۱۳۸۸ آبان ۷, پنجشنبه

رونمايي از سبزپوشان مشهدي

رسايي فر: گويا با رفع تعليق موقت تيم فوتبال پيام، اين تيم مي تواند رقابتهاي خود در ليگ دسته اول باشگاههاي کشور را از هفته چهارم اين مسابقات شروع کند.
مسؤولان باشگاه پيام از جمله علي صلاحي، مديرعامل اين باشگاه مدعي اند با توجه به جلب رضايت عده اي از بازيکنان شاکي و طلبکار پيام توانسته اند حکم موقت رفع تعليق اين باشگاه را براي يک ماه از رئيس کميته انضباطي فدراسيون فوتبال بگيرند.
علي صلاحي، مدير عامل باشگاه پيام در اين باره به خبرنگار ما گفت: با توجه به رايزنيهايي که از سوي استاندار خراسان رضوي صورت گرفته است، وي توانسته نظر مساعد مجتبي شريفي رئيس کميته انضباطي را براي رفع تعليق پيام به صورت موقت بگيرد، ضمن اينکه آقاي صفايي مالک باشگاه نيز به استاندار قول داده ظرف يک ماه آينده رضايت تمامي شاکيان پيام را بگيرد.
مدير عامل باشگاه پيام در ادامه افزود: با اقدام هايي که در چند روز گذشته انجام شده است توانسته ايم رضايت 13 شاکي پيام از جمع 23 نفره شاکيان را بگيريم که از آن جمله مي توان به روح ا... سلطاني، سجاد اميدي، محمد صنعتي، يونس مسعودي، منصور توحيديان، عباس چمنيان، مجيد مرتضايي، دکتر عطارزاده و... اشاره کرد.
وي درخصوص بازي اين هفته پيام مقابل شاهين اهواز گفت: به طور قطع اين بازي برگزار خواهد شد و تمامي اقدامهاي لازم براي سفر به اهواز انجام شده است که تيم فردا بعدازظهر(امروز) به اهواز خواهد رفت.
*جديدهاي پيام
صلاحي، همچنين از ثبت قرارداد چند بازيکن ديگر با تيم پيام خبر داد و اظهار داشت: جان دينوگودي (بازيکن سابق ابومسلم)، سجاد اميدي، ايمان نعمت پور و يک بازيکن به نام ژوليز از کشور کامرون بازيکناني هستند که با پيام ثبت قرارداد داشته اند.
مديرعامل پيام گفت: با تصميم صفايي مالک باشگاه پيام اين باشگاه به صورت موقت هيأت مديره نخواهد داشت، اما با نظر مالک باشگاه اميري مديرکل سابق تأمين اجتماعي استان، احمد انوري و عباس چمنيان مشاوران مالک در امر اداره باشگاه خواهند بود.
علي حنطه سرمربي تيم پيام نيز درخصوص شرايط اين تيم، قبل از رويارويي با شاهين اهواز گفت: وضعيت بازيکنان بسيار خوب است، شرايط خوبي دارند و آمادگي کاملي براي شروع مسابقات دارند.
وي همچنين به مصدوميت دو بازيکن پيام اشاره کرد و افزود: مصطفي سخت رزم و آرمان فلاح دو بازيکن مصدوم پيام هستند که نمي توانند ما را در بازي مقابل شاهين همراهي کنند، اما سعي مي کنيم مصدوميت آنها تا بازي بعدي بر طرف شود.
سرمربي پيام درباره شناخت از بازي شاهين اهواز گفت: فيلم بازي شاهين در مقابل کاوه تهران و شهرداري تبريز را ديده ايم و به نقاط قوت و ضعف اين تيم به خوبي واقفيم به همين دليل معتقدم ما مي توانيم به راحتي شاهين را در اهواز شکست دهيم. حنطه همچنين درپاسخ به اين سؤال که سرنوشت قرارداد شما با پيام و فعاليت با ابومسلمي ها به عنوان مشاوره فني چه شد؟ به خبرنگار ما گفت: قراردادم را با پيام ثبت کرده ام ضمن اينکه بايد بگويم من مشاور آقاي زمان در ابومسلم هستم و باشگاه پيام با اين موضوع مشکلي ندارد.

هیچ نظری موجود نیست: