۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۲, چهارشنبه

خداداد مي ايد/خداداد نمي ايد

مشاور عالي جديد باشگاه پيام خراسان رضوي گفت: از خداداد عزيزي دعوت مي‌كنم تا مشاور فني باشگاه شود.
احمدرضا جهان‌پناه در پاسخ به اينكه آيا انتخاب شما به عنوان مشاور عالي باشگاه پيام به انتشار فايل صوتي صحبت‌هاي صلاحي مربوط مي‌شود،‌ اظهار داشت: انتصاب من ربطي به فايل صوتي ندارد و حتي خودم در صحبتي كه با صفايي داشتم، گفتم بعد از اتفاقات و صحبت‌هاي به وجود آمده در مورد فايل صوتي، انتصاب من به عنوان مشاور عالي باشگاه حرف و حديث‌هايي را پيش‌مي‌آورد اما صفايي گفت در چند ماه گذشته افراد فوتبالي در كنارم نبودند و به همين دليل اين مسائل پيش آمد، ‌من فوتبالي نيستم و مي‌خواهم افرادي مثل شما را در كنارم باشيد و من هم از صفايي خواهش مي‌كنم كه عزيزي هم به عنوان مشاور فني به جمع ما اضافه شود كه صفايي روي اين قضيه مصر است.
وي تصريح كرد: قبلا مسائلي عنوان شده بود و اطلاعات غلطي درباره من و خداداد عزيزي به صفايي داده بودند و او فكر مي‌كرد ما دشمنش هستيم تا اينكه مساله‌ فايل صوتي پيش آمد و ما هم در جلسه‌اي كه از پرسپوليسي‌ها پذيرايي داشتيم با واسطه از صفايي هم دعوت كرديم تا كدورت‌ها از بين برود.
جهان‌پناه افزود: كساني كه گفته بودند من و عزيزي به ضرر باشگاه بوديم در واقع به فكر جايگاه خودشان بودند و احساس خطر مي‌كردند، در حالي كه ما اصلا در اين فکرها نبوديم و به دنبال جايگاه نبوديم، با اطلاعات غلطي كه به صفايي داده بودند، او فكر مي‌كرد ما هيولاييم.
وي با بيان اينكه فصل گذشته حدود 30 ميليون براي باشگاه هزينه كردم،‌ اظهار داشت: فصل گذشته در قبال پولم به من يك چك دادند،‌ وقتي صفايي آمد قرار شد در قبال چك زميني را به نام من كند اما اين كار صورت نگرفت. آن‌ها وقتي ديدند تيم در حال نتيجه گرفتن است و قرار است به ليگ برتر بيايد گفتند چرا اجازه دهيم باشگاه به نام صفايي بشود و با بهانه اينكه بدهي‌ها را نداده جلوي سهام باشگاه را مي‌گيريم كه من اينها را به حسين واقعي، سرپرست سابق تيم دوستانه گفتم و دوست نداشتم فايل صوتي فاش شود و اين اتفاق براي صلاحي بيافتد، صلاحي اگر سياست خوبي داشت از من و عزيزي در قالب تيم استفاده مي‌کرد و اينطور اطلاعات غلط درباره ما به صفايي نمي‌داد.
جهان‌پناه ادامه داد: از حق نگذريم صلاحي تيم را در ابتداي فصل با جيب خالي جمع كرد، اما متاسفانه اطلاعات نادرستي از ما به صفايي داد، درحالي كه هيچ وقت روي صلاحي را زمين نزدم و خيلي وقت‌ها كه تيم جوانان مي‌خواست به سفر برود هزينه سفر را مي‌دادم.
وي با بيان اينكه به عشق عزيزي به پيام آمدم و اميدواريم وي با آمدن به پيام موافقت كند، عنوان كرد: از نظر فني در خراسان هيچ كس به پاي خداداد عزيزي نمي‌رسد، من بدون اجازه او آب نمي‌خورم و براي قبول سمت مشاور عالي باشگاه از او سوال كردم و گفت قبول كن و حالا منتظر جواب او هستيم.
==================
سخنگوي باشگاه پيام خراسان رضوي گفت: احترامي فراواني براي خداداد عزيزي قائليم اما وي به پيام نخواهد آمد.
مسعود حكم‌آبادي افزود: پيشنهاد حضور خداداد عزيزي به عنوان مشاوره فني در باشگاه پيام از طرف مشاور عالي باشگاه داده شده بود كه توسط مالك و مدير عامل رد شد و عزيزي به پيام نخواهد آمد.
وي ادامه داد: عزيزي زحمات زيادي براي پيام كشيده است و براي باشگاه قابل احترام است اما پيام در حال حاضر داراي كادر فني و مدير فني خوبي است و آرام و بي حاشيه كار خود را انجام مي‌دهد و نياز به تغيير ندارد.
حكم‌آبادي در خصوص اختلاف پيش آمده ميان مالك و مديرعامل باشگاه نيز گفت: جلسه‌اي ميان صفايي، صلاحي و معاون استاندار در استانداري خراسان رضوي برگزار شد و مسائل بين اين دو نفر حل و فصل و همه چيز به خوبي تمام شد و هيچ تغييري در کادر مديريتي باشگاه رخ نخواهد داد.
وي افزود: استاندار خراسان رضوي قصد دارد با برگزاري مراسمي در حضور بازيكنان، كادر فني، كادر مديريتي و خبرنگاران كليت مسائل پيش آمده در باشگاه را تشريح كرده و به شايعات پايان دهد.
وي همچنين در خصوص خبر بركناري معاون فرهنگي باشگاه پيام نيز گفت: ضرابي‌نسب با حكم مديرعامل به سمت معاونت انتصاب شده است و با حكم وي نيز بركنار خواهد شد كه تاكنون حكمي از طرف مدير عامل باشگاه مبني بر بركناري وي صادر نشده است.

هیچ نظری موجود نیست: