران ارزشمند تیم را بجای آوریم .
با سپاس از نظرات ارزشمندت

محمد گفت...

کسر 3 امتياز از ابومسلم و پيام مشهد
کميته انضباطي فدراسيون فوتبال باشگاه هاي ابومسلم و پيام خراسان را به کسر امتياز محکوم کرد.
بر اساس این رای، با توجه به اینکه باشگاههای فوق نتوانسته اند رضايت تمام طلبکاران خود را بدست بیاورند، هر يک به کسر سه امتياز در فصل جاري و پرداخت مبلغ بيست ميليون ريال جريمه نقدي محکوم مي شوند. همچنين در صورت اصرار به عدم اجراي آرا مجددا تنبيهات ديگري جهت تيم هاي فوق اعمال خواهد شد
نتیجه تلاش شبانه روزی صفایی در پیام