۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۰, دوشنبه

..........................خيانت

انتشار فايل صوتي مکالمه مديرعامل باشگاه پيام که در آن عليه مالک باشگاه صحبت مي‌کند، حاشيه جديدي براي تيم در آستانه صعود پيام ايجاد کرد.
به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) - منطقه خراسان، روز گذشته فايل صوتي مکالمه‌اي ميان علي صلاحي مديرعامل باشگاه پيام و يکي از ليدرهاي اين باشگاه منتشر شد که در آن صلاحي خواستار اقدام ليدرها براي جلوگيري از انتقال سند مالکيت باشگاه به نام صفايي مي‌شود.
انتشار اين فايل صوتي در حالي صورت مي‌گيرد که پس از ياس و نااميدي به وجود آمده در ميان جامعه جوان استان به دليل سقوط تيم ابومسلم به ليگ دسته اول باشگاه‌هاي فوتبال کشور، تنها اميد جامعه فوتبال به درخشش تيم پيام در ليگ دسته اول و صعود اين تيم به ليگ برتر بود، اما به نظر مي‌رسد با وجود حواشي زياد پيرامون مالکيت باشگاه پيام نبايد نسبت به آينده اين تيم نيز چندان دل خوش کرد.
مسوولان ورزش استان خراسان رضوي و استاندار اين استان اگر از هم اکنون به فکر جمع کردن حواشي تيم پيام نباشند و هر چه زودتر بحث مالکيت باشگاه حل نشود، در فصل آينده ليگ دسته اول فوتبال کشور شاهد برگزاري دربي تيم‌هاي ابومسلم و پيام در ليگ دسته اول خواهيم بود.
مکالمه مدير عامل باشگاه با جهان‌پناه، ليدر و مسوول سابق کانون هواداران باشگاه پيام که فايل صوتي آن در دفتر ايسنا - منطقه خراسان موجود است، بدين شرح است:
- جهان‌پناه: سلام سردار
- صلاحي: سلام حالت خوبه، نگاه کن امروز قرار بود که صفايي با شاکري با اون نامه بروند سهام را به نام خودش کنند، ولي شعباني که از باشگاه چک داشت رو بسيج کردم رفت دادگاه پرونده تشکيل داد، نامه گرفت و جلو انتقال سهام گرفته شد. بعد چند تا ديگه که چک داشتند، شماره شعباني را بهشون دادم گفتم اون‌‎ها هم تا کميته انضباطي پولشون را نداده، نگذارند به نامش کنن. دست سعيد ضياءالحق( ليدر باشگاه) دو سه تا چکه، يک 30 توماني، دو تا 15 توماني، به سعيد هم گفتم 30 توماني را شما زحمتشو بکشي، اقدام کن.
- جهان‌پناه: چشم سردار
- صلاحي: فقط به سعيد زنگ بزن بگو اون چک 30 تومان بياره ببينيم چه کار بايد بکنيم. بعد اين وکيل شعباني کار رو از صبح شروع کرده، به اون زنگ بزن خودش مي‌ره همه کارها رو انجام مي‌ده. فقط همان 30 توماني رو بگير که يک چيزي دستت باشه که اگر پول نداد، نتونه به نامش کنه.
- جهان‌پناه: باشه چشم
- صلاحي: الان به سعيد زنگ بزن
- جهان‌پناه: مي‌گم به شعباني زنگ بزنه
محمود صفايي: خسته شده‌ام
از اين رفتار "صلاحي" متاسفم
تنها به خاطر توصيه استاندار، با او كار مي‌كنم
مالك باشگاه پيام خراسان پس از انتشار اين فايل صوتي گفت: تنها به توصيه استاندار خراسان رضوي فعلا با علي صلاحي به عنوان مديرعامل باشگاه كار را ادامه خواهم داد.
محمود صفايي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) - منطقه خراسان، افزود: مالك سابق باشگاه پيام پس از دستور استاندار مالكيت تيم را به صورت وكالتي به تربيت‌بدني استان داده بود و با دستور استاندار خراسان رضوي قرار شد مالكيت به نام من زده شود اما زماني كه كارهاي انتقال را انجام داديم، با حكمي از طرف دادگاه مواجه شديم كه بر اساس آن به دليل عدم پرداخت بدهي باشگاه به يك شخص حقيقي، از انتقال سند مالكيت تيم به من جلوگيري شد.
وي مدعي شد: دو شب پيش فايل صوتي مکالمه مديرعامل باشگاه با يكي از ليدرهاي تيم به دستم رسيد كه مديرعامل در آن مي‌گويد افرادي را بسيج كرده است تا با اجرا گذاشتن چك‌هاي باشگاه از انتقال سند آن به نام من جلوگيري شود و آن حکم دادگاه نيز با تلاش وي گرفته شده است.
وي افزود: اين فايل صوتي در اختيار استانداري خراسان رضوي قرار دارد و صحت آن كاملا تاييد شده است، من قصد قطع همكاري با علي صلاحي را داشتم اما به توصيه استاندار خراسان رضوي فعلا وي در باشگاه حضور خواهد داشت.
مالك باشگاه پيام خراسان ادامه داد: از اين رفتار مديرعامل باشگاه متاسفم، از زماني كه به پيام آمدم كاملا به وي احترام گذاشتم و از شير مرغ تا جان آدمي‌زاد، هرچه كه خواسته بود در اختيارش گذاشتم و هيچ‌گاه در كارش دخالت نكردم اما باورم نمي‌شود كه وي چنين كاري كرده باشد و بايد از خودش بپرسيم كه چرا اين كار را كرده است.
صفايي خاطرنشان كرد: به دليل اين رفتار مديرعامل باشگاه ديگر از ادامه كار خسته شده‌ بودم و استعفايم را به استاندار دادم اما وي با اين استعفا مخالفت كرد و اعلام كرد كه تيم مال من است و انتقال سند به نام من را شخصا ضمانت خواهد كرد و با توجه به اعتماد استاندار قبول كردم كه كار را ادامه دهم.
وي تصريح كرد: استاندار خراسان رضوي معاون خودش را به عنوان نماينده تام‌الاختيار براي انتقال سند باشگاه مامور كرده است و وي پيگير اين كار خواهد بود.
مالك باشگاه پيام در خصوص بدهي‌هاي اين باشگاه نيز گفت: تمامي طلب‌هاي منطقي طلبكاران و نه طلب‌هاي واهي باشگاه را پرداخت خواهم كرد اما پرداخت بدهي‌ها منوط به تاييد معاون استاندار است.
علي صلاحي:
در آن دنيا تمام صداها ضبط خواهد شد
از نواري كه "صفايي" مدعي آن است، خبر ندارم
جلوگيري از انتقال سند باشگاه هيچ نفعي براي من ندارد
مديرعامل باشگاه پيام خراسان گفت: جلوگيري از انتقال سند باشگاه به نام صفايي هيچ نفعي براي من ندارد.
علي صلاحي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) - منطقه خراسان، در واكنش به ادعاي مالك باشگاه پيام مبني بر تلاش وي براي جلوگيري از انتقال سند باشگاه با تحريك طلبكاران آن افزود: جلوگيري از انتقال سند هيچ نفعي به حال من ندارد و چرا بايد به دنبال اين كار باشم، 10 درصد از سهام باشگاه به نام من بوده است كه آن را به تربيت‎بدني داده‌ام و برايم هيچ فرقي نمي‌كند كه چه كسي مالک باشگاه باشد.
وي ادامه داد: از وجود نواري كه مالك باشگاه مدعي آن شده است، خبر ندارم.
صلاحي در خصوص مكالمه‌اش با ليدر باشگاه پيام كه فايل صوتي آن توسط مالك باشگاه منتشر شده است گفت: جهان‌پناه از سال گذشته چكي از باشگاه داشته است و از او خواسته‌ايم چك را به ما بازگرداند و در عوض از مالك باشگاه زمين دريافت كند كه وي مدعي شده بود اين چك گم شده است اما بعدها چك پيدا شد و مالك باشگاه نيز زميني به وي نداد و جهان‌پناه پيگير دريافت زمينش شد.
وي افزود: چك جهان‌پناه به سعيد ضياء‌الحق، يکي ديگر از ليدرهاي باشگاه داده شده بود و در اين مكالمه تلفني به جهان‌پناه گفتم كه براي دريافت چكش پيش ضياء‌الحق برود.
وي ادامه داد: اگر در اين دنيا صدايم ضبط نشود، مطمئنم در آن دنيا تمام صداها ضبط خواهد شد و من هم هيچ‌گاه به دنبال سنگ‌اندازي در كار باشگاه پيام نبودم.
مديرعامل باشگاه پيام با بيان اينكه پاي تمام چك‌هاي باشگاه را من امضا كرده‌ام، تصريح كرد: اگر تيم به نام هر شخصي شود و پول طلبكاران باشگاه داده نشود همه به سراغ من خواهند آمد زيرا كه چك‌هاي باشگاه با امضاي من بوده است و من به دنبال پيدا كردن تمامي طلبكاران باشگاه هستم.
وي ادامه داد: ليستي از افرادي كه از باشگاه طلب‌ دارند را درآورده‌ام و با تك‌تك‌ آن‌ها نيز تماس گرفتم تا ببينم كه آيا براي طلبشان اقدام كرده‌اند و يا مي‌توانم با آن‌ها به توافق برسيم و اگر پيگير بدهي‌ها بوده‌ام هيچ نظر و نيت سوئي وجود نداشته است و براي من موفقيت پيام از همه چيز مهمتر است.
وي افزود: انتقال باشگاه به نام صفايي و يا هر شخص ديگري هيچ تاثيري در وضعيت من ندارد اما از همه مسوولان مي‌خواهم كه پيگير پرداخت بدهي‌هاي باشگاه ‌باشند و اين حق من است.
صلاحي در خصوص رابطه‌اش با مالك باشگاه به ايسنا گفت: تا صبح ديروز كه هيچ مشكلي با يكديگر نداشتيم و نمي‌دانم كه چه شد يكباره اين نوار پيدا شد و اين مشكل‌ها پيش آمد. صفايي چه مالك پيام باشد و چه نباشد برادر بزرگتر من است و به او احترام مي‌گذارم و اگر به كسي گفته‌ام پيگير مطالباتش باشد صرفا به اين خاطر بوده است كه مشكل قضايي برايم پيش نيايد و اگر نه همه مي‌دانند كه مخالفت با انتقال سند باشگاه هيچ نفعي براي من ندارد.
مديرعامل باشگاه پيام خراسان افزود: بايد به من حق بدهند كه پيگير چك‌هايي كه امضا كرده‌ام باشم زيرا كه تبعات آن‌‎ها متوجه من خواهد بود و من هيچ ادعايي روي مالكيت باشگاه ندارم و تنها يكي از هواداران پيام هستم و تا روزي كه نياز باشد به اين باشگاه خدمت خواهم كرد اما از هر كسي كه مالك باشگاه شد و يا استاندار خراسان مي‌خواهم به فكر چك‌هايي كه من امضا كرده‌ام، نيز باشند.

هیچ نظری موجود نیست: