۱۳۸۸ آبان ۶, چهارشنبه

صلاحي:به مناسبت ميلاد امام رضا با هشت گل شاهين را شكست مي دهيم!

مديرعامل باشگاه پيام خراسان رضوي گفت: بازي مقابل شاهين اهواز قطعا برگزار مي‌شود.
علي صلاحي افزود: فعلا با درخواست استاندار خراسان رضوي از كميته انضباطي فدراسيون فوتبال، تعليق پيام رفع شده است و بازي روز جمعه مقابل شاهين اهواز قطعا برگزار مي‌شود.
وي ادامه داد: مالك جديد باشگاه با 13 نفر از شاكيان با پرداخت بدهي‌هايشان به توافق رسيده است كه اين افراد شامل دو نفر از افراد حقيقي و حقوقي و 8 نفر از بازيكنان و كادر فني سابق تيم هستند كه براي دريافت رضايت آن‌ها مبلغ 310 ميليون تومان پرداخت شده است که 200 ميليون تومان از اين مبلغ متعلق به بازيکنان و کادر فني سابق بوده و رضايت آن‌ها گرفته شده است.
صلاحي خاطرنشان كرد: در تلاش هستيم تا فردا رضايت خداداد عزيزي و مهدي هاشمي‌نسب را نيز جلب كنيم و همچنين با پرداخت مابقي بدهي‌هاي پيام در تلاش هستيم تا به صورت دايمي رفع تعليق شويم.
مديرعامل باشگاه پيام خراسان با اشاره به 3 سه بازيكن جديد در اين تيم به ايسنا گفت: سجاد اميدي، ايمان نعمت‌پور و يك بازيكن كامروني به نام جليوس با پيام قردارد بسته‌اند ضمن اين كه در حال مذاكره با نگودي، مهاجم سابق تيم ابومسلم هستيم و به احتمال زياد تا فردا با وي قرارداد مي‌بنديم.
وي با اشاره به پيروزي 5 بر صفر تيمش در مقابل شاهين اهواز در فصل 87 - 86 رقابت‌هاي ليگ دسته اول تاكيد كرد: با توجه به ايام ميلاد حضرت رضا(ع)، بازيكنان تيم كه زائران و مجاورين اين حضرت هستند مصمم شدند با 8 گل تيم شاهين را شكست دهند.
صلاحي همچنين در خصوص تغييرات كادر فني تيمش گفت: رضا صاحبي مربي سابق تيم پيام به كادر فني تيم اضافه شده است.
وي در ادامه با اشاره به دريافت حكم رسمي مديرعاملي‌اش در پيام خاطرنشان كرد: پس از اتمام ليگ برتر سال گذشته، هيات فوتبال طي نامه‌اي به صورت امانت مديريت تيم را در اختيارم قرار داده بود كه پس از خريد باشگاه توسط "صفايي"، هيات فوتبال اعلام كرد كه اين نامه ملغي شده است و مالك جديد بايد مدير عامل را معرفي كند كه روز گذشته حكم رسمي مدير عاملي باشگاه توسط مالك آن به من داده شد.
مديرعامل باشگاه پيام با بيان اين كه تيم هيات مديره نخواهد داشت، خاطرنشان كرد: اميري، مديركل سابق تامين اجتماعي استان، احمد انوري و عباس چمنيان به عنوان مشاوران مالك باشگاه انتخاب شدند و تيم هيات مديره نخواهد داشت.
صلاحي با اشاره به سفر فرداي هيات دولت به مشهد خاطرنشان كرد: بازيكنان تيم پيام فردا صبح با لباس اين تيم به استقبال رييس‌جمهور خواهند رفت و همچنين در مراسم سخنراني وي در حرم مطهر رضوي شركت كرده و فردا شب عازم اهواز خواهند شد.

هیچ نظری موجود نیست: