۱۳۸۹ فروردین ۲۲, یکشنبه

مصاحبه مالك و سرمربي باشگاه

قبل از هرچيز از همه دوستان عزيز عذر خواهي مي كنم واسه غيبت چندروزم
============
شواهد و قراين حکايت از آن دارد که روند رو به رشد تيم پيام با حضور مهابادي سرعت بيشتري گرفته است اما به گفته مالک اين باشگاه برخي‌ها دوست ندارند تا اين تيم نتيجه بگيرد و همواره به دنبال درست کردن حاشيه براي اين تيم هستند. به هر حال به عقيده کارشناسان شايد اگر تغييرها در تيم پيام زودتر از اين‌ها صورت مي‌گرفت اين تيم نيز نتايج بهتري مي‌گرفت و حواشي هم از آن دورتر مي‌شد، در خصوص وضعيت تيم پيام گفت‌وگويي را با صفايي مالک و مهابادي سرمربي تيم انجام داده‌ايم که در ذيل مي‌خوانيد.
در زمان حنطه اطراف تيم بسيار شلوغ بود
محمود صفايي مالک باشگاه که از شرايط فعلي تيمش راضي است مي‌گويد: «از زماني که مهابادي به عنوان سرمربي به تيم ما اضافه شده است حواشي تيم نيز بسيار کم‌رنگ گرديده. متأسفانه در زمان حنطه اطراف تيم بسيار شلوغ بود و باعث مي‌شد تا به تيم آسيب وارد شود، اين شلوغي و رفت و آمدها آن قدر زياد شده بود که برخي از افرادي که سمتي در تيم نداشتند براي اين باشگاه ادعاي پدري مي‌کردند. حنطه در حق تيم ما کم لطفي کرد و از پيش از بازي با تربيت يزد دلش همراه با تيم نبود و حتي برخي از اتفاق‌ها و محروميت‌هاي اخير بازيکنان تيم در پايان بازي با تربيت يزد به خاطر عدم مديريت ايشان بود.» مالک باشگاه پيام در ادامه گفت: «متأسفانه حنطه از زماني که به ابومسلم وارد شده است در برخي از جرايد مسائلي خارج از واقعيت را نسبت به تيم ما عنوان کرده است مثلا گفته که ما در تمرين‌هاي‌مان با توپ کم‌باد تمرين مي‌کرديم و کسي نبوده است که بالاي سر تيم باشد. اين آقا بهتر است بداند زماني که بنده به عنوان مالک پيام معرفي شدم اين تيم لباس و شلوار نداشت و با اتوبوس و ميني‌بوس براي بازي با رقبا به شهرهاي مختلف سفر مي‌کرد، از زماني که بنده به اين تيم آمدم بيش از 20 توپ فوتبال براي اين تيم خريداري کردم يعني ايشان اين‌ها را نديده است و آيا يادش نمي‌آيد که در زمان حضورش در پيام و حتي بعد از آن پژو صفر باشگاه زير پايش بود.» وي در خصوص کمک‌هاي مالي استانداري به پيام هم اظهار داشت: «تا به حال يک ريال هم از کسي نگرفته‌ام و تمام هزينه‌هاي تيم را خودم انجام داده‌ام، تا همين امروز بيش از يک ميليارد و يک‌صد ميليون تومان براي پيام هزينه کرده‌ام که تمام آن‌ها نيز از جيب خودم بوده است، اگر کسي از زمان حضور بنده تنها هزار تومان براي اين تيم خرج کرده است به من بگويد تا به جاي آن يک‌صد هزار تومان بگيرد. تمام پول‌هايي که براي پيام خرج کرده‌ام از وام‌هايي بوده است که با سودهاي 26 درصد از مؤسسه‌هاي قرض‌الحسنه خصوصي گرفته‌ام و براي ضمانت آن‌ها نيز اسناد 5/2 ميليارد توماني خانه و زمين‌هايم را به نام مؤسسه‌ها زده‌ام و ان‌شاءا... تا پيش از بازي با شموشک نوشهر نيز 200 ميليون تومان ديگر را به تيم تزريق مي‌نمايم. از اين پس با برنامه‌ريزي که انجام داده‌ايم قصد داريم تا دور و بر تيم پيام را از حضور افراد غير مسئول که سمتي ندارند اما براي خودشان مدير هستند پاک کنيم تا حواشي نيز از تيم ما دور شود زيرا برخي از افراد هستند که نمي‌خواهند تيم ما نتيجه بگيرد و با اين‌که ادعاي دوستي دارند و در کنار ما نيز کار مي‌کنند، دشمن تيم هستند و اين براي باشگاه مضر است.»
==========
محروميت 7 بازيکن همه را شوکه کرد
داود مهابادي سرمربي تيم فوتبال پيام که از حکم کميته انضباطي فدراسيون فوتبال در خصوص محروميت 7 تن از بازيکنانش هنوز شوکه است مي‌گويد: «تيم پيام در حال حاضر وضعيت خوبي دارد و با انجام تمرين‌هاي مستمر به دنبال صعود به رده‌هاي بالاي جدول هستيم، تنها مشکل ما محروميت 7 بازيکن تيم از سوي کميته انضباطي بود که همه تيم را با شوک مواجه کرد البته ما موفق شديم با مدارکي که به کميته انضباطي برديم محروميت 2 بازيکن‌مان را لغو نماييم اما 5 بازيکن ديگر تيم تا بازي با شموشک نمي‌توانند براي ما بازي کنند و اين شايد کار را براي ما کمي سخت کند.» مهابادي در خصوص جذب بازيکن جديد براي تيمش نيز اظهار داشت: «چند بازيکن از جمله رضا ناصحي و سعيد خاني در ليست نفرات منتخب ما جاي دارند که فکر مي‌کنم براي حضور سعيد خاني کارها در حال انجام است و در خصوص رضا ناصحي نيز بايد منتظر بمانيم تا بازي‌هاي ابومسلم تمام شود و بعد از آن نيز توافق‌هايي انجام گيرد. در خصوص حواشي تيم پيام هم بايد بگويم که من به گذشته اين تيم کار ندارم و نمي‌خواهم بدانم که در زمان سرمربي قبلي چه اتفاق‌هايي در اين تيم رخ داده است. من تنها به فکر روزهاي بعدي تيم پيام هستم و اين‌که مقابل رقبا پيروزي برايم مهم است علاوه بر اين اجازه نخواهم داد حواشي وارد تيم پيام شود.»

۱ نظر:

Unknown گفت...

اول از همه چیز من از شما تشکر می کنم که دوباره خبررسانی رو شروع کردید. و در مورد صحبت های مالک باشگاه من هم علاقه ای به گذشته ندارم و به امید پیروزی های آینده تنها نماینده مشهد در لیگ برتر 1389-1390 هستم.

"من تنها به فکر روزهاي بعدي تيم پيام هستم و ..."