۱۳۸۹ آذر ۲۲, دوشنبه

پیام خراسان2-نفست مسجدسلیمان0/پیروزی سبزقبایان با غیرت خراسان

تیم فوتبال پیام خراسان صدرنشین گروه اول لیگ دسته اول فوتبال را با شکست بدرقه کرد.
در یک دیدار عقب افتاده از مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشورمان، تیم فوتبال پیام با دو گل، نفت مسجد سلیمان را مغلوب کرد.
در این دیدار که در ورزشگاه تختی مشهد برگزار شد، تیم میزبان با دو گل، از حریف خود پذیرایی کرد. احمد چهارلنگ در دقیقه 25 به اشتباه دروازه خودی را باز کرد. گل دوم پیام نیز توسط شعیب آخوندی و در دقیقه 75 به ثمر رسید.
این بازی به دلیل عدم حضور نیروی انتظامی با 30 دقیقه تاخیر آغاز شد.
تماشاگران در این بازی به شدت عباس چمنیان، سرمربی تیم فوتبال پیام خراسان را تشویق کرده و با شعار "مدیر فنی مشکوک، نمی‌خوایم، نمی خوایم" اعتراض خود را نسبت به انتصاب رمضان شکری به سمت مشاور فنی مدیرعامل اعلام کردند.
=
عباس چمنيان:فوتبال بدون حاشيه نمي‌شود
فاصله ما و تيم‌هاي صدر جدول حقيقي نيست

سرمربي تيم فوتبال پيام خراسان پس از پيروزي دو بر صفر تيمش مقابل نفت مسجد سليمان گفت: با وجود حاشيه‌هاي زياد اما تيم پيام كاملا آماده اين پيروزي بود.
عباس چمنيان در جمع خبرنگاران افزود: پس از بازي هفته گذشته تمرين‌هاي خوبي را پشت سر گذاشته بوديم و بازيكنانم در طول بازي، نكاتي را كه به آن‌ها گوشزد كرده بودم به خوبي انجام دادند و با متوقف ساختن خط حمله تيم نفت، موفق شديم به اين پيروزي دست يابيم.
وي ادامه داد: در بازي‌هاي قبلي نيز كه به دليل نداشتن يك مهاجم خوب موفق به كسب پيروزي نمي‌شديم، تيم من استحقاق و بضاعت كسب پيروزي را داشت اما به دليل نبود يك مهاجم خوب در تيم نمي‌توانستيم از موقعيت‌هايمان استفاده كنيم و در واقع فاصله‌اي كه اكنون بين ما و تيم‌هاي صدر جدول وجود دارد، فاصله‌اي حقيقي نيست.
چمنيان تصريح كرد: با اين پيروزي مقداري از فاصله ما با تيم‌هاي صدر جدول كم شد ضمن اينكه اعتماد به نفس بازيكنانم كه با وجود نتايج ضعيف هفته‌هاي گذشته دچار مشكل شده بود، امروز تثبيت شد.
سرمربي تيم فوتبال پيام با اشاره به حواشي هفته‌ گذشته تيمش خاطرنشان كرد: فوتبال بدون حاشيه نمي‌شود و يك مربي بايد بتواند با وجود حواشي زياد تيمش را هدايت كند. تيم من تمركزش را حفظ كرده بود و بازيكنانم موفق شدند با تمركز خوبي اين بازي را پيروز شوند.
سرمربي تيم فوتبال پيام خراسان همچنين درخصوص جذب دو بازيكن آفريقايي براي تيمش نيز گفت: با اين بازيكنان به توافق رسيده‌ايم اما هنوز رضايت‌نامه آن‌ها از كشورشان به دست ما نرسيده است.
=
سرمربي تيم فوتبال نفت مسجد سليمان: مستحق باخت در مقابل پيام نبوديم
اميدوارم تاخير ابتداي بازي عمدي نبوده باشد

سرمربي تيم فوتبال نفت مسجد سليمان پس از شكست تيمش مقابل پيام خراسان گفت: مستحق اين باخت نبوديم.
مجيد باقري‌نيا در جمع خبرنگاران افزود: هر دو تيم بازي خوبي انجام دادند اما ما به خاطر اينكه 50 درصد تيم را در اختيار نداشتيم، نتوانستيم برنامه‌هاي خود را اجرا كنيم اما در كل از بازي بازيكنان جوانم راضي هستم.
وي ادامه داد: در اين بازي موقعيت‌هاي زيادي داشتيم كه از دست داديم و به غير از 10 دقيقه اول بازي كه در اختيار تيم پيام بود و بر روي اشتباه بازيكن خودي گل خورديم، تا انتها بازي در اختيار ما بود و با وجود بازي خوبي كه تيم پيام انجام داد اما ما هم مستحق اين شكست نبوديم.
سرمربي تيم فوتبال نفت مسجد سليمان با اشاره به تاخير 30 دقيقه‌اي ابتداي اين بازي تصريح كرد: با وجود اينكه نماينده نيروي انتظامي در جلسه‌ هماهنگي اين بازي حضور داشت، اما نمي‌دانم چرا در ابتداي بازي ماموران نيرو در ورزشگاه حاضر نبودند و بازي 30 دقيقه تاخير داشت و ماموران نيروي انتظامي پس از تماس‌هاي سرپرست تيم پيام كه به نظر مي‌رسيد از دوستان او بودند حاضر شدند و تنها با حضور يك مامور اين نيرو بازي برگزار شد. اين تاخير باعث بلاتكليفي بازيكنان شده بود و اميدوارم كه عمدي نبوده باشد.
باقري نيا در خصوص وضعيت تيمش در ادامه مسابقه‌هاي ليگ تصريح كرد: ما در گروه سختي قرار داريم و در اين گروه اكثر تيم‌هايي كه سابقه بازي در ليگ‌‎برتر را دارند، حضور دارند و همه بازي‌ها سخت است و تيم ما با وجود جوانان گمنامي كه از تيم‌هاي دسته دو و سه ليگ كشور جذب كرده‌ايم، همين كه تاكنون توانسته در صدر جدول باشد، شاهكار كرده است.

۱ نظر:

محمد گفت...

امیدوارم پیام بتونه روند روبه رشدی دراین هفته های پایانی نیم فصل داشته باشه