۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۸, سه‌شنبه

مسعود حكم ابادي:اينجا پيام نفرين شده است با ميلياردها بدهي

سخنگوي برکنار شده باشگاه پيام خراسان با انتقاد از شديد از مالك اين باشگاه گفت: خيلي وقت است که آرزو مي‌کردم از پيام جدا شوم
مسعود حکم‌آبادي افزود: روز اول فقط به خاطر صلاحي با مبلغ قرارداد اندکي به پيام آمدم، اما از بدو ورود صفايي و با اطلاعاتي که از وي به دستم رسيد متوجه شدم که ادامه کار با وي ممکن نيست. اين موضوع را به صلاحي هم گفتم اما باز به من اجازه ترک کار نداد.
وي با بيان اينکه به شدت از اين اخراج خوشحال هستم، خاطرنشان کرد: تا اين لحظه نه تنها ريالي از مبلغ قراردادم پرداخت نشده که حتي دو برابر آن را از جيب شخصي‌ام هزينه کرده‌ام و به من نداده‌اند در حالي که مگسان دور شيريني که در اين باشگاه زياد هستند، پول‌هاي ميليوني از صفايي گرفته‌اند و حالا حداقل با اين اخراجم به حق و حقوقاتم مي‌رسم.
حکم‌آبادي با بيان اينکه با ورود صفايي وضعيت باشگاه بدتر از پيش شد، اظهار داشت: روز اول که تيم هيچ صاحبي نداشت، صلاحي، خسرومنش، حنطه و من بوديم که بالاي سر تيم ايستاديم و تيم را در آرامش راهي مسابقات کرديم اما با آمدن صفايي حاشيه‌هاي تيم آغاز شد.
وي افزود: صفايي يک روز عليه مربي سابقش حرف مي‌زد و من به عنوان سخنگو مجبور بودم صحبت‌هايش را جمع و جور کنم و از ديگران بخواهم براي جلوگيري از حاشيه سازي از وي شکايت نکنند. تا اين لحظه هم علي حنطه به خاطر رفاقت با من از صفايي شکايت نکرده است.
حکم‌آبادي خاطرنشان كرد: يک بار هم که بحث معروف «محمد» و «محمود» را پيش مي‌کشد. من نمي‌دانم چرا در اسم هيچ‌کس جز ايشان شبهه نيست و کسي نمي‌گويد که مثلا صلاحي، علي است يا حسين ولي سر محمد يا محمود بودن صفايي شک است. طبيعتا «تا نباشد چيزکي مردم نگويند چيزها». اين مساله آنقدر براي صفايي مهم بود که وقتي هواداران روي سکو محمد صفايي را تشويق کردند، او به حالت قهر ورزشگاه را ترک کرد.
سخنگوي اخراجي باشگاه پيام خراسان ادامه داد: تا اين لحظه به خاطر او و رفتار ناشيانه‌اش زياد دروغ گفته‌ام، اما از اين لحظه با صداقت کامل تمام اتفاقات گذشته را براي رسانه‌ها بازگو مي‌کنم تا همه بدانند پيام دست چه کسي افتاده است.
وي افزود: صفايي کلا با هرکسي که منتقدش بود مشکل داشت؛ يکي‌اش هم خود من. بارها از مديرعامل خواسته بود مرا برکنار کند چرا که خيلي از واقعيت‌هايي را که او مي‌خواست پوشيده بماند مي‌گفتم، اما در عوض براي خبرنگاراني که به نفعش مطلب مي‌نوشتند هر کاري مي‌کرد؛ به يکي پيشنهاد سفر دبي با خانواده مي‌داد. يکي را به کيش دعوت مي‌کرد، براي يکي دوربين مي‌خريد و اين آخري هم يک خبرنگار که يک کلمه از او مصاحبه‌ چاپ کرده بود به خرج صفايي به همراه خانواده‌اش يک هفته به مشهد آمد.
حکم‌آبادي ابراز عقيده كرد: اگر آنقدر که صفايي در مقابل اين خبرنگاران خم و راست مي‌شد، در مقابل خداوند تعظيم مي‌کرد، حتما تا الان به راه راست هدايت شده بود.
سخنگوي سابق باشگاه پيام افزود: صبح روز بعد نشست خبري باشگاه به صفايي زنگ زدم و گفتم صفت زشتي را که به حنطه نسبت داده بودي خبرگزاري‌ها تيتر کرده‌اند و برايت دردسر مي‌شود، اما او خنديد و پرسيد "عکسم را هم زده‌اند؟" وقتي کسي آنقدر عاشق معروفيت است مگر مي‌تواند تيم پرطرفداري چون پيام را مديريت کند؟
وي مدعي شد: صفايي مهارت خاصي در دروغ‌گفتن داشت؛ با خونسردي کامل و در مقابل ضبط و دوربين خبرنگاران دروغ مي‌گفت و توقع داشت ما تاييدش کنيم، نمونه‌اش ماجراي هتل شيراز كه تيم به شيراز رفته اما آقاي صفايي 4 ميليون تومان در بساط نداشته که به هتل بدهد در عوض يکي از افراد باشگاه را به عنوان گرويي در آنجا مي‌گذراند و به مشهد مي‌آيند و بعد از 20 روز آن شخص با قرار چک از شيراز به مشهد مي‌آيد، اما صفايي خيلي راحت اين ماجرا را تکذيب مي‌کرد و يا ماجراي اخراج فضاحت‌بار بازيکنان پيام از هتل الغدير.
حکم‌آبادي ادامه داد: تعجب من از اين است که چگونه کسي که توانايي پرداخت 4 ميليون تومان را ندارد قرار است يک تيم را اداره کند؟ با وام؟ مگر با وام مي‌شود تيم‌داري کرد؟ تا همين لحظه هم که چند صد ميليون وام به باشگاه آمده با امضاي استاندار بوده است. خب اگر قرار باشد استاندار امضا کند و کسي وام بگيرد که خيلي‌ها روابط بانکي‌شان از اين آقا بهتر است براي وام گرفتن.
وي افزود: صد ميليون وام دريافت مي‌شد، اما در کمال تعجب مي‌ديديم 60 ميليون در بين بازيکنان توزيع شد، چرا که آقاي صفايي چهل ميليون تومان براي خريد و فروش زمين پول لازم داشتند.
حکم‌آبادي با ابراز تعجب از جايگزين خودش در باشگاه، اظهار داشت: اصلا سمت سخنگو را خود من اختراع کردم، حالا براي خودم جايگزين مي‌گذارند؟ روز اول که من آمدم صلاحي بيشتر در تهران بود و طبيعتا کسي نزديک به رسانه‌ها نبود. براي همين صلاحي من را به عنوان سخنگو معرفي کرد. آن موقع کلا دو باشگاه سخنگو داشتند يکي رئال مادريد اسپانيا يکي هم پيام مشهد! حالا اين آقا براي من جايگزين تعيين مي‌کند؟
وي ادامه داد: اگر اين مرد سياست داشت، بلافاصله بعد از انتشار آن فايل صوتي فرد منتشر کننده را مملو از پست و مقام نمي‌کرد. آن هم مشاور عالي و سخنگو. سوال من اين است که مگر اينجا سپاهان اصفهان است با 20 ميليارد بودجه که کسي عشقش باشد در آن کار کند؟ اينجا پيام نفرين شده است با ميلياردها بدهي.
سخنگوي برکنار شده باشگاه پيام درباره صعود اين تيم نيز خاطرنشان کرد: آرزوي هر مشهدي صعود سبزپوشان است، اما متاسفانه خيلي‌ها نمي‌دانند که چه کسي در راس مديريت اين تيم ايستاده و هنوز به صعود دلخوش هستند. در حالي که من بعيد مي‌دانم با وجود صفايي پيام قادر به صعود باشد. در عين حالي که خودم از اين پس به عنوان يک هوادار در ورزشگاه حاضر مي‌شوم و تک تک پيامي‌ها را تشويق مي‌کنم.
حکم‌آبادي در پايان اظهار داشت: حضور من در پيام با توجه به حضور صفايي به شدت براي من بد تمام شد، دوستان رسانه‌اي من در مقابل من جبهه گرفتند و بارها مجبور شدم به خاطر صفايي مقابلشان بايستم و حتي دروغ بگويم. حالا هم ضمن عذرخواهي از تمام همکاران رسانه‌اي در انتظار روزي هستم که در محضر خداوند به آنچه در پيام به من گذشته اعتراف کنم و طلب بخشش نمايم.
==============
دلخوشي همه طرفداران پيام خراسان اين بود كه با وجود عدم صعود در اين فصل لااقل بدهي هاي باشگاه در اين فصل صاف خواهد شد و به برنامه ريزي هاي باشگاه ساماني داده خواهد شد تا فصل اينده بلاخره پيام ايده ال خود را با تمام قدرت در مصاف با حريفان ببينيم ولي انگار اين دلخوشي نيز باطل و وهم بوده و واقعا سايه نفرين همچنان بر سر پيام سنگيني مي كند
=
با كدام خوشبيني مي توان تصور كرد اين تيم پرحاشيه ما با مديريت فردي كه هيچ شناختي از فوتبال ندارد به مقصد برسد؟
از ان گذشته حتي مشاوران باشگاه هم افرادي معلوم الحال شده اند كه سابقه درخشانشان بر همه واضح و روشن است!
و در اين وضعيت بايد بدرود را بر ان فوتبالي گفت كه پيام ها و ابومسلم ها و فجر ها كه مهد توليد بازيكنان بزرگ در ان بوده اند چنين غريبانه در ورطه نابودي هستند
=
(البته در جو اختناق كنوني كه هر طرف قصد تخريب چهره فرد مقابل را دارند نمي شود حق را از ناحق تشخيص داد و ما نيز قصد حمايت از هيچيك از دوطرف را نداريم)

۲ نظر:

Unknown گفت...

(البته در جو اختناق كنوني كه هر طرف قصد تخريب چهره فرد مقابل را دارند نمي شود حق را از ناحق تشخيص داد و ما نيز قصد حمايت از هيچيك از دوطرف را نداريم)


واقعا حق با شماست. اصلا نمیشه فهمید کی حق به جانبه! هر کسی از پیام خارج میشه سریع افشاگری می کنه

ولی خداییش عجب افشارگری بود

مرسی از این گزارش عجیب

ناشناس گفت...

لطفا یک لیستی از بازیکن های ساخته شده توسط پیام بنویسید تا شاید چراغی باشد برای ما گمراهان.
این وبلاگ رو یک وبلاگ ژورنالیستی در زمینه فوتبال که همه چی رو شکمی میگی و حال می کنی اشتباه نگیرین این وبلاگ قرار خیلی حرفه ای تر از این حرف ها باشه