۱۳۸۸ مهر ۶, دوشنبه

صلاحي:حنطه را بخشيديم

مديرعامل باشگاه پيام خراسان از بخشيده ‌شدن علي حنطه از سوي کادر مديريتي باشگاه خبر داد.
علي صلاحي اظهار داشت: اين حق ما بود که اعتراض خود به علي حنطه را حداقل به شخص او ابلاغ کنيم. براي همين خود من طي تماسي با او علاوه بر گله‌اي که کردم، به او گفتم که ديگر در پيام جايي نخواهد داشت.
وي با بيان اينکه حتي گزينه‌هاي سرمربيگري‌مان را هم مشخص کرده بوديم، اظهار داشت: انوري از اعضاي هيات مديره طي تماسي که با من داشتند خواستند که حنطه را دوباره به تيم بازگردانيم
صلاحي افزود: بعد از آن، حنطه هم در تماسي با من اظهار پشيماني کرد و اعلام کرد که به خاطر پيام حتي سر تمرين ابومسلم هم حاضر نشده و به ما قول داد که تا آخر فصل فقط براي پيام باشد و به هيچ پيشنهاد ديگري حتي با مبلغ بالاتر هم فکر نکند.
وي با بيان اينکه تمرينات تيم با حضور «علي حنطه» و «آرمين رهبر» به طور مرتب پيگيري خواهد شد، اظهار داشت: خوشبختانه به روزهاي ايده‌آل خود نزديک مي‌شويم و اميد داريم با اين تمرينات حضور پر قدرتي در ليگ داشته باشيم.
مديرعامل باشگاه پيام همچنين درباره بحث تعليق باشگاه بيان داشت: بعد از اينکه جلسه فدراسيون به دليل عدم حضور مديرکل تربيت‌بدني استان و رييس هيات‌ فوتبال خراسان رضوي به نتيجه نرسيد، بنا شد روز يکشنبه جلسه‌اي با حضور رييس کميته انضباطي و مسوولان ورزش استان در دفتر استاندار خراسان رضوي برگزار تا هرچه سريع‌تر اين مسئله روشن شود.
وي با انتقاد از عدم حضور مسوولان ورزشي استان در جلسه کميته انضباطي خاطرنشان کرد: از آقايان مي‌خواهم که براي مشخص شدن وضعيت تيم حتما در جلسه يکشنبه حاضر شوند تا هر کسي بهتر تکليف خودش را بداند.
صلاحي در پايان با اشاره به انتصابات جديد در پيام اظهار داشت: خداداد عزيزي به عنوان مديرفني و آصف نمازاف نيز به عنوان مشاور فني مديرعامل منصوب شدند و طي امروز و فردا سرپرست تيم هم معرفي خواهد شد.

هیچ نظری موجود نیست: