۱۳۸۸ مهر ۱۸, شنبه

صلاحي:مشكلات به زودي حل مي شود



مديرعامل باشگاه پيام خراسان رضوي گفت: اعضاي جديد هيات مديره باشگاه بزودي معرفي خواهند شد.
علي صلاحي افزود: واگذاري تيم به فردي به نام محمد سپاهي قطعي شده است، اين فرد متولي يك موقوفه است و از نظر مالي توانايي اداره باشگاه را دارد اما وي اين امتياز را به صورت شخصي خريده است و قرار شد كه من به عنوان مدير عامل به كارم ادامه دهم اما اعضاي هيات مديره را خودش به زودي معرفي مي‌كند.
وي ادامه داد: پيام يك ميليارد و 800 ميليون تومان بدهي دارد كه محمد سپاهي تنها در قبال پرداخت اين بدهي‌ها مالك باشگاه مي‎شود.
صلاحي در خصوص ابهامات واگذاري پيام به مهدي زمان در فصل قبل رقابت‌هاي ليگ برتر خاطرنشان كرد: مساله واگذاري باشگاه به زمان متعلق به گذشته است كه طبق چند بند از مفاد قرارداد واگذاري به او، هم اكنون ديگر آن قرارداد اعتباري ندارد و به نوعي فسخ شده محسوب مي‌شود و در عين حال به دليل اين كه آن قرارداد را هيات فوتبال امضا كرده است، اين هيات بايد جوابگو مشكلات مربوط به آن باشد ضمن اين كه اين مساله تاثيري در واگذاري باشگاه ندارد و واگذاري تيم به سپاهي قطعي است.
وي افزود: اين معامله مابين مالكين قبلي باشگاه يعني آقايان شاكري، ناصحي، خداداد عزيزي و من بوده است.
مديرعامل پيام خراسان در خصوص سرمربي تيمش نيز گفت: علي حنطه سرمربي ماست و صحبت‌هاي بعضي مديران باشگاه ابومسلم در خصوص حنطه از نوع دروغ‌هاي ابومسلمي است كه مانند دروغ 13 است.
وي افزود: طبق صحبتي كه با بني‌اسد، مالك باشگاه ابومسلم داشته‌ام وي عنوان كرد كه نمي‌دانسته است حنطه با ما قرارداد دارد و اين مساله به اين دليل رخ داده است كه به دليل تعليق باشگاه توسط فدراسيون فوتبال ما نمي‌توانيم قراردادهايمان را ثبت كنيم، اما حنطه با ما قرارداد داخلي داشت.
صلاحي با بيان اين كه پس از رفع تعليق، تيم را تقويت خواهيم كرد، تصريح كرد: تيم را با توجه به بضاعتي كه داشتيم و همچنين اسپانسرهاي موجود با 500 ميليون تومان بودجه بستيم، به نحوي كه مبلغ بالاترين قرار داد ما 30 ميليون تومان است اما پس از واگذاري تيم، سپاهي مالك جديد باشگاه پس از صحبت‌ و مشورت با من، حنطه و خداداد عزيزي اعلام كرد كه 300 ميليون تومان ديگر به تيم تزريق خواهد كرد و ما تا سقف 800 ميليون تومان تيم را خواهيم بست بنابراين در تلاشيم كه 3 يا 4 بازيكن در حد ليگ برتر به تيم اضافه كنيم.
مديرعامل باشگاه پيام در خصوص بحث تعليق باشگاه پيام گفت: پيام هم اكنون پيش از 40 نفر شاكي دارد و سپاهي طبق استعلامي از تربيت‌بدني خواستار اسامي و ميزان بدهي‌هاي آن‌ها شده است بنابراين به نظر مي‌رسد تا جواب اين استعلام برسد و با شاكيان تسويه حساب و رضايت آن‌ها گرفته شود، حدود دو هفته‌اي كار به طول انجامد، بنابراين ما دو هفته اول ليگ دسته اول را از دست خواهيم داد.

۲ نظر:

e-zrad گفت...

با سلام
به انقلاب زرد خوش آمديد
اگر شما هم طرفدار تيمي غير از دو تيم مزخرف تهراني هستيد ما رو با نام انقلاب زرد لينك كنيد
در اين وبلاگ سعي مي شود از تيم هاي شهرساني كه حق آن ها خورده مي شود حمايت شود
كه در بين تيم هاي شهرستاني چند هفته است كه صدا و سيما جمهوري مثلا اسلامي سپاهان را تحريم كرده است

بيا تا با هم ما شويم

ناشناس گفت...

شما توسط ما لينك شديد لطفا متقابلا اقدام فرماييد