۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۸, سه‌شنبه

خروج پيام از كورس صعود به لطف زحمات اقايان

در ابتدا از تمامي دوستان بابت وقفه پيش اومده عذرخواهي مي كنم.متاسفانه يه سري مشكلات واسه اينترنتم پيش اومده بود كه به لطف خدا حل شد.
==============
تيم پيام خراسان عصر روز جمعه در حضور هزار و اندي نفري طرفداران پرشور خود در حالي كه با نتيجه 2بر0از حريف بوشهري خود پيش بود به دليل ضعف مشهود تاكتيكي دو امتياز بسيار بسيار مهم را از دست داد تا عملا از جرگه رقابت براي صعود به ليگ برتر و حفظ سهميه خراسان در ليگ برتر خارج شود.
اما اين شكست(در حقيقت اين تساوي كمتر از شكست نبود)بسيار سخت و سنگين دلايلي گوناگوني داشت و مخالفان از هرگونه حربه اي استفاده كردند تا به حذف فوتبال خراسان از سطح اول فوتبال كشور موفق شوند.
بروزحواشي اخير و عدم شارژ مالي بازيكنان از نكاتي مهم ديگر است كه در نهايت به تحمل تلخ ترين شكست فصل براي پيام شد.
=============
چه كسي مخالف آرامش در پيام است و هدفش چيست؟
در حالي كه بعد از سقوط ابومسلم، چشم اميد فوتبال خراسان به صعود پيام به ليگ‌برتر است اما گويا كساني دوست ندارند اين تيم در آرامش كار خود را ادامه دهد؛ آرامشي كه شايد اجازه دهد تا سبزپوشان خراساني سال آينده دوباره در ليگ‌برتر باشند.
اتفاقات اخير تيم فوتبال پيام خراسان از صحبت سخنگوي باشگاه شروع شد مبني بر اين كه مديرعامل و سرمربي پيام خراسان تهديد به استعفا كرده‌اند.
سخنگوي باشگاه:
مديرعامل و سرمربي پيام خراسان تهديد به استعفا كرده‌اند
مشكل مالي حل نشود، مهابادي به مشهد بازنخواهد گشت
مسعود حكم‌آبادي در اين رابطه گفت: مديرعامل و سرمربي پيام خراسان اعلام كرده‌اند كه در صورت عدم تزريق پول به باشگاه، فردا استعفا خواهند داد و اين موضوع توسط صلاحي و مهابادي به اطلاع استاندار و مالك باشگاه رسيده است.
وي تصريح كرد: مهابادي در حال حاضر براي مرخصي به شيراز رفته و اگر اين مشكل مالي حل نشود، به مشهد بازنخواهد گشت.
وي ادامه داد: نتيجه ضعيف بازي ديروز در مقابل ايران جوان بوشهر به دليل مشكلات مالي بوده است.
حكم‌آبادي افزود: بازيكنان نيز اعلام كرده‌اند كه در صورت عدم پرداخت مطالبات، ديگر حاضر به تمرين كردن نيستند.
داوود مهابادي:
حرفي لازم باشد، خودم آن را مي‌زنم
قهري در كار نيست؛ بعد از اتمام مرخصي بازمي‌گردم
اما داوود مهابادي، سرمربي تيم فوتبال پيام خراسان رضوي در واكنش به اظهارات سخنگوي باشگاه پيام به ايسنا گفت: حرفي لازم باشد، خودم آن را مي‌زنم.
وي تصريح كرد: قهري در كار نيست و من بعد از اتمام مرخصي خود، به مشهد بازمي‌گردم.
وي ادامه داد: قرار بود تا امروز پول به بازيكنان داده شود اما متاسفانه عملي نشد اما اين موضوع ربطي به مرخصي من ندارد و اين مرخصي از قبل مشخص بود.
مالك باشگاه پيام خراسان:
اميدوارم خدا حاشيه‌سازان را به راه راست هدايت كند
سرمربي تيم سر جايش است ولي اگر صلاحي خسته شده مي‌تواند
محمود صفايي، مالك باشگاه پيام خراسان هم در واكنش به خبر تهديد مديرعامل و سرمربي پيام خراسان به استعفا گفت: سرمربي تيم سر جايش است ولي اگر صلاحي خسته شده مي‌تواند برود.
وي افزود: اين اخبار دروغ و ساخته ذهن كساني است كه به دنبال نا آرام كردن فضاي تيم هستند.
وي ادامه داد: مهابادي هيچ حرفي در اين رابطه ندارد و بعد از اتمام مرخصي از پيش تعيين شده‌اش به مشهد بازگشته و تمرينات را ادامه مي‌دهد.
وي خاطرنشان كرد: من دارم براي اين تيم هزينه مي‌كنم و زندگي‌ام را براي آن گذاشته‌ام، مگر ديوانه‌ام كه تيم خود را به حاشيه ببرم؟
مالك باشگاه پيام خراسان تصريح كرد: بازيكنان پول‌هايشان را گرفته‌اند و هيچ طلبي ندارند. بعضي‌ها چشمشان به پول افتاده و فكر مي‌كنند صفايي هم متوجه نيست و دائم انتظار پول دارند.
وي افزود: اگر صلاحي خسته شده، صورتش را مي‎بوسيم و از او خداحافظي مي‌كنيم اما سرمربي من سر جايش است.
صفايي ادامه داد: از خدا مي‌خواهم حاشيه‌سازان را به راه راست هدايت كند.
تلفن خاموش مديرعامل باشگاه پيام
از آنجايي كه صحبت‌هاي مالك باشگاه كمي تير اتهامات در خصوص اين حاشيه را متوجه علي صلاحي، مديرعامل باشگاه پيام كرده بود، شايد صحبت‌هاي وي مي‌توانست كليد حل اين ماجرا باشد اما پيگيري‌هاي خبرنگار ايسنا بي‌ثمر بود و در نهايت تلفن همراه مديرعامل باشگاه پيام خاموش شد.

۱ نظر:

Unknown گفت...

بله حق با شماست, ولی هنوز 4 تا بازی دیگم داریم.

باز هم با امید پیروزی ناپلئونی پیام !