۱۳۸۸ خرداد ۵, سه‌شنبه

بلاخره پيام زا بلاتكليفي خارج شد!/مهدي زمان:تا اخر هفته پيام را تحويل مي گيرم



قائم مقام سابق باشگاه ابومسلم خراسان گفت: به احتمال زياد تا پايان هفته باشگاه پيام را تحويل مي گيرم.
مهدي زمان تصريح كرد: در روزهاي گذشته مذاكراتي با داوري، مديرکل تربيت‌بدني خراسان رضوي داشتيم و احتمال اينكه تا پايان هفته تيم پيام را تحويل بگيرم خيلي زياد است ولي شروطي براي داوري داشته‌ام و در حال بررسي هستند و تا پايان هفته نتيجه مشخص خواهد شد.
وي افزود: به احتمال قوي با توجه به پولي كه پرداخت كرده‌ام، پيشنهاداتم مورد قبول واقع مي‌شود.
وي در پاسخ به اين سوال كه آيا تمام بدهي‌هاي قبلي باشگاه را پرداخت خواهيد كرد، اظهار داشت: پيام در حال حاضر دسته اولي است و به همين دليل بدهي‌هاي آن نسبت به هزينه ساير باشگاه‌هاي دسته يكي سنگين مي‌شود اما طبق صحبت‌هايي كه با اداره كل تربيت‌بدني شده شايد بتوان مبالغ بخشي از اين بدهي‌ها را پايين آورد و يا بخشي از آن‌ها توسط تربيت‌بدني تقبل شود.
زمان ادامه داد: پيش از پايان ليگ‌برتر گفته بودم در صورتي كه تيم به دسته اول هم سقوط كند باز هم آن را در اختيار خواهم گرفت اما اين مساله در صورتي بود كه پيش از سه بازي پاياني تيم را به من تحويل دهند ولي چون تيم را تحويل ندادند كار خراب شد و قصور از سوي آن‌ها بود.
وي در خصوص بستن تيم در صورت در اختيار گرفتن آن، عنوان كرد: من فقط بازيكنان بومي و سرمربي بومي استفاده خواهم كرد.
وي در خصوص صحبت‌هاي غياثيان مبني بر واردشدن شوك به تيم بعد از حضور او در باشگاه پيام، گفت: من اين حرف‌ها را قبول ندارم چون حضور من شوك خوبي به تيم وارد كرد چون وقتي من آمدم، پول آوردم و اين مساله براي بازيكنان خوب بود و براي ايزدي و غياثيان شايد شوك بدي بوده ولي اشتباه تربيت‌بدني اين بود كه من را به عنوان خريدار باشگاه معرفي نكرد تا تكليف بقيه با من روشن باشد و به همين دليل با اشكال برخورد كرديم.
زمان خاطرنشان كرد: به احتمال 99 درصد انتقال صورت مي‌گيرد مگر اينكه تعلل از سوي اداره تربيت‌بدني باشد مثل اواخر فصل گذشته كه تعلل شد و من به خاطر بي‌حاشيه بودن سكوت كردم.

هیچ نظری موجود نیست: