۱۳۸۹ اردیبهشت ۱, چهارشنبه

رضايت نامه تركمنچاي وار ابومسلم به خاني براي حضور در پيام!

باشگاه ابومسلم رضايت‌نامه‌ كاپيتان خود را براي حضور در باشگاه پيام صادر كرد.
محمدرضا عباسي، قائم ‌مقام باشگاه ابومسلم خراسان با اعلام اين مطلب ادامه داد: به ‌خاطر فوتبال استان، رضايت‌نامه‌ سعيد خاني صادر شد و او مي‌تواند در تيم فوتبال پيام بازي كند.
وي درباره طلب‌هاي خاني نيز اظهار داشت: هر طلبي كه سعيد خاني طبق قانون داشته باشد، ما موظف به دادن آن هستيم و هيچ مشكلي از اين نظر وجود ندارد.
در اين‌باره، سعيد خاني دقايقي پيش به خبرنگار ايسنا گفت: تا تكليف من و باشگاه ابومسلم در كميته‌ انضباطي مشخص نشود، به پيام نمي‌روم.
وي تصريح كرد: باشگاه ابومسلم اعلام كرده در صورتي اجازه‌ حضور من را در پيام مي‌دهد كه هر ميزان پولي كه از پيام گرفتم، از بدهي‌هاي من از ابومسلم كم شود در حالي‌كه اين حرف به هيچ عنوان منطقي نيست.
او اظهار داشت: من شايد بخواهم مجاني براي پيام بازي كنم و ابومسلم مي‌خواهد از اين حربه استفاده كند و طلب‌هاي من را ندهد. خاني افزود: بگذارند اول كميته‌ انضباطي راي پرونده‌ي من و باشگاه ابومسلم را صادر كند، سپس رضايت‌نامه بدهند.

هیچ نظری موجود نیست: