۱۳۸۹ آذر ۱۸, پنجشنبه

گل بود به سبزه نیز اراسته شد/دسته گل جدید اقای مالک:ورود یک ابومسلمی به بدنه پیام

و ماجرا از جایی شروع می شه که بازم مثه همیشه صفایی درنده می شه
پس از شکست تیم مقابل مقاومت سپاسی در شیراز که البته بسیار ناامید کننده هم بود و به نوعی تکلیف صعود تیم رو مشخص می کرد جناب صفایی در تازه ترین ورژنه دسته گل هاشون رمضان شکری بازیکن و مربی سابق ابومسلم رو به عنوان مشاور فنی برگزیدن تا حلقه ی تهدید رو به دور سرمربی تیم تنگ تر از قبل کنند
واقعا از مصاحبه های ایشون می شه یه فیلم طنز خیلی جذاب ساخت؛بخونید:
"رمضان شکري" مشاور فني مديرعامل پيام شد
محمود صفايي:كادر فني هيچ تغييري نمي‌كند
مطمئن باشيد سه امتياز کسر شده برمي‌گردد

مالك و مديرعامل باشگاه پيام خراسان از انتخاب رمضان شكري به عنوان مشاور فني مديرعامل خبر داد و گفت: كادر فني هيچ تغييري نمي‌كند.
محمود صفايي،پس از شکست پيام در برابر مقاومت سپاسي شيراز افزود: فردا با سرمربي تيم جلسه‌اي خواهم گذاشت كه در رابطه با اين باخت توضيح دهد چرا كه تيم فجر در نيمه دوم حدود 30 دقيقه 10 نفره بازي كرد.
وي تاکيد کرد: فعلا قصد تغيير كادر فني را ندارم و ثابت خواهند ماند؛ البته رمضان شكري را هم به عنوان مشاور فني منصوب كردم كه فردا حكمش را مي‌زنم.
وي ادامه داد: رمضان شكري را براي كمك به تيم آوردم تا به بچه‌ها، كادر فني و تيم كمك كنند، عيب تيم را پيدا كند كه از كجا نشات مي‌گيرد تا بتوانيم آن را برطرف كنيم.
صفايي در خصوص كسر سه امتياز از دو تيم پيام و ابومسلم گفت: كسر سه امتياز يك سوء تفاهم بود؛ من پانزدهم آبان به همراه وكيلم در كميته انضباطي بودم و تمام مشكلات تيم را حل كردم، حتي با خود آقاي كفاشيان جلسه‌اي داشتم و همه شاكيان را راضي كردم؛ فقط برادران برگي‌زر ماندند كه قرار شد در اين رابطه اعاده دادرسي شود كه در آنجا نماينده ابومسلم هم حضور داشت و وي هم رضايت شاكيان خود را گرفت.
مديرعامل باشگاه پيام خراسان ادامه داد: البته من شنبه عازم تهران هستم و مطمئن باشيد 100 درصد اين مشكل حل خواهد شد و اين رفع كسر سه امتياز براي پيام قطعي است. امروز يك نامه به هيات فوتبال نوشتم كه رييس هيات هم در قبال آن يك نامه به فدراسيون نوشت و مطمئن باشيد سه امتياز به تيم برمي‌گردد.
خطاب به جناب مدیرعامل:
اولا که ایراد تیم شما هستی،شما اخرین راه حل رو اولین راه حل گذاشتی تا به همه نشون بدی هیچ چیزی از فوتبال سرت نمی شه
وقتی می رن یه بزرگتر میارن که عیب رو تشخیص بده که همه کاری کرده باشن و جواب نگرفته باشن
اقای صفایی اینو حتی یه بچه 4ساله هم می تونه تشخیص بده که عیب تیم ما کجاست
شما می تونستی بری یکی رو بیاری که حسن تیم رو تشخیص بده چون اینکار فهمیدنش سخت تره تا...............
حسن ما فقط یه خراسانه که پشت تیمه در کنار یه سرمربی که انسان خوبیه و بازیکنای جوون تیم که از غیرت خودشون دارن خرج می کنن دیگه هیچ نقطه ی روشنی تو این تیم دیده نمی شه
پول بازیکنا پرداخت نشده و ترکیب تیم ناقصه و همچنین حواشی اطراف تیم بیداد می کنه با الطاف شما(شکری و کسر 3امتیاز و....)
و باید بگم شما یه احمق به تمام معنا هستی که رفتی یه مربی بیکار رو اوردی که عیب تیمتو تشخیص بده
خوبه بازم وکیل داری و دم از اعاده دادرسی می زنی خب پس حکما اون وکیلت هم از تو احمق تره چون اینقدر نمی فهمه که اگه قرار بود یه متهم هزاربار محکوم بشه و هی اعاده دادرسی کنه دیگه می تونست تا اخر عمرش راحت باشه و همینجور چندماه به چندماه بره دادگاه بگه اعاده دادرسی
جدا از همه اینها اون رمضان شکری که من خودم یادمه تو بازیای پیام-ابومسلم نفر اول دعواها بود و......... به چه درد ما می خوره؟
اگه اون خوب بود که همون ابومسلم می اوردش
(در مورد ابومسلم هم یه توضیحی بدم که ببینین من ابومسلم رو بعنوان یه تیم خراسانی دوسش دارم و همینطور بازیکناش رو ولی یه عده ای از منتسبای ابومسلم(لیدرها و پیشکسوت ها و بازیکنا)هستن که حالم از تک تکشون به هم می خوره چون دشمن سرسخت پیام هستن که همین شکری یکیشونه ولی برعکس بعضی از ابومسلمی ها هستن که خیلی هم دوست داشتنی هستن و پیام هم براشون مهمه چون یه نمایندست واسه استان مثه حاج کاظم غیاثیان عزیز و سردار غیاثی و...........)
=
"شکري" در حد مشاور باشگاه پيام نيست
عباس چمنيان:خودم بهتر از هر كسي مشكلات تيمم را مي‌دانم
در مقابل مقاومت سپاسي، قدر فرصت‌ها را ندانستيم

سرمربي تيم فوتبال پيام خراسان در واكنش به انتصاب رمضان شكري به سمت مشاور فني مديرعامل باشگاه پيام گفت: با انتخاب مشاور براي مديرعامل مشكلي ندارم اما از روز اول اعلام كردم كه در كنار مدير فني كار نخواهم كرد.
عباس چمنيان افزود: از روز اولي كه در هيات مديره باشگاه با من مذاكره شد، اعلام كردم كه نه حاضرم مدير فني باشم و نه قبول مي‌كنم كه فردي به عنوان مدير فني در تيم حضور داشته باشد و اين اتمام حجت را با مديرعامل باشگاه كرده‌ام زيرا مي‌دانم مدير فني نه تنها به تيم كمك نمي‌كند بلكه در صورتي كه سرمربي و مدير فني ناهماهنگ باشند، به تيم لطمه هم خواهد خورد.
وي ادامه داد: اگر هم قرار بود روزي مديرعامل باشگاه مدير فني و يا حتي مشاور فني براي خودش و يا باشگاه انتخاب مي‌كرد بايد به دنبال فردي مي‌بود كه در اندازه مشورت بوده و داراي صلاحيت براي اين امر باشد اما شكري كه بالاترين افتخارش سرمربيگري در ليگ دسته دو است، نمي‌تواند مشكلي از پيام حل كند و در حد مشاور باشگاه پيام نيست.
وي خاطرنشان كرد: مشكل پيام با جذب 2 بازيكن و اختصاص مقداري امكانات حل مي‌شود و نياز به مشاور ندارد و من خودم بهتر از هر كسي مشكلات تيمم را مي‌دانم.
وي افزود: چمدان مربيان فوتبال هميشه روي دوش آن‌هاست و از روزي كه آمدم مي‌دانستم يك روز بايد بروم، تغيير در كادر فني يك تيم جزو اختيارات مالك و مديرعامل آن است و اگر بگويند بايد بروم، خواهم رفت اما هنوز مالك باشگاه را نديده‌ام و با او صحبت نكرده‌ام.
سرمربي تيم فوتبال پيام در خصوص شكست تيمش در مقابل مقاومت سپاسي شيراز تصريح كرد: از ابتدا هم مي‌دانستيم كه بازي سختي در مقابل مقاومت خواهيم داشت، اين تيم در 2 بازي اخير خود نتيجه نگرفته بود و انگيزه زيادي براي شكست ما داشت و در مقابل، ما هم در برنامه‌هايمان به دنبال استفاده از سرعت بازيكنان خود به خصوص سلمان زحمتكش بوديم و تا دقيقه 83 بازي نيز كه از حريف گل خورديم بازي در اختيار ما بود و شايد اگر بهتر از فرصت‌هايمان استفاده مي‌كرديم، مي‌توانستيم پيروز بازي باشيم اما تيم حريف بر روي يك ضربه ايستگاهي و با اشتباه بازيكن خودمان به گل رسيد.
وي با انتقاد از داوري اين ديدار تصريح كرد: در نيمه اول بازي داور پنالتي صد درصد بر روي علي واقف را نگرفت، در حالي كه اين پنالتي مي‌توانست روند بازي را عوض كند، همچنين پس از گل تيم مقاومت بازيكنان اين تيم مدام خود را بر روي زمين مي‌انداختند و وقت بازي را تلف مي‌كردند اما داور با آن‌ها برخورد نكرد.
چمنيان در خصوص تاثير كسر 3 امتياز از تيمش در قبال عدم پرداخت بدهي‌هاي باشگاه تصريح كرد: اين خبر بر روي بازيكنان ما بي‌تاثير نبود، هر اتفاقي كه در كنار يك تيم مي‌افتد تمركز تيم را از بين مي‌برد و در عملكرد آن تاثيرگذار است و اميدوارم طبق صحبت‌هاي مالك تيم اين مشكل حل شود.

۲ نظر:

محمد گفت...

سلام ودرود به عاشقان پیام
در مورد صحبتهای صفایی همیشه دنبال کسانی بوده که برای تیم مفت کارکنه شکری در حد پیام نیست ولی چون پولی نمیگره می خواد بیارش وجودشکری اختلاف کادر فنی رو فقط بیشتر میکنه
تیم به دروازبان دفاع هافبک بازی سازز ومهاجم نوک نیازداره ومهمتر ازاون تیم به ارامش نیاز داره که متاسفانه چیزی جز حاشیه وجودنداره
درمورد کسر سه امتیاز وقتی از هیچ کس رضایت نگرفتن این اتفاق افتاده فقط از چمنیان که اونم خودش رضایت داده
مسولین استان به گوش باشن پیام درحال سقوط هستش اگر این روند مدیریت دراین تیم باشه ونباید خودمون رو گول بزنیم وبه دروغ این افراد دلخوش باشیم

mohamad گفت...

واقعا پیام داره نابود میشه . نمیدونم چرا هیچ کار نمیکنن .

یه روز خوب میاد >> اینو مطمئنم