۱۳۸۹ اردیبهشت ۸, چهارشنبه

برگي زر:فوتبال همين است!/مهابادي:غيرتمندانه پيروز شديم

سرمربي تيم فوتبال اتكاي گلستان پس از شكست برابر پيام خراسان رضوي گفت: يكي از زيبايي‌هاي فوتبال همين است كه ظرف پنج دقيقه بازي برده را ببازي.
هادي برگي‌زر در جمع خبرنگاران افزود: بازي بدي نبود و در نيمه اول مسلط بوديم؛ اما اخراج بازيكن ما توسط داور، بازي را خراب كرد و متاسفانه در دقايق پاياني بازي را واگذار كرديم.
وي ادامه داد: در هنگام گل دوم پيام، دروازه‌بان ما مصدوم بود و توپ را بيرون زد، ولي بازيكنان پيام بازي جوانمردانه را رعايت نكردند. بازي جوانمردانه را خارجي‌ها ابداع كردند؛ اما ما با ادعاي فرهنگ چند هزار ساله‌مان اداي آن را هم نمي‌توانيم دربياوريم.
برگي‌زر درمورد اعتراض بازيكنانش در پايان بازي خاطرنشان كرد: به بازيكنانم گفتم من سال‌ها عمرم را در پيام گذاشتم و اين تيم را به ليگ برتر آوردم، اما تماشاگران به من فحاشي كردند. پس بازيكنانم حتي اگر در وسط زمين اعدام هم مي‌شدند، نبايد تعجب مي‌كردند.
وي در رابطه با صحبت‌هاي مالك باشگاه پيام اظهار كرد: من ايشان را نمي‌شناسم. چرا كه اين جور آدم‌ها مثل قارچ در فوتبال مشهد سبز مي‌شوند ولي چند هفته‌اي است كه عليه من و حنطه مصاحبه كرده و من هم اين حق را براي خودم قائلم كه در كميته انضباطي از او شكايت كنم.
وي تاكيد كرد: طلب من از پيام حلال‌ترين طلب است چرا كه اين تيم را به ليگ برتر آورده‌ام؛ اما آقايان در رسانه‌ها جو‌سازي مي‌كنند.
وي با نشان دادن چك صفايي، مالك باشگاه پيام در وجه خودش ادامه داد: اين چك در وجه من و براي طلبم صادر شده و نمي‌دانم منظور آقايان از اين تهمت‌هايي كه به من و حنطه مي‌زنند چيست؟
برگي زر در پاسخ به سوال خبرنگاري كه از او در رابطه با برگه‌اي پرسيد كه در ابتداي بازي يك سرباز به او داد، گفت: من نمي‌دانم آن برگه چه بوده و برايم هم فرق نمي‌كند كه اخطاريه باشد يا احضاريه ولي تعجب مي‌كنم كه چرا تمام اين موارد در زمان بازي پيام و اتكا بايد رخ بدهد.
===============
مهابادي: بازيكنانم مردانه و جوانمردانه پيروز شدند
سرمربي تيم فوتبال پيام خراسان رضوي گفت: بازيكنانم مردانه و جوانمردانه پيروز شدند.
داود مهابادي بعد از پيروزي دقايق پاياني تيمش در مقابل اتكاي گلستان در جمع خبرنگاران افزود: نيمه اول بازي به علت باد شديدي كه در ورزشگاه مي‌وزيد بازي خوبي نبود؛ اما كم كم بازي را در دست گرفته و بازي قابل قبولي ارائه داديم.
وي ادامه داد: در نيمه اول هم مي‌توانستيم گل‌هاي بيشتري بزنيم. متاسفانه بازيكنانم بي‌دقتي كردند و موقعيت‌هاي زيادي از دست دادند؛ اما خوشحالم كه بالاخره در دقايق پاياني پيروز ميدان شديم.
وي در رابطه با اتكاي گلستان اظهار كرد: حريف تيم خوب و قوي‌اي بود و من از اين بابت نيز به آنها تبريك مي‌گويم.
مهابادي در رابطه با برنامه پيام در تعطيلات 18 روزه ليگ دسته اول گفت: ما در مشهد خواهيم ماند و تمرين‌هاي خود را ادامه خواهيم داد.