۱۳۸۹ اردیبهشت ۱۵, چهارشنبه

برخلاف برنامه نود و سايت هاي ورزشي پيام اميد اول استاندار

در روزهايي كه پس از سقوط ابومسلم خراسان نماينده شايسته خراسان در ادوار مختلف ليگ برتر همه جا سخن از خريد امتياز براي فوتبال سرافراز خراسان است در سايت هاي ورزشي و حتي برنامه نود عنوان مي شود كه با توجه به سقوط ابومسلم و عدم صعود پيام به ليگ برتر!!!!خراساني ها به دنبال خريد امتياز يك تيم ليگ برتري هستند!
شايد واقعا افراد اگاه فوتبال ايران از دست هاي پشت پرده اي خبردارند كه به اين صراحت و با وجود شانس بالاي پيام براي صعود به ليگ برتر سخن از نيامدن اين تيم به ليگ برتر مي زنند!
اما با وحود اينها استاندار عزيز و محبوب و ورزش دوست خراسان بار ديگر اعلام كرد كه اميد اصلي همه ما پيام است و در صورت عدم صعود پيام به دنبال خريد امتياز ليگ برتري خواهيم بود
=============
سقوط ابومسلم به دسته پايين‌تر سبب ايجاد يأس و نااميدي در جامعه ورزشکاران استان شده است. اين موضوع باعث شده تا مسئولان استاني و به خصوص دکترصلاحي استاندار خراسان رضوي براي بازگرداندن شور و نشاط دست به کار شوند. صحبت‌هايي که اين روزها شنيده مي‌شود اين است که مسئولان استاني و مديران اين باشگاه براي خريد امتياز يک تيم ليگ برتري در حال رايزني هستند و در اين ميان نام چند تيم نيز به گوش مي‌رسد. اين موضوعات دست‌مايه‌اي شد تا با دکتر محمود صلاحي استاندار خراسان رضوي پيرامون آينده فوتبال استان گفت‌وگو کنيم.
آقاي دکتر صلاحي بعد از سقوط ابومسلم استانداري چه برنامه‌اي براي خريد امتياز يک تيم ليگ برتري براي خراسان رضوي دارد؟
در ابتدا بايد از بازيکنان اين تيم که بازي بسيار خوبي مقابل سپاهان انجام دادند، تشکر کنم. آن‌ها اگر در تمام ليگ اين گونه بازي مي‌کردند، ديگر ما اين روزها دغدغه خريد امتياز نداشتيم. من در اولين مذاکراتي که بعد اين اتفاق با دکتر سعيد‌لو معاونت محترم رياست جمهوري داشتم، پيرامون آينده فوتبال استان گفت‌وگو کردم. تلاش ما اين است که در ليگ برتر آينده نماينده‌اي از خراسان در ليگ برتر حضور داشته باشد.
آيا گزينه‌اي هم براي اين منظور مدنظر استانداري قرار گرفته است؟
اميدواريم که پيام به ليگ برتر صعود کند. اين تيم با نتايجي که در ليگ آزادگان گرفته شانس زيادي براي صعود دارد. اميدوارم پيام صعود کند و ديگر نياز نباشد به دنبال خريد امتياز برويم.
در صورتي که پيام به ليگ برتر صعود نکند چه تيمي مدنظر شماست که امتياز آن را به استان بياوريد؟
الان اعلام نکنيم بهتر است.
با توجه به صحبت‌هايي که انجام داديد، آيا اين قول را مي‌دهيد که در ليگ دهم نماينده‌اي از خراسان رضوي در مسابقه‌ها شرکت کند؟
هدف ما اين است که حتما در ليگ برتر آينده نماينده‌اي داشته باشيم.
آيا اين تيم در ليگ با نام ابومسلم حضور ‌مي‌يابد؟
به هرحال ابومسلم نامي است که مردم خراسان به آن علاقه دارند. تلاش مي‌کنيم که با همين نام در ليگ شرکت کنيم.
بعد از سقوط ابومسلم به ليگ يک انتقادهايي از مديريت مهدي زمان در اين باشگاه صورت مي‌گيرد. آيا شما هم نسبت به مديريت وي در ابومسلم انتقاد داريد؟
خير. زمان در مدتي که در ابومسلم حضور داشت، زحمات زيادي کشيد. مشکل ابومسلم مديريت او نبود، مشکل اين تيم به گذشته برمي‌گردد. اين تيم در گذشته خوب بسته نشده بود.
يعني در صورتي که امتيازي براي خراسان رضوي خريداري شود قرار است با مديريت فعلي اداره شود؟
ايشان زحمات زيادي کشيده‌اند اما هنوز تصميمي نگرفته‌ايم. در اين باره در آينده تصميم مي‌گيريم.

۱ نظر:

Unknown گفت...

شاید قصد دارند اگر پیام صعود کنه, تیم پیام رو بخرند. امیدارم پیام به مدیران بی لیاقت ابومسلم باج ندن.