۱۳۸۹ فروردین ۲۵, چهارشنبه

كنفرانس مطبوعاتي باشگاه

مالك باشگاه:محمود صفايي
مالك باشگاه پيام خراسان رضوي گفت: كارشناس فني و فوتبال نيستم و به من تكليف شده كه در اين عرصه كار كنم.
محمود صفايي شب گذشته در اولين نشست مطبوعاتي خود با خبرنگاران تاكيد كرد: در فوتبال تخصص ندارم و هيچ ادعايي هم در اين رابطه ندارم اما به ورود به اين عرصه افتخار مي‌كنم.
وي ادامه داد: صفايي مالك باشگاه پيام نيست و اين تيم مال امام رضا(ع) است. ادعاي مالكيت ندارم و به دنبال رانت و استفاده هم نيستم.
چيزهايي در فوتبال ديدم كه در اين 50 سال زندگي‌ام نديده بودم

وي اظهار داشت: در اين مدت چيزهايي در فوتبال ديده‌ام كه در اين 50 سال زندگي‌ام نديده بودم.
وي در رابطه با مالكيت باشگاه پيام خاطرنشان كرد: در تاريخ 18 فروردين استاندار دستور داده است كه مراحل ثبت مالكيت باشگاه به نام من آغاز شود.
وي افزود: در ابتداي كار استاندار براي من اين وظيفه را مشخص كرده بود كه بدهي‌هاي باشگاه را بپردازم و تاكنون 80 درصد اين بدهي‌ها پرداخت شده و يك ميليارد و صد ميليون تومان در باشگاه پيام هزينه كرده‌ام.
وي ادامه داد: بقيه مطالبات باشگاه تا نيمه ارديبهشت پرداخت مي‌شود.
وي تصريح كرد: تا قبل از اين دستور استاندار بلاتكليف بوده و فقط هزينه مي‌كردم ولي الان كه از سردرگمي نجات پيدا كرده‌ام و كم كم شرايط انتقال باشگاه به من مهيا شده است، كارهاي خود را جدي‌تر ادامه مي‌دهم و به عنوان مثال نمايندگي بيمه دي در استان خراسان رضوي را گرفته و از اين به بعد تمام درآمدهاي اين نمايندگي به باشگاه پيام مي‌رسد.
وي خاطرنشان كرد: بيمه دي به نام خودم است چرا كه اجازه ثبت آن به نام باشگاه داده نمي‌شود ولي تمام منفعتش مال باشگاه است و اگر زماني بخواهم باشگاه را واگذار كنم امتياز بيمه را نيز جداگانه واگذار خواهم كرد.
وي اضافه كرد: به دنبال اجراي طرح‌هاي درآمدزاي ديگري نيز براي باشگاه پيام هستم.
وي تصريح كرد: هنوز زمين باشگاه را به من تحويل نداده‌اند و اگر بدهند آن را نيز وقف باشگاه خواهم كرد.
اگر كسي مي‌تواند هزينه كند، دست او را بوسيده و دو دستي باشگاه را تحويلش مي‌دهم
وي ادامه داد: من براي گرفتن مالكيت باشگاه پيام هيچ شرطي براي استاندار و مجموعه ورزش استان نگذاشته‌ام و الان هم اگر كسي شهامت دارد و مي‌تواند هزينه كند، دست او را بوسيده و دو دستي باشگاه را تحويلش مي‌دهم.
وي افزود: اگر پيام رشد كند افتخارش مال تمام مشهدي‌ها است و اگر مشكلي پيش بيايد وجهه مشهد در كشور خراب مي‌شود پس همه بايد براي موفقيت اين تيم تلاش كنند.
از اتفاقات يزد شرمنده‌ام
زمين چمن را با ميدان گاوبازي اشتباه گرفته بودند
وي در پاسخ به سوال خبرنگاري كه از او خواست حاشيه‌سازان پيام را معرفي كند، گفت: اسم بردن از اشخاص درست نيست اما متاسفانه عده‌اي تفكر اشتباهي داشتند. زمين سبز جاي تاخت و تاز و دعوا نيست و آنها زمين چمن را با ميدان گاوبازي اشتباه گرفته بودند و واقعا از اتفاقات يزد شرمنده‌ام.
وي افزود: بعد از آن اتفاقات از رييس كميته انضباطي آيين‌نامه انضباطي فدراسيون را گرفته و آن را بين تمام بازيكنان تقسيم كردم و به آن‌ها اخطار كردم و گفتم اگر يك نفر به ناحق دستش را بلند كند و يا صدايش در زمين بازي بلند شود از پيام اخراج مي‌شود.
وي تاكيد كرد: تيم بايد منضبط باشد و اگر انضباطي وجود نداشته باشند سنگ روي سنگ بند نمي‌آيد و با هيچ كسي هم تعارف ندارم.
اسامي حاشيه‌سازان را به اطلاعات و پليس امنيت داده‌ام
وي افزود: اسامي بعضي حاشيه‌سازان تيم را به اطلاعات و پليس امنيت داده‌ام و اگر يك بار ديگر براي پيام مشكل ايجاد كنند و يا مثل بازي يزد ايجاد حاشيه كنند توسط پليس دستگير مي‌شوند.
خوشحالم كه شريفي با اخراج نگودي موافقت كرد
وي با اشاره به حركات جان نگودي در يزد اظهار داشت: به رييس كميته انضباطي گفتم محروميت براي اين بازيكن كم است و خوشحالم كه شريفي با درخواست من مبني بر اخراج وي از كشور موافقت كرد.
حنطه آدم متشنجي بود و حاشيه را دوست داشت
وي با انتقاد از علي حنطه سرمربي سابق پيام، افزود: وي آدم متشنجي بود و خوش هم كمي حاشيه را دوست داشت. از روزي كه وي از پيام رفته تيم آرام‌تر شده است.
وي تصريح كرد: به عنوان مالك باشگاه پيام به هيچ وجه به حنطه رضايت‌نامه نمي‌دهم تا به تيم ديگري برود و اگر هم رفته تخلف كرده است و بدانيد رابطه خوبي با حنطه نداشتم و بابت انتخاب داوود مهابادي به مديرعامل باشگاه تبريك مي‌گويم.
وي ادامه داد: از بعد از بازي يزد ترجيحم اين بود كه ديگر حنطه در پيام نباشد ولي نخواستم در كار مديرعامل دخالت كنم و به همين دليل نظرم را به وي تحميل نكردم اما زماني كه حنطه استعفا داد، استعفاي او پذيرفته شد.
وي افزود: حنطه هر گاه در مسابقه پيروز مي‌شد من و صلاحي بهترين آدم‌هاي روي زمين بوديم و هرگاه مي‌باختيم پيام طفل سر راهي شده بود و هيچ پولي به او نداده بوديك و اين نحوه برخورد مناسب يك سرمربي نبود.
وي تاكيد كرد: استاندار كمك مالي به باشگاه نكرده ولي كمك فكري و معنوي خوبي به باشگاه كرده است و از اين بابت از وي متشكرم. تمام هزينه‌هاي باشگاه را خودم كرده‌ام و تنها تربيت‌بدني 100 ميليون تومان به من قرض داد.
وي با رد وجود اختلاف بين خود و صلاحي تاكيد كرد: از صلاحي راضي‌ام و هيچ مشكلي بين ما نيست.
صفايي در رابطه با وضعيت هيات مديره باشگاه پيام نيز گفت: براي چه هيات مديره انتخاب كنم. پول را مالك هزينه كند و بعد هيات مديره تصميم‌گيري كند؟
از هادي برگي‌زر به اتهام تباني و از علي حنطه به اتهام خيانت در امانت شكايت كيفري كردم
به گزارش ايسنا، وي در رابطه با چك باشگاه پيام در وجه هادي برگي‌زر سرمربي تيم فوتبال اتكاي گلستان در آستانه بازي اين دو تيم گفت: حنطه روي من فشار آورد و درخواست كرد يك چك در وجه هادي برگي‌زر صادر شود و گفت اين چك دست من امانت، اما بعد از مدتي متوجه شدم اين چك گويا به دست هادي برگي‌زر رسيده است و به همين دليل از هادي برگي‌زر به اتهام تباني و از علي حنطه به اتهام خيانت در امانت شكايت كيفري كردم.
به صعود به ليگ‌برتر اميدواريم
وي خاطرنشان كرد: انسان به اميد زنده است و ما هم به صعود به ليگ‌برتر اميدواريم.
==============
علي صلاحي:مديرعامل باشگاه
مديرعامل باشگاه پيام خراسان رضوي گفت: در رابطه با پرونده مرحوم "علي زاده‌علي" تابع راي كميته انضباطي و قانون هستيم.
علي صلاحي شب گذشته در اولين نشست مطبوعاتي باشگاه پيام در سال 89 اظهار داشت: متاسفم براي كساني كه عنوان كردند باشگاه پيام ديه مرحوم زاده‌علي را استفاده كرده است. ديه را از قاتل مي‌گيرند و ما تنها بيمه ورزشي بازيكن را دريافت كرديم.
وي ادامه داد: بيمه پاسارگاد 30 ميليون تومان بابت حق بيمه ورزشي به باشگاه پيام پرداخت كرده است و ما به جهت اخلاق خوب آن مرحوم قرار شد اين 30 ميليون تومان را به خانواده وي بپردازيم.
پدر مرحوم "زاده‌علي" او را به خاطر فوتبال از خانه بيرون انداخته بود
وي با انتقاد از پدر مرحوم علي زاده‌علي، مدعي شد: اين پدر پسرش را 7 سال از خانه بيرون انداخته بود، به خاطر اين كه به دنبال فوتبال بوده است و حالا و بعد از مرگش به دنبال پول وي است.
مديرعامل باشگاه پيام خراسان رضوي ادامه داد: براي پرداخت مطالبات هيات فوتبال خراسان رضوي از شاكيان تخفيف گرفته است، اما پدر زاده‌علي اعلام كرده تمام پول را مي‌خواهد كه رييس هيات فوتبال نيز گفته ما از اين پول‌ها نداريم.
وي خاطرنشان كرد: به پدر مرحوم "زاده‎علي" گفتم كه به علت اين جنجال‌هاي رسانه‌اي تسويه حساب در اين رابطه را به قانون واگذار كرده و ديگر از احساسات دست برمي‌داريم و هر چه كميته انضباطي راي بدهد، عمل مي‌كنيم.
وي افزود: الان قرار شده است هيات فوتبال خراسان رضوي به عنوان حكم بين باشگاه و خانواده زاده‌علي عمل كند.
بيمه پاسارگاد اشتباه كرده است
صلاحي در پاسخ به اين كه بيمه پاسارگاد چك را در وجه وراث صادر كرده است، گفت: بيمه پاسارگاد در اين رابطه اشتباه كرده است.
وي در ادامه با تشكر از علي حنطه سرمربي سابق اين تيم گفت: حنطه زماني در پيام كارش را شروع كرد كه همه مي‌گفتند پيامي وجود ندارد و او تنها مردي بود كه در آن فضا به پيام كمك كرد.
رضايت‌نامه‌اي براي علي حنطه صادر نكرده‌ايم
وي افزود: رضايت‌نامه‌اي براي علي حنطه صادر نكرده‌ايم ولي وقتي باشگاهي سرمربي جديد منصوب مي‌كند يعني به جدا شدن سرمربي قبلي خود رضايت دارد.
به گزارش ايسنا، وي در رابطه با اتفاقات روز بازي پيام با شاهين اهواز و استعفاي علي حنطه گفت: ما قبل از بازي به اين توافق رسيده بوديم كه استعفا بدهيم ولي حنطه آن را به بعد از بازي موكول كرد و بعد هم گفت نامه استعفا در طول بازي از جيبش افتاده است و احساس مي‌كنم در اين فاصله به او مشاوره داده بودند كه اخراج به نفعش است و به همين دليل او استعفا نداد. سپس من حنطه را عزل، مهابادي را منصوب و خودم استعفا دادم و به همين دليل حنطه بعد از اين كشمكش در جمع خبرنگاران حاضر شد و اعلام استعفا كرد.
مديرعامل باشگاه پيام خراسان رضوي ادامه داد: البته براي حنطه هم بد نشد و او به ابومسلم رفت و خوشحالم كه پيام به ليگ برتر هم مربي صادر كرد.
هيچ مشكلي بين من و صفايي وجود ندارد
وي با رد وجود اختلافي بين او و مالك باشگاه، تصريح كرد: متاسفانه اين روزها در فوتبال ما مد شده كه افراد روي هم را مي‌بوسند و مي‌گويند ما با هم مشكلي نداريم. ولي من نيازي به اين كار نمي‌بينم و اعلام مي‌كنم هيچ مشكلي بين من و صفايي وجود ندارد و اصلا صفايي با درخواست من به جلسه استاندار رفت.
صلاحي در رابطه با ادعاي فردي كه عنوان كرده بود حنطه در ابتداي فصل از او 8 ميليون تومان پول گرفته است تا به عنوان بازيكن پيام با وي قرارداد امضا كند، به خبرنگاران گفت: حنطه كسي را شاهد آورد كه اين پول را خرج درمان آن فرد كرده است و از آنجايي كه وي بازيكن پيام نبود و موضوع هيچ ربطي به باشگاه نداشت ما خود را وارد قضيه نكرديم و اعلام شد كه معامله حنطه با اين فرد هيچ ارتباطي به پيام ندارد.
وي ادامه داد: آن فرد جزو كساني بود كه در حاشيه تمرينات پيام از زمين استفاده مي‌كرد و بعد از اين ماجرا از حنطه خواستيم كه ديگر وي در تمرينات پيام حضور نداشته باشد.
كتابم منتشر شود، آبروي خيلي‌ها خواهد رفت
به گزارش ايسنا، مديرعامل باشگاه پيام خراسان رضوي در رابطه با چاپ كتابش در خصوص اتفاقات باشگاه پيام در دو سال گذشته گفت: اين كتاب آماده است ولي مطالب آن قابل انتشار نيست. اگر اين كتاب منتشر شود وضعيت خوبي پيش نخواهد آمد چرا كه آبروي خيلي‌ها خواهد رفت.
طي چند روز آينده كار ساخت زمين چمن اختصاصي باشگاه آغاز خواهد شد
وي در خصوص برنامه‌هاي باشگاه پيام نيز خاطرنشان كرد: طي چند روز آينده كار ساخت زمين چمن اختصاصي باشگاه آغاز خواهد شد ضمن اين كه باشگاه زائرسرايي براي در راه ماندگان احداث خواهد كرد.
صلاحي افزود: همچنين طرح "هبه" با همكاري شهرداري تهران اجرا خواهد شد و طي آن اجناس مازاد خانواده‌ها و ادارات جمع‌آوري شده و توسط هواداران فاقد شغل باشگاه پيام در كارگاه‌ها تبديل به كالاهاي مورد نياز مي‌شود و سپس به خانواده‌هاي نيازمند اهدا مي‌گردد.
وي تصريح كرد: همچنين به دنبال راه‌اندازي ماشين‌هاي مددكاري اجتماعي هستيم.
تيم‌هاي پيام و استقلال تاجيكستان خواهرخوانده مي‌شوند
مديرعامل باشگاه پيام خراسان رضوي خاطرنشان كرد: در بعد ورزش عالي‌ترين حركت ما ايجاد آكادمي فوتبال باشگاه پيام است و همچنين خواهرخواندگي پيام و تيم فوتبال استقلال تاجيكستان را مد نظر داريم كه اين تيم متعلق به پسر رييس جمهور تاجيكستان است.
وي اضافه كرد: اولين همكاري ما و باشگاه استقلال تاجيكستان پنج‌شنبه اين هفته اتفاق مي‌افتد و مهاجم اين تيم براي تست دادن و حضور در پيام به مشهد مي‌آيد.
==================
داوود مهابادي:سرمربي باشگاه
سرمربي تيم فوتبال پيام خراسان رضوي گفت: هدف مجموعه تيم صعود به ليگ‌برتر است.
داوود مهابادي شب گذشته در اولين نشست خبري خود با خبرنگاران اظهار داشت: شرايط ما براي صعود سخت است ولي از زماني كه شروع به كار كرديم، هدف‌مان همين بوده است.
وي ادامه داد: ما به لحاظ پتانسيل در اندازه رقباي‌مان نيستيم ولي تلاش مي‌كنيم به هدف‌مان دست پيدا كنيم چرا كه از لحاظ انگيزه و تلاش كمبودي نداريم.
وي تاكيد كرد: براي اول شدن در گروه خود شانس كمي داريم ولي تلاش مي‌كنيم به عنوان تيم دوم به مرحله بعد صعود كنيم.
وي همچنين با تشكر از علي حنطه سرمربي سابق تيم پيام در رابطه با شايعات حضور رضا ناصحي و سعيد خاني در پيام، اظهار داشت: از حضور اين دو بازيكن استقبال مي‌كنم و حتي صحبت‌هايي با مديران ابومسلم شده است. سعيد خاني بيشتر به كار ما مي‌آيد چرا كه در ميانه ميدان به يك فرمانده نياز داريم و رضا ناصحي هم در صورتي كه تمايل داشته باشد مي‌تواند كمك خوبي براي پيام باشد.
سرمربي جديد تيم فوتبال پيام خراسان رضوي در رابطه با قراردادهاي بازيكنان تيم فوتبال پيام نيز گفت: طي صحبتي كه با مالك و مديرعامل باشگاه داشته‌ام قرار شده است بتوانيم قراردادهاي بازيكنان را افزايش دهيم.
وي دليل تغيير مكان بازي‌هاي تيم پيام را زمين نامناسب ورزشگاه تختي مشهد عنوان كرد و افزود: كيفيت زمين تختي واقعا امكان كار فني را مي‌گيرد و به همين دليل ترجيح مي‌دهيم در ورزشگاه ثامن به ميدان برويم.
مهابادي ادامه داد: مجموعه باشگاه نيز قول داده است با استقرار اتوبوس در ميدان تختي تماشاگران علاقه‌مند را به ورزشگاه ثامن ببرد ضمن اين كه نتيجه‌ گرفتن تيم نيز باعث مي‌شود تماشاگران به حضور در ورزشگاه ترغيب شوند.
وي در خصوص صحبت معاون فرهنگي باشگاه در رابطه با استخدام دو بازيكن سال‌هاي گذشته استقلال و پرسپوليس به خبرنگاران گفت: من در جريان اين موضوع نيستم و از خود معاون باشگاه سوال كنيد.
==========
يونس مسعودي:كاپيتان و رئيس اكادمي باشگاه
كاپيتان تيم فوتبال پيام خراسان رضوي به سمت رييس آكادمي فوتبال اين باشگاه منصوب شد.
شب گذشته در نشست خبري باشگاه پيام، مديرعامل يونس مسعودي را به عنوان رييس آكادمي فوتبال باشگاه به خبرنگاران معرفي كرد.
يونس مسعودي در رابطه با فعاليت‌هاي آكادمي باشگاه گفت: با توجه به اين كه دانشجوي تربيت‌بدني هستم علاقه‌مند بودم كه بتوانم در چنين زمينه فعاليتي به باشگاه كمك كنم.
وي ادامه داد: آكادمي باشگاه پيام تابستان راه‌اندازي شده و كار خود را با 16 مربي و متخصص آغاز مي‌كند.
مسعودي با بيان اين كه متاسفانه در فوتبال ما جوانمردي گم شده است، اظهار داشت: تزريق فرهنگ و منش پهلواني يكي از اهداف كلي اين آكادمي است و مهمترين هدف ما پشتوانه‌سازي براي تيم بزرگسالان است.
كاپيتان تيم فوتبال پيام خراسان رضوي در رابطه با قراردادهاي بازيكنان اين تيم نيز گفت: پيام زماني كار خود را شروع كرد كه در تعليق بود و به همين دليل نمي‌توانستيم قراردادها را ثبت كنيم و الان قرارداد 80 درصد بازيكنان ما با رقم 5 ميليون تومان در هيات فوتبال ثبت شده است و قرار شده با مساعدت مهابادي رقم قراردادها افزايش پيدا كند.
وي تصريح كرد: با توجه به صحبت‌هاي انجام شده قرار است تا فردا 40 تا 50 درصد قرارداد بازيكنان پرداخت شد

هیچ نظری موجود نیست: