۱۳۸۹ اردیبهشت ۱, چهارشنبه

يونس مسعودي و تمجيد از مهابادي

كاپيتان تيم فوتبال پيام خراسان رضوي گفت: محروميت من تنها يك سوء تفاهم بود كه پس از جلسه با رييس كميته انضباطي فدراسيون برطرف شد.
يونس مسعودي تصريح كرد: طي جلسه‌اي كه با شريفي، رييس كميته انضباطي فدراسيون فوتبال داشتم در خصوص حضورم در درگيري بازي با تربيت يزد توضيح دادم كه به عنوان كاپيتان براي جلوگيري از درگيري در صحنه حضور داشتم و وقتي تماشاچيان يزدي وارد صحنه شدند، فضاي درگيري خراب شد و شريفي هم سوء تفاهم بودن محروميت من را تاييد كرد و يك جلسه از محروميتم برطرف و جريمه هم بخشيده شد.
وي با بيان اين كه به شريفي تعهد دادم كه پيام تا پايان فصل با داوري مشكلي نداشته باشد، افزود: متعهد شدم كه تيم ما تا پايان فصل به مجموعه‌ داوري كمك كند و در جلسه تيمي نيز با بازيكنان اتمام حجت كردم كه در صورت ايجاد مشكل در زمين و يا ايجاد مشكل براي داور به عنوان كاپيتان تيم با آنها برخورد خواهم كرد.
مسعودي تاكيد كرد: مهابادي، سرمربي تيم كساني را وارد ميدان مي‌كند كه با اخلاق باشند، ‌وي مربي جوان، با انگيزه و بسيار معتقدي است كه از روزي كه وارد پيام شده فضاي خوبي را ايجاد كرده است و اميدواريم بتواند به پيام كمك كند.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

اگر دوتا بازی بازی نکنه نظرش فرق میکنه