۱۳۸۹ اردیبهشت ۳۰, پنجشنبه

و بلاخره يه خبر خوش

رقابت‌هاي فوتبال ليگ دسته اول باشگاه‌هاي کشور کم‌کم به روزهاي اوج خود نزديک مي‌شود و تيم‌هاي بالاي جدولي براي حضور در مرحله پلي‌آف، در 5 هفته پاياني اين مسابقه‌ها، ماراتن سختي پيش‌رو دارند. تيم فوتبال پيام خراسان که بعد از سقوط تيم ابومسلم، تنها اميد استان براي صعود به ليگ‌برتر و حفظ سهميه ليگ‌برتري خراسان‌رضوي به شمار مي‌آيد در اين هفته از رقابت‌ها بايد به مصاف تيم نفت آبادان برود. گزارشي از اوضاع اين روزهاي باشگاه پيام مي‌خوانيد.
مهابادي: دليلي براي استعفايم وجود ندارد
داوود مهابادي سرمربي تيم فوتبال پيام که طي چند روز گذشته شايعه‌هاي زيادي مبني بر جدايي احتمالي وي از اين تيم به گوش مي‌رسد در تمرين‌هاي تيمش حاضر شد. او در خصوص وضعيت تيمش به خراسان مي‌گويد: «تيم ما در شرايط بسيار خوبي به سر مي‌برد. تمرين‌هاي مستمري را براي حفظ آمادگي بازيکنان انجام داديم و اميدهاي زيادي براي کسب پيروزي مقابل صنعت نفت داريم. تيم ما در بازي قبلي خود مقابل ايران‌جوان بوشهر به هيچ‌وجه مستحق کسب تساوي نبود و به نوعي در آن ديدار با بدشانسي روبه‌رو شديم، زيرا تيم حريف تنها دو موقعيت 30 تا 40 درصدي گل به دست آورد که متأسفانه همان توپ‌ها را نيز وارد دروازه تيم ما کرد. ما بايد در بازي با نفت آبادان به هر نحو ممکن پيروز شويم تا خداي نکرده از جمع مدعيان صعود به مرحله پلي‌آف جا نمانيم، تيم نفت نيز تيم بسيار خوبي است و باتوجه به حضور هواداران خونگرم اين تيم شايد شرايط کمي براي ما سخت باشد، البته ما از اين تيم به شناخت نسبتا خوبي رسيده‌ايم. علاوه بر اين ابراهيم تهامي کمک مربي تيم ما نيز به دليل اين‌که سال‌ها در خوزستان فوتبال بازي کرده نسبت به بازيکنان تيم حريف آشنايي کاملي دارد که اين امر مي‌تواند به تيم ما کمک کند.» مهابادي در ادامه به اتفاق‌هاي پيش آمده در چند روز اخير اشاره مي‌کند و مي‌گويد: «اين اتفاق‌ها ممکن است در هر تيمي رخ بدهد، با اين حال تيم ما درحال‌حاضر نياز به آرامش دارد، هرچه آرامش بيشتر و حاشيه‌ها کمتر باشد بهتر مي‌توانيم به پيام کمک کنيم چراکه اين تيم نياز به تمرکز دارد.» سرمربي تيم فوتبال پيام خراسان همچنين درخصوص شايعه‌هاي استعفايش نيز گفت: «بنده به هيچ‌وجه عنوان نکردم که استعفا مي‌دهم زيرا دليلي براي اين کار وجود ندارد. برخي اين را از قول بنده نقل کردند که خود من بلافاصله پس از شنيدن اين حرف آن‌را تکذيب کردم. عملکرد بنده را نتايج تيم پيام و بازي بازيکنان تيمم نشان مي‌دهد و به هيچ‌کس نيز اجازه نمي‌دهم که بخواهد به جاي من تصميم بگيرد يا حرفي بزند.» مهابادي درخصوص احتمال حضور خداداد عزيزي در تيم پيام نيز گفت: «کسي حضور خداداد عزيزي را به من اطلاع نداده است اما خداداد آدم شناخته شده‌اي است و از تجربيات بسيار بالايي برخوردار است، به هر حال اگر قرار باشد که ايشان به عنوان مشاور در تيم ما حضور داشته باشد، بنده نيز استقبال مي‌کنم.»
صفايي: دست بعضي افراد در جريان اتفاق‌هاي چند روز اخير رو شد
صفايي مالک و مديرعامل تيم فوتبال پيام که در چند روز گذشته به مرد خبرسازي تبديل شده بود و حالا به عنوان نفر اول پيام اختيار همه چيز را در دست دارد درخصوص وضعيت حاکم بر تيم پيام به خراسان مي‌گويد: «در چند روز اخير اتفاق‌هاي بسيار زيادي در اين باشگاه روي داد و به تبع آن دست بعضي‌ها نيز در بسياري از قضايا رو شد، تيم پيام نياز به يک غربال‌گري داشت که تا به امروز بخشي از آن انجام شده است. متأسفانه بسياري از دوستان به دنبال اين بودند تا براي تيم ما حاشيه‌سازي کنند و مشکلاتي را براي تيم به وجود بياورند.» وي درخصوص برکناري صلاحي نيز اظهار داشت: «من به هيچ‌وجه ايشان را از سمت‌شان برکنار نکردم بلکه خودشان از سمت مديرعاملي استعفا دادند و ايشان تنها در تيم پيام سمتي ندارند اما هنوز دوستي‌ام با صلاحي پا برجاست. همچنين برخي از افراد نزديک به تيم در اين مدت به دنبال ايجاد شيطنت‌هايي بودند که پس از بررسي دقيق رفتارشان آن‌ها را از سمت‌هايي که در باشگاه داشتند برکنار کردم، پس از اين تغييرات فلاح را به عنوان قائم مقام باشگاه و جان‌پناه را به عنوان سخنگوي باشگاه انتخاب کردم، متأسفانه هنوز برخي به دنبال اين هستند تا تيم نتيجه نگيرد درحالي‌که همه بايد کمک کنند تا اين تيم بتواند به ليگ‌برتر راه پيدا کند. پس از اتفاق‌هايي که پيرامون تيم روي داد دکتر صلاحي استاندار خراسان‌رضوي در جلسه‌اي نسبت به قطعي شدن مالکيت پيام به نام بنده تأکيد کردند و اين اتفاق نيز در چند روز گذشته رخ داد، بدهي‌هاي تيم پيام به طلبکاران نيز پس از استعفاي صلاحي بررسي و حساب شده است و براي پرداخت آن برنامه‌ريزي دقيقي انجام خواهد شد، علاوه بر اين طي چند روز گذشته مبلغ يک ميليارد ريال ديگر نيز از طريق داوود مهابادي سرمربي تيم به بازيکنان تيم پرداخت گرديد تا بازيکنان با روحيه مضاعفي به مصاف تيم نفت آبادان بروند.»

هیچ نظری موجود نیست: