۱۳۸۹ خرداد ۶, پنجشنبه

صنعت نفت ابادان3-پيام خراسان0/غلبه تيم ميلياردرها بر تيم دويصت ميليوني

تيم فوتبال پيام خراسان رضوي با شکست در مقابل صنعت نفت آبادان، شانس كمي براي صعود به ليگ‌برتر دارد.
ديدار تيم‌هاي صنعت نفت آبادان و پيام مشهد در چارچوب رقابت‌هاي ليگ دسته يك باشگاه‌هاي كشور روز چهارم خرداد ماه به ميزباني نماينده آبادان برگزار شد كه در نهايت طلايي‌پوشان آباداني حريف خود را با نتيجه سه بر صفر شكست دادند.
صنعت ‌نفت با كسب سه امتياز اين ديدار، با كسب 40 امتياز جايگاه خود در مكان دوم جدول رده‌بندي گروه الف ليگ دسته يك كشور مستحكم‌ كرد.
تيم پيام با اين شکست با 33 امتياز در جايگاه چهارم جدول باقي ماند و در حالي که روي کاغذ هنوز براي صعود به پلي‌آف ليگ دسته اول و کسب مقام دومي اين ليگ شانس دارد اما عملا به نظر نمي‌رسد که ديگر شانسي براي اين تيم باقي مانده باشد.
در جدول رده‌بندي گروه الف رقابت‌هاي ليگ دسته اول باشگاه‌هاي فوتبال کشور پس از تيم شهرداري تبريز که با 50 امتياز در صدر است تيم صنعت نفت با 40 امتياز در مکان دوم جاي دارد و تيم‌هاي تربيت يزد و پيام مشهد به ترتيب با 36 و 33 امتياز در مکان‌هاي سوم و چهارم جاي گرفتند.
================
مهابادى: پيام مشهد پتانسيل صعود به ليگ برتر را ندارد
داود مهابادى سرمربى تيم فوتبال پيام مشهد گفت: تيم ما با بازيكنان كنونى پتانسيل صعود به ليگ برتر را ندارد.وى در خصوص شكست ۳ بر صفر مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: بازيكنان ما بسيار بد بازى كردند ونتوانستند دستورات تاكتيكى كادر فنى را در زمين پياده كنند؛ تيم صنعت نفت بهتر از ما بود و حقش كسب۳ امتياز اين ديدار بود. او در پاسخ به اين سوال كه آيا بازيكنان كم كارى كردند؛ عنوان كرد: بازيكن نبايد دنبال چنين مسائلى باشد و من اعتقادى به اين مسائل ندارم. هنوز خودم متعجبم كه بازيكنان پيام چرا اينگونه بازى كردند. در هفته گذشته تمرينات خوبى را دنبال كرديم، اما چند بازيكن از حد خود بسيار پايين تر بودند. سرمربى پيام در مورد قضاوت اين ديدار افزود: در دقيقه۱۰ بازى كمك داور به اشتباه گل صحيح ما را مردود اعلام كرد و به تيم ما ضربه زد. در حالى كه گل سوم صنعت نفت ۱۰۰درصد آفسايد بود، اما داور در اين صحنه پرچم خود را به نشانه آفسايد بالا نبرد. مهابادى خاطرنشان كرد: تيم فوتبال پيام مشهد پتانسيل صعود به ليگ برتر فوتبال ايران را ندارد و بازيكنان ما در حد رقابت هاى ليگ برتر نيستند. بايد تيم را تقويت كرد تا حضورى قدرتمند در ليگ دسته اول داشته باشيم.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

دویست نه دویصت.