۱۳۸۸ آبان ۸, جمعه

حنطه:نبايد مي باختيم!

سرمربي تيم فوتبال پيام خراسان رضوي پس از شکست تيمش مقابل شاهين اهواز گفت: کميته داوران همانقدر که به داوري‌هاي ليگ برتر اهميت مي‌دهد براي داوري‌هاي ليگ دسته اول هم اهميت قايل شود.
علي حنطه در کنفرانس خبري پس از ديدار تيم هاي پيام و شاهين اهواز افزود: داور بازي 2 پنالتي مسلم را براي ما نگرفت و قضاوتش در نتيجه بازي کاملا تاثيرگذار بود.
وي ادامه داد: عنايت، مسوول کميته داوران بايد در انتخاب داوران براي بازي‌هاي ليگ دسته اول دقت بيشتري داشته باشد، داور اين بازي براي قضاوت بازي که يک طرف آن پيامي بوده که از ليگ‌برتر آمده است، خام بود.
حنطه در خصوص بازي تيمش نيز گفت: شاهين يک تيم محلي است، نبايد در اين بازي مي‌باختيم، بازيکنان ما در حد و اندازه خود ظاهر نشدند ضمن اينکه چند تن از آن‌ها براي اولين بار بود که در ليگ دسته اول بازي مي‌کردند.
سرمربي تيم فوتبال پيام خراسان در ادامه در خصوص از دست رفتن پنالتي تيمش در دقيقه نود بازي صريح کرد: غلامين پنالتي زن اول ماست و رفتن وي پشت توپ از قبل برنامه‌ريزي شده بود و اگر 10 پنالتي ديگر هم خراب کند باز هم پنالتي‌زن اول تيم غلامين خواهد بود.
حنطه با اشاره به اعتراض هواداران تيم شاهين به وي تاکيد کرد: دست هواداران اهوازي را هم مي‌بوسم که به تمام جد و آباد و ناموسم فحاشي کردند.
وي افزود: هيچ کس در اين بازي بر عملکرد تماشاگران نظارتي نمي‌کرد و ناظر بازي هم قدرت چنداني در نظارت نداشت ضمن اينکه هيچ مامور نيروي انتظامي هم در ورزشگاه حاظر نبود و هواداران هر چه خواستند به من وتيمم گفتند، اگر وضع به همين ترتيب باشد و فدراسين فوتبال واکنشي نشان نداده و شرايط بهتر نشود مجبوريم در دور برگشت براي شاهين جبران کنيم.

۲ نظر:

مصطفي گفت...

سلام علي جان
انشالله در بازي بعد با حمايت هواداران پيروز بشيم

راستي باكي بازي داريم ، داخل خونه است يا نه


زنده باد خراسان

مهران گفت...

بازی بعدی تو مشهد با تیم کاوه تهران
این بازی اولی که از دستمون در رفت ولی بقیه رو می بریم آسه آسه