۱۳۸۹ شهریور ۸, دوشنبه

پيام برگشت

تيم پيام خراسان پس از برگزاري اردوي 8روزه در كردان كرج روز گذشته به مشهد بازگشت و تنها سوغات كادرقني از اين اردو داريوش رضاييان بازيكن سابق پرسپوليس است(كه ماهم نمي دانيم كي در پرسپوليس بوده كه نامش را هم تابحال نشنيديم)!
=
سرمربي تيم فوتبال پيام خراسان رضوي: بايد يك وحدت استاني به وجود بيايد كه به حق خود برسيم
سرمربي تيم فوتبال پيام خراسان رضوي گفت: بايد يك وحدت استاني به وجود بيايد كه تيم پيام به حق خود برسد.
عباس چمنيان درخصوص حمايت‌هاي مسوولان استان و هواداران و رسانه‌ها در مورد تيم پيام و ابومسلم تصريح كرد: اگر بخواهيم پيام و ابومسلم حضور مقتدري در مسابقات داشته باشند، قطعا بايد مورد حمايت و پشتيباني قرار بگيرند كه بدون حمايت‌ مسوولان استان، هواداران و مخصوصا رسانه‌ها اين امر ميسر نيست.
وي تاكيد كرد: در مشهد شرايط بايد براي تيم پيام فراهم شود و صحبت‌هايي كه مسوولان استان و شخص صفايي و قول‌هايي كه براي حمايت داده‌اند،‌ بايد عملي شود.
وي افزود: بايد يك وحدت استاني به وجود بيايد كه تيم پيام به حق خود برسد، ما هميشه گرايش و تلاشمان در اين راستا بوده كه تيمي را تشكيل بدهيم كه مسائل مالي و بومي‌گرايي در آن رعايت شده باشد و بتوانيم از نظر پتانسيل تيم توانمندي را تشكيل بدهيم.
چمنيان در ادامه در خصوص اردوي آماده سازي تيمش در كردان كرج گفت: فعلا تيم در اردو كردان كرج است و همه‌ي كارها روال خوبي را سپري مي‌كند، آرامش خاصي بر اينجا حكم دارد و براي اردو فضاي مناسبي را انتخاب كرده‌ايم.
سرمربي تيم فوتبال پيام خراسان افزود: از زمين تمريني راضي هستيم و بچه‌هاي تيم با تمام وجود تلاش مي‌كنند و روز به روز و تمرين به تمرين به اهداف مدنظرمان نزديك‌تر مي‌شويم.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

علی اقا بی خبری چرا