۱۳۸۸ مهر ۳, جمعه

مروي و غلامين با پيام قرارداد داخلي امضا كردند

سخنگوي باشگاه پيام خراسان رضوي از اضافه شدن مربي فصل گذشته ابومسلم به کادر فني تيم پيام خبر داد.
مسعود حکم‌آبادي با اعلام اين خبر افزود: به پيشنهاد سرمربي تيم «آرمين رهبر» که پيش از اين در هدايت ابومسلم با حنطه همکاري مي‌کرد به کادر فني پيام اضافه شد.
وي با اشاره به نتايج درخشان «رهبر» و «حنطه» در زمان حضور در ابومسلم، تصريح کرد: کادر مديريتي و هواداران باشگاه اميدوارند زوج «علي حنطه» و «آرمين رهبر» دوباره خاطرات شيرين حضور پرقدرت در ابومسلم را اين‌بار در پيام زنده کنند
وي با بيان اينکه «آرمين رهبر» از اواسط هفته گذشته به جمع سبزپوشان اضافه شده، خاطرنشان کرد: با تکميل شدن کادرفني تيم و نهايي شدن ليست بازيکنان، در اولين ديدار از مسابقات دسته اول ليگ فوتبال کشور، هفدهم مهرماه در مشهد ميزبان تيم شيرازي «پيام مقاومت» خواهيم بود.
حکم‌آبادي با اظهار بي‌اطلاعي از محل برگزاري اين ديدار گفت: تمام تلاشمان اين است که در ورزشگاه تختي مشهد از شيرازي‌ها پذيرايي کنيم چرا که قطعا بهتر خواهيم توانست از امتيازات ميزباني خود بهره ببريم.
وي در ادامه با اشاره به بازيکنان جديد تيم اظهار داشت: حميد مروي از تراکتورسازي تبريز، محمد غلامين از ملوان بندرانزلي، امير فلاحي از پيکان قزوين و ايمان نعمت‌پور از ابومسلم با پيام قرارداد داخلي امضا کرده‌اند.
حکم آبادي تصريح کرد: تا زماني که بحث تعليق باشگاه منتفي نشود نمي‌توانيم قراردادهاي بازيکنانمان را در هيات فوتبال ثبت کنيم، به همين دليل با بازيکنان مدنظرمان قرارداد داخلي بسته و منتظر مي‌مانيم تا جلسه کميته انضباطي درباره تعليق پيام به نتيجه برسد.
وي همچنين درباره ترکيب کادر فني تيم هم خاطرنشان کرد: در حال حاضر به علاوه آرمين رهبر، علي گلي و مرتضي غياثي، حنطه را در هدايت تيم ياري ‌مي‌کنند و امير بهشتي هم به عنوان مربي بدنساز در کادر فني حضور دارد. همچنين به زودي يک مربي دروازه‌بانان هم به جمع کادر فني اضافه خواهد شد.
حكم‌آبادي در ادامه با اشاره به ديدارهاي دوستانه پيام خاطرنشان كرد: طي هفته گذشته 3 بازي دوستانه برگزار كرديم كه بعد از شكست مقابل نساجي قائمشهر و صنعت گاز سرخس، تيم فوتبال ميبد يزد را با نتيجه 2 بر يك شكست داديم.
سخنگوي باشگاه پيام در پايان از دعوت از يکي از بازيکنان اين تيم به اردوي تيم ملي جوانان کشورمان خبر داد و گفت: «هاشم نشاط‌فر» بازيکن تيم جوانان پيام از سوي کادر فني تيم ملي جوانان به اردوي اين تيم دعوت شد و به زودي به ملي‌پوشان ملحق مي شود.

هیچ نظری موجود نیست: