۱۳۸۹ مرداد ۲۲, جمعه

از ميان 130 نفر تست دهنده 8 نفر به ليست پيام اضافه شدند

سرمربي تيم فوتبال پيام خراسان رضوي گفت: قرارداد داخلي هشت بازيکن جديد تيم به امضا رسيد.
عباس چمنيان افزود: در پي جدا شدن تعدادي از بازيكنان در طول فصل و تعدادي ديگر به نام‌هاي جعفر افهمي، وحيد يوسف‌زاده، سعيد اسفندياري و احسان يعقوبي كه آن‌ها را مازاد اعلام كرديم، 8 بازيكن جديد در فاز دوم به نام‌هاي اكبر دوربينيان، اكبر دانشور، ميثم نهاوندي، فرخ ياوري، وحيد فارغ، حسين آقايي، آرمان فلاح و مسعود عابدي براي تيم بازي مي‌كنند.
وي ادامه داد: فاز اول کار ما كه گزينش افراد بود انجام شد و در حال حاضر وارد فاز دوم يعني تمرينات بدني و كار با توپ شده‌ايم.
وي در خصوص گفته‌ محمود صفايي، مديرعامل باشگاه پيام مبني بر اينکه چمنيان بايد شکايتش را از باشگاه پيام پس بگيرد، به خبرنگار ايسنا گفت: طي صحبتي كه با صفايي در اين خصوص داشتم وي گفت که چيزي كه روزنامه‌ها منعكس كرده‌اند به آن شكل نبوده و بد بيان شده و بحث رفع تعليق بوده و من گفته‌ام به دنبال حل مشكل رفع تعليق هستم.
سرمربي تيم فوتبال پيام در ادامه افزود: شكايتي كه باعث تعليق باشگاه شده بود تنها از جانب من نبوده و اين پرونده 18 شاكي ديگر هم دارد كه من يكي از آن‌ها هستم. شكايت من مربوط به سال 87 و مديريت قبلي است و ربطي به مديريت فعلي ندارد و ما هيچگونه صحبتي با صفايي در مورد مطالبات سال 87 نكرده‌ايم.
وي در پاسخ به اين سوال كه مدير عامل باشگاه پيام گفته است اگر تا نيم فصل نتيجه نگريد بركنار خواهيد شد، گفت: اين حق هيات مديره است كه اگر لازم باشد تغيير و تحولي براي بهبود كار تيم انجام بدهد ولي تا الان اصلا هيچ ضرب‌الاجلي يا صحبتي در اين مورد انجام نشده و محمود صفايي در پاسخ به سوال رسانه‌اي كه گفته بود«اگر تيم نتيجه نگيرد چه مي‌كنيد؟» گفت که تصميم‌هاي جديدي مي‌گيريم.
چمنيان افزود: هر تيمي كه در سطح ليگ برتر يا ليگ يك نتيجه نگيرد حتما مديران تصميمات جديدي براي آن‌ها مي‌گيرند و اين مي‌تواند منجر به تعويض سرمربي يا تقويت تيم شود.
سرمربي تيم پيام در پاسخ به اين سوال كه در حال حاضر آينده تيم را در ليگ چطور مي‌بينيد، عنوان كرد: ما به كار خود ايمان داريم و عملكرد مربي يكي از اركان موفقيت است ولي بايد منابع‌ مالي تامين شود و حمايت‌هاي استاني وجود داشته باشد تا تيمي بتواند به ليگ‌برتر صعود بكند و اگر نه بايد حداقل تيم قدرتمندي داشته باشيم تا بتوانيم آبرو و اعتبار فوتبال استان را برگردانيم.

۱ نظر:

هوادار پیام گفت...

وحید فارغ صحیح است