۱۳۸۸ اردیبهشت ۲۰, یکشنبه

يونس مسعودي:خداداد بايد محاكمه شود!

بازيكن تيم فوتبال پيام خراسان رضوي گفت: خداداد عزيزي بايد به ميز محاکمه كشيده شود!
يونس مسعوديافزود: پيش از حضور پيام در ليگ برتر مبلغ قرارداد كل بازيكنان پيام 250 ميليون تومان بود، اما پس از راه يافتن به ليگ برتر عزيزي تنها 600 ميليون تومان بازيكن براي پست دفاع به تيم تزريق كرد و مبلغ قرارداد ارزاني، هاشمي‌نسب، مطوري، ديه‌گو و محسن زاهدي روي هم 600 ميليون تومان شد.
وي تصريح كرد: اين در حالي است كه تيم ما با تفاضل گل بسيار پايين سقوط كرد و در طول فصل عزيزي مدام از اين بازيكنان دفاع كرد كه درجه يك و مفيد هستند اما نتيجه‌اش اين شد.
مسعودي افزود: سوال ما اين است كه چرا هيچ كس عزيزي را به ميز محاکمه نمي‌كشد تا جوابگو باشد، اگر نتايج را محاسبه كنيم در مجموع نتايجي كه عزيزي گرفته ضعيف‌ترين نتايج بوده و اين در حالي است كه خداداد ادعا داشت تيم را پنجم ليگ‌برتر مي‌كند و بعد از آن حرف از هفتم كردن پيام مي‌زد و حالا كه پيام سقوط کرده بايد جواب مردم را بدهد.
مسعودي گفت: از نظر من مقصر اصلي در سقوط پيام عزيزي و كساني هستند كه در بستن تيم به او اعتماد كردند چون هم ناهماهنگي وجود داشت كه رسيدن به اين هماهنگي تا آخر فصل طول كشيد و هم هزينه بسياري براي تيم شد و تيم در حال حاضر نزديك به دو ميليارد بدهي دارد.
وي گفت: قوچان‌نژاد، مدير روابط عمومي اداره کل تربيت بدني خراسان رضوي شب قبل از بازي با استقلال با قسم‌هاي زيادي قول پرداخت 70 درصد از مبلغ قراردادها را براي هفته بعد از بازي داد و گفت من ضمانت مي‌كنم ولي حالا كه به اداره تربيت‌بدني مي‌رويم مي‌گويند ما پول‌ها را داده‌ايم و همان پولي است كه شب قبل از بازي پرداخت شد.
بازيكن تيم فوتبال پيام خراسان رضوي در خصوص مصاحبه اخير غياثيان، سرمربي تيم پيام عنوان كرد: غياثيان اظهار داشته كه چمنيان اعتقاد خاصي به من داشته ولي تاكيد چمنيان براي اين بود كه كارت بازي من صادر شود چون سه بازي در كنار تيم بودم و نتوانستم بازي كنم و چون مسوولان اين کار را پشت گوش مي انداختند چمنيان اصرار مي‌كرد.
وي تاكيد كرد: اگر يك نفر بود كه از چمنيان حمايت مي كرد اوضاع اينطور نمي‌شد. هيچ کس پشت او نبود، به طور مثال هاشم حسيني رييس هيات فوتبال خراسان رضوي هيچ گاه كنار تيم نمي‌آمد و فقط روزي كه قرار شد چمنيان بركنار شود آمد و گفت احساس مي‌كنم اگر خداداد يا برگي‌زر را بياورم بهتر بازي مي‌كنيد كه محسن ازراني هم گفت شما اگر كاپلو را هم بياوريد اين تيم نتيجه نمي‌گيرد چون پول ندارد.
مسعودي با بيان انتقاداتي نسبت به غياثيان و مجيد حسيني‌پور اظهار داشت: مدت قرارداد همه بازيكنان تمام شده چون همه يكساله بوده و در حال حاضر پيام هيچ بازيكني ندارد.
وي در خصوص اشپيتيم آرفي، مهاجم خارجي تيم پيام و گفته غياثيان که تيم ضد اشتيم بوده است، خاطرنشان کرد: اين مسئله صحت دارد چون همه بازيكنان شاكي بودند كه چرا او همه مبلغ قرارداد خود را دريافت كرده اما براي ساير بازيكنان اينطور نبود و اگر او آقاي گل شده بود تمام بازيكنان به او كمك كرده بودند و حالا از پرسپوليس پول مي‌گيرد اما يك ريال هم به پيام نمي‌رسد.

هیچ نظری موجود نیست: