۱۳۸۸ آذر ۱۹, پنجشنبه

ضرابي نسب:هواداران.پيام را شنبه در حساس ترين ديدار نيم فصل تنها نگذراند

معاون فرهنگي باشگاه پيام خراسان از تمامي تماشاچيان و فوتبال دوستان مشهدي درخواست کرد در حساس‌ترين بازي نيم فصل، باشگاه پيام و فوتبال خراسان را ياري کنند.
وحيد ضرابي‌نسب گفت: در هفته نهم رقابت‌هاي ليگ، شنبه مقابل صنعت نفت آبادان بازي خواهيم کرد که در صورت پيروزي در اين ديدار خانگي و با توجه به اينکه دو بازي از ساير تيم‌ها کمتر داريم گام بلندي در راه تصاحب صدر جدول برخواهيم برداشت.
وي با انتقاد از اين که بيشتر بازي‌هاي پيام در روزهاي غيرتعطيل برگزار مي‌شود، افزود: گرچه بازي در روزهاي تعطيل تماشاچيان بيشتري به استاديوم مي‌کشد اما هواداران مشهدي نشان داده‌اند در مقاطع حساس ياريگر تيم‌هاي شهرشان هستند.
ضرابي‌نسب خاطرنشان كرد: از آنجا که دکتر بيژن ذوالفقارنسب سرمربي تيم صنعت نفت يکي از بااخلاق ترين و بافرهنگ‌ترين مربيان فوتبال کشورمان بوده و خدمات ارزشمندي ارائه داده است قبل از بازي از سوي معاونت فرهنگي از وي تجليل مي‎شود.
معاون فرهنگي باشگاه پيام با اشاره به ديدار اخير بازيکنان و کادر فني و مديريتي پيام با استاندار گفت: بي شک يکي از دلايل پيروزي پرگل در زمين حريف مقابل ايران جوان بوشهر، همين روحيه و انگيزه‌اي بود که دکتر صلاحي به بازيکنان و کادر مربيگري داد و بچه‌ها هم بعد از بازي اين برد را به آقاي استاندار تقديم کردند.
وي افزود: تاکيد استاندار بيش از آن که بر موضوعات فني و ورزشي باشد، بر روي مسائل اخلاقي و فرهنگي بود که هم شامل بازيکنان و مربيان و هم هواداران مي‌شد و ما تمام اين نظرات و رهنمودها را در منشور اخلاقي و آيين نامه انظباطي در دست تدوين باشگاه لحاظ خواهيم کرد.
ضرابي‌نسب با اشاره به مباحث پيش آمده راجع به منشور اخلاقي در فوتبال کشور گفت: کاش اين منشور در ليگ يک نيز رعايت شود چون ليگ آزادگان فرزند ناخوانده نيست و اگر مربي يا بازيکني مشمول محروميت است نبايد از ليگ يک به عنوان تبعيدگاه او استفاده کرد.
وي افزود: به نظر مي‌رسد ليگ دسته اول رها شده و کسي به دنبال رعايت اخلاق و فرهنگ‌سازي در آنجا نيست. متاسفانه بين باشگاه‌هايي مثل پيام که با اهداف فرهنگي جلو آمده‌اند و باشگاه‌هايي که صرف نتيجه‌گرايي، آن هم به هر قيمتي برايشان مهم است و اتفاقا فضاي ليگ را ملتهب مي‌کنند فرقي نيست و اين در دراز مدت اثرات بدي دارد.
معاون فرهنگي باشگاه پيام گفت: يکي از موارد مورد نظر استاندار پرداخت بدهي‌ها در زمان خودش بود که صفايي، مالک جديد باشگاه نيز روي اين قضيه تاکيد دارد و يک تيم را مامور اين کار کرده است. ما منتظر جلسات کميته انظباطي براي روشن شدن ليست نهايي بدهي‌‎ها هستيم تا با مشخص شدن مبالغ، آن‌ها را در اسرع وقت بپردازيم.
ضرابي‌نسب تاکيد کرد: قطعا بدهي باشگاه رقم اعلام شده 2 ميليارد تومان نيست و بسيار از اين مبالغ کمتر است.

۱ نظر:

سامان جعفری گفت...

با درود بر همه
شما عزیزان را دعوت می کنم با مراجعه به وبلاگ شخصی بنده در نظرسنجی آنجا شرکت کنید که به یکی از حاشیه های دیدارهای اتکا گلستان می پردازد و همچنین مطالبی درباره تحلیل فوتبال داخلی مطالعه فرمائید. ضمناً با عضویت در خبرنامه آنجا، می توانید بعد از این از آخرین پستها با خبر شده و با مطالبم همراه باشید.
شاد باشید، سامان جعفری
آدرس وبلاگ شخصی:
http://football-analyst.blogfa.com