۱۳۸۹ دی ۷, سه‌شنبه

سفر به دسته دو پس از نهایی شدن پروژه انتقال تیم به شهر دیگر/مسئولان استان مواظب باشند خراسانی ها شادمرگ نشوند

عرض کنم که اینجا از شهر هرت هم اونورتره عزیزم
محمد جان منم اولش فکر می کردم فقط در حد تهدیده ولی مثیکه جدی شده
استانداری که فقط بلده حرف بزنه و یه ذره هم عرضه نداره،رییس تربیت بدنی که فعلا در حال ساخت زیرساخت هاست،رییس هیئت فوتبالی که ازش کار چندانی بر نمیاد و مالکی که.................................
انقدر حالم از این نامردیا گرفتست که نمی تونم چیزی بگم شرمنده که فقط به گذاشتن خبرها اکتفا می کنم
=
شریفی:پیام و ابومسلم تا اخر این هفته فرصت دارند
مجتبي شريفي درباره كسر امتياز تيم‌هاي ابومسلم و پيام عنوان كرد: اين دو تيم مشهدي تنها تا پايان هفته فرصت دارند تا بدهي‌هاي خود را تسويه كنند و در غير اين صورت 3 امتياز از آن‌ها كسر خواهد شد.
شريفي افزود: ما اين حكم را مدت‌ها پيش به دو باشگاه ابلاغ كرديم، اما با اصرار و فرصت خواهي مديران اين دو تيم، حكم را به تعويق انداختيم.
متاسفانه با اينكه به اين دو تيم وقت داديم، اما همچنان رضايت شاكيانشان را نگرفته‌اند و به همين علت آخرين مهلت را تا پايان هفته به آنها داديم.
وي تصريح كرد: پس از كسر اين 3 امتياز نيز چنانچه باز هم جلب رضايت شاكيان انجام نشود هر دو تيم به دسته پايين‌تر سقوط خواهند كرد.شريفي با بيان اينكه در اجراي اين حكم جدي عمل مي‌كنيم، خاطرنشان كرد: متاسفانه مديران اين دو تيم و برخي از مسئولان خراسان رضوي توقعات بي مورد دارند و اعلام مي‌كنند كه چون من مشهدي هستم بايد بيشتر هواي اين دو تيم را داشته باشم، اما مگر آقاي تاج كه اصفهاني است براي همشهري‌هايشان كاري انجام مي‌دهد؟رئيس كميته انضباطي تاكيد كرد: از هواداران فهيم پيام و ابومسلم خواهش مي‌كنم فدراسيون فوتبال و مخصوصا شخص بنده را در اين موضوع مقصر قلمداد نكنند. اين مشكلات به خاطر بدحسابي مديران تيم‌هاي ابومسلم و پيام است و همين امر موجب مي شود تا چنين احكام انضباطي صادر و اجرايي شود.
=
صفایی:پیام صددرصد از مشهد خارج می شود
محمود صفايي در خصوص انتقال تيم فوتبال پيام خراسان به يكي از استان‌ها تصريح كرد: مسئولان مشهدي هيچ حمايتي از فوتبال انجام نمي‌دهند و ما تك و تنها كار خود را دنبال مي‌كنيم. با اين روند نمي‌توان هيچ كاري را پيش برد و هر شخص ديگري غير از من نيز بود اين تصميم را مي‌گرفت.وي ادامه داد: رفتن پيام از مشهد صد در صد است، اما اينكه به چه شهري انتقال خواهد يافت تا پايان هفته مشخص خواهد شد، البته گزينه اصلي ما نيشابور است و صحبت‌هايي را با حسين سبحان‌نيا، نماينده مردم نيشابور انجام داده‌ام و وي حمايت خود را اعلام كرده است.
صفايي افزود: پيام در خراسان باقي خواهد ماند و گزينه‌هاي ديگر ما نيز در همين استان است. صحبت‌هايي درباره اضافه كردن پسوند و يا پيشوند نيز صورت گرفته و در هر صورت بايد منتظر پاسخ نهايي مسئولان باشيم.مالك باشگاه پيام درباره زمان اين انتقال عنوان كرد: تمام بازيكنان و كادر فني درباره اين انتقال رضايت صد در صد دارند و مطمئن باشيد اولين بازي پس از نيم فصل ليگ دسته اول را در شهرستان جديد برگزار مي‌كنيم.وي در مورد كسر 3 امتياز از تيم پيام يادآور شد: ما رضايت شاكيان را جلب كرده‌ايم و نامه آن نيز آماده است. فردا در سفر به تهران اين نامه را به دست شريفي، رئيس كميته انضباطي خواهم رساند و اين موضوع منتفي خواهد شد.


تو غلط کردی مرتیکه عوضی!

۳ نظر:

ناشناس گفت...

این الدنگ ها چی از جون فوتبال می خوان دیوث های بی شرف ریشه پیام تو مشهده نه جای دیگه

ناشناس گفت...

اون استاندار پفیوز هم فقط بلده زر زر کنه

f13 گفت...

به نام خدا
1- در معرفي سايتها= عباس آقا هم اكنون هم سر مربي پيام هستند...درست بفرماييد.
2- تحليل را در وب من مطالعه بفرماييد.

www.f13.blogfa.com