۱۳۸۸ مهر ۸, چهارشنبه

معاون پيام:ابومسلمي ها دست از سر پيام بردارند

معاون فرهنگي باشگاه پيام خراسان رضوي گفت: متاسفانه بني‌اسد با تمام ادعاهاي بزرگش، اخلاق و رفتار حرفه‌اي فوتبال را ندارد و براي توجيه اشتباهات محرز و خطاهاي شخصي‌اش از سرمربي تيم پيام هزينه مي‌کند.
وحيد ضرابي‌نسب در پاسخ به ادعاي روز سه شنبه عضو هيات مديره باشگاه ابومسلم مبني بر قطعي بودن سرمربيگري علي حنطه در اين تيم، افزود: پيشنهاد مي‌كنم ابومسلمي‌ها دست از حاشيه‌سازي براي پيام بردارند چون پيام و ابومسلم به اندازه كافي مشكلات دارند.
وي افزود: از ابتدا اقدام باشگاه ابومسلم در مذاکره با سرمربي پيام غيراخلاقي و غيرفرهنگي بود و البته خود حنطه هم مقصر است و اگر وساطت احمد انوري نبود بي شک ما وي را دوباره به تيم برنمي‌گردانديم.
ضرابي‌نسب اصرار بني اسد بر قطعيت سرمربيگري حنطه در سرمربي ابومسلم را جوسازي و شانه خالي کردن از زير بار مسووليت ناکامي‌هاي ابومسلم دانست و گفت: متاسفانه بني‌اسد براي فراموش شدن اشتباهات خودش، پشت حنطه پنهان مي‌شود چرا كه حنطه با پيام قرارداد رسمي امضا کرده و خودش نيز با قبول اشتباهش اعلام کرده تمام توانش را در پيام مي گذارد بنابراين به آقاي بني اسد توصيه مي‌کنم دنبال نام ديگري براي هزينه کردن باشد.

هیچ نظری موجود نیست: